Gå til innhold

57 er tallet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis hun ble aktiv som 15 åring så er det jo bare litt under 5 ONS i året i snitt. Helt OK det. Hadde vært verre om det var 57 stykker hun prøvde å få forhold med. Da hadde jeg begynt å lure hvor seriøst et forhold med henne kunne være.

Eller hvordan i allverden hun er i et forhold om det er blitt slutt 57 ganger tidligere.

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Jeg hadde ikke gidda.

Seksuell fortid er like mye en del av bildet som all annen fortid. Antallet i seg selv behøver ikke være så viktig, men omstendighetene er.

Siste jente jeg prata om sånt med lå på 35. Ikke noe jeg reagerte særlig på, inntil hun fortalte at to og tre i slengen ikke var uvanlig. Da er det helt åpenbart for meg at vi har forskjellige grunnverdier.

Det finnes ingen rimelig grunn til at seksuelt adferdsmønster skal være unntatt når man vurderer partner.

Hører ingen si "Hvor mye jeg har drukket og hvor ofte er bare min sak". Sex er ikke annerledes. Jeg tror aldri jeg har spurt en potensiell partner om antall, men det har uansett kommet opp - og mer enn én gang har det vært en av grunnene til å si nei takk.

Det handler ikke om å dømme, det handler om å finne noen med omtrent like grunnverdier som seg selv. Enten det gjelder sex, fyll, løgn eller troskap.

Skrevet

Om noe så er det da bare et digert kompliment at han overgår de siden de nå er sammen. ;)

Og btw: Må være kjipt å tenke slikt rundt denne saken, noe du jo muligens gjør angående dine partnere med tanke på at du tar det opp her? ^^

Les trådene på KG ang ekser. Og hva flere savner. Og fortell meg at du overhodet ikke husker noe fra dine forrige partnere. Ikke noe problem OM det ikke blir et savn. har inntrykk at kvinner ofte er noe mer nostalgiske...

Så alle kvinner som er med menn som har ligget med mange andre kvinner burde tenke at hun aldri er bra nok fordi han savner puppene til nr 14,den trange musa til nr 21 og ikke minst den heftige blowjoben fra nr 33?

Så da kan de heller bare sprite opp forholdet med drama ang fortiden og en følelse av mislykkhet istedenfor masse omsorg,sex og kjærlighet?

Jaja....

Vel. De færreste vil vel spørre om detaljer fra sexlivet . I dette tilfellet vil det uansett bli nærmest umulig å holde de fra hverandre. Godt gjort for henne at hun har holdt tellinga. Bruker hun et XL ark??

Når det gjelder innlegget så ironiserte jeg over hvorfor TS, m. flere, reagerer på tallet, hva frykter man egentlig. Frykt for utroskap, ikke verdt å investere i ressurser på noen søkende, ekser på alle gatehjørner, Det snakkes om "verdier", hva enn det betyr.

Det er jevnlige tråder om akuratt dette og det koker alltid ned til følgende. TS er en usikker gutt som bør skjerpe seg. Eller noe i den gata.

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg blitt dritkåt hvis dama mi sa at hun hadde hatt 57 pikker inni seg, så lenge jeg var trygg på at hun elsket meg.

Men nå er jo jeg en skapcuckold som ofte ser på videoer av koner som blir knullet av fremmede menn i hopetall, så jeg er kanskje utenfor standaren.

Hun har nok plukket om en del triks (kanskje på suging?) som gjør sexlivet deres bedre, du får se på det slik ;)

Mvh

Skapcuckold 31 år

Anonymous poster hash: 58483...86e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg(mann 28) og damen min(27) kom inn på diskusjon hvor mange vi hadde ligget med. Hun sa bare at det var "mange", jeg ertet henne litt fordi jeg trodde det var snakk om 10- 20,men så kom det ut av henne at hun hadde ligget med 57 menn!

Jeg sa ingenting,men ble veldig satt ut. helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller føle. er det dumt av meg å reagere?

- mann28

Anonymous poster hash: 9b3d5...a9c

Kjenner meg litt igjen i dette. Er sammen med en jente (25) som har ligget med over hundre før meg. Til alt overmål flere om gangen inn i mellom. Skal innrømme at jeg måtte gå noe runder. Men til slutt kokte det ned til spørsmålet om det er henne jeg helst vil ha. Og svaret på det ble "ja".

Anonymous poster hash: e3dc1...5af

AnonymBruker
Skrevet

Ja, mange av oss vanlige menn synes dessverre ofte det er kjipt hvis dama har hatt mange flere sexpartnere enn oss selv. Meg inkludert, selv om jeg ikke er stolt av å innrømme det.

Litt vanskelig å forklare hvorfor, men tror egentlig det bunner i usikkerhet på seg selv for dama kan jo være helt fantastisk og verdens flotteste på alle måter.

Men det har seg jo en gang slik at for en singel gjennomsnittsmann så er det å skulle ha et sexliv og å finne seg en sexpartner en evig kamp belagt med nederlag etter nederlag og avvisning etter avvisning. Og vi må bare svelge det, og komme oss videre.

For gjennomsnittskvinnen, som vi etter hvert kommer i forhold med er det helt motsatt. Hun kan simpelthen bare la vær å avvise innimellom, og hoppe til køys med de flotteste karene når hun føler for det. Og dette ser vi gjennomsnittsmenn og det blir sittende i oss. Selv om vi jo innerst inne håpet at det ikke er sånn, vi håper at gjennomsnittskvinnen avviser andre en oss og, så ser vi at dette ikke stemmer når vi får vite antallet hennes. Indirekte så får vi bekreftet at vi egentlig ikke er blant de mest attraktive, selv om hun jo nå er sammen med oss.

Ironien i dette er at jeg flere ganger har opplevd at gjennomsnittskvinnen sliter adskillig mer en gjennomsnittsmannen med å finne seg en ekte, kjærlig partner. En som vil ha hele henne, og ikke bare bruke henne for sex. Her har gjennomsnittskvinnen ofte litt av sammen usikkerheten som gjennomsnittsmannen har rundt sex. Dessverre.

Anonymous poster hash: 8b4f1...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...