Gå til innhold

57 er tallet..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg(mann 28) og damen min(27) kom inn på diskusjon hvor mange vi hadde ligget med. Hun sa bare at det var "mange", jeg ertet henne litt fordi jeg trodde det var snakk om 10- 20,men så kom det ut av henne at hun hadde ligget med 57 menn!

Jeg sa ingenting,men ble veldig satt ut. helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller føle. er det dumt av meg å reagere?

- mann28

Anonymous poster hash: 9b3d5...a9c
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Var vel heller dumt av deg å spørre om du ikke takler svaret.

• Liker 10
Gjest Pheel
Skrevet

Nei, skjønner du reagerer om du selv ikke har ligget rundt med mange. Har du derimot nærmere likt tall så er du hykler.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg(mann 28) og damen min(27) kom inn på diskusjon hvor mange vi hadde ligget med. Hun sa bare at det var "mange", jeg ertet henne litt fordi jeg trodde det var snakk om 10- 20,men så kom det ut av henne at hun hadde ligget med 57 menn!

Jeg sa ingenting,men ble veldig satt ut. helt ærlig vet jeg ikke hva jeg skal tenke eller føle. er det dumt av meg å reagere?

- mann28

Hvorfor spurte du om det?

Hvor mange har du selv ligget med?

Anonymous poster hash: 190b1...ebc

AnonymBruker
Skrevet

- mann28

Sikkert politisk ukorrekt å si på KG, men jeg forstår deg godt. En mann som hadde vært med så mange ville vært uaktuell for meg. Man bør ha noenlunde likt verdisyn og grenser.

Anonymous poster hash: 67b74...0c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert politisk ukorrekt å si på KG, men jeg forstår deg godt. En mann som hadde vært med så mange ville vært uaktuell for meg. Man bør ha noenlunde likt verdisyn og grenser.

Anonymous poster hash: 67b74...0c9

Hvordan kan du forstå han godt, uten å vite hvor mange han selv har ligget med m.m.?

Skrevet

Det er bare å gratulere nr.58.

Håper du fyller henne opp som nr 23 og 37 som hadde kjempepikker. (Som hun egentlig savner i hemmelighet).Drømmekroppen m.sixpack som nr 14. Får henne til å le som nr.11 eller er like kjekk som nr. 32. Fantastisk ski inn hytte på hemsedal som nr 51. Eller hennes "onesinalifetimesoulmate nr 39 som reiste til australia på studier??

Ikke for å stresse deg men erfaringsgrunnlaget er stort og her må det imponeres om det ikke blir nr.59 på denne søkeren :-)

Er det dette du tenker på??

• Liker 12
Skrevet

Håper du fyller henne opp som nr 23 og 37 som hadde kjempepikker. (Som hun egentlig savner i hemmelighet).Drømmekroppen m.sixpack som nr 14. Får henne til å le som nr.11 eller er like kjekk som nr. 32. Fantastisk ski inn hytte på hemsedal som nr 51. Eller hennes "onesinalifetimesoulmate nr 39 som reiste til australia på studier??

Ikke for å stresse deg men erfaringsgrunnlaget er stort og her må det imponeres om det ikke blir nr.59 på denne søkeren :-)

Herregud, hvor bitter er du?

Skrevet

Om du ikke er en som har ligget med mange selv så forstår jeg godt at du reagerer. Men hvor mye plager det deg? Er det det at du er redd for at du ikke kan måle deg med de andre, eller har det noe å si for hvordan du ser på henne som person?

Skrevet

Herregud, hvor bitter er du?

Hehe. Ikke i det hele tatt faktisk :biggrin: Fant ikke symbolet for ironi :vetikke:

Skrevet

Jeg forstår ikke problemet. Hvor mange man har hatt sex med blir ikke lagret noen plass. Du har tydeligvis ikke merket at det var 57 sexpartnere før hun sa det. Hvorfor skal det være et problem nå når hun har sagt det? Er så dumt å spørre når man ikke tåler å høre sannheten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til at jeg IKKE spør min kjæreste om dette! Jeg er veeeldig sikker på at det er et tall jeg vil slite med å "godta", særlig ettersom jeg har vært ganske mye mer selektiv i min utvelgelse av sengepartnere. Jeg kan ikke forstå at han har et så lettvindt syn på sex, når jeg ikke har det. Derfor stanset jeg kjapt den samtalen når den en gang kom opp. Lever i uvitenhet.. Kanskje jeg overdriver tallet, og da skaper jeg unødvendig stress for meg selv. Men foreløpig liker jeg å ikke vite.

Anonymous poster hash: 403f2...02a
  • Liker 1
Skrevet

Har du derimot nærmere likt tall så er du hykler.

Nei, kjønnsforskjeller kaller man det. Det er forskjell på menn og kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjønnsforskjeller kaller man det. Det er forskjell på menn og kvinner.

Hvilke tall synes du er ok for kvinne og mann, med tanke på kjønnsforskjeller? Bør han ha hatt minst dobbelt så mange sexpartnere som henne?

Er det ok at hun har hatt 57 partnere hvis han har hatt 114?

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hvis hun ble aktiv som 15 åring så er det jo bare litt under 5 ONS i året i snitt. Helt OK det. Hadde vært verre om det var 57 stykker hun prøvde å få forhold med. Da hadde jeg begynt å lure hvor seriøst et forhold med henne kunne være.

Skrevet

Hvilke tall synes du er ok for kvinne og mann, med tanke på kjønnsforskjeller? Bør han ha hatt minst dobbelt så mange sexpartnere som henne?

Er det ok at hun har hatt 57 partnere hvis han har hatt 114?

Hva med Jaglands 36,9? :fnise:

Nei du, jeg går ikke den tallfella. ;)

Skrevet

Nå er jeg veldig glad for mitt tall er 0 før kona mi.

Skrevet

Så lenge det ikke er 57-60 stk på ETT ÅR så ser jeg ikke problemet...

Skrevet

Så alle kvinner som er med menn som har ligget med mange andre kvinner burde tenke at hun aldri er bra nok fordi han savner puppene til nr 14,den trange musa til nr 21 og ikke minst den heftige blowjoben fra nr 33?

Så da kan de heller bare sprite opp forholdet med drama ang fortiden og en følelse av mislykkhet istedenfor masse omsorg,sex og kjærlighet?

Jaja....

Skrevet (endret)

Om noe så er det da bare et digert kompliment at han overgår de siden de nå er sammen. ;)

Og btw: Må være kjipt å tenke slikt rundt denne saken, noe du jo muligens gjør angående dine partnere med tanke på at du tar det opp her? ^^

Endret av Timza

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...