Gå til innhold

Hvem type melk liker dere best?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Hvem type melk?" :fnise:

Tuller du med meg? Hører du ikke selv hvor galt det høres ut? :sjokkert: Det er hvilken melktype liker du. Melken er ikke en person.

Liker forresten lettmelk best og merker egentlig ikke så mye forskjell mellom tine og q-melk.

Anonymous poster hash: 8bd94...620
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolademelk, duh!

Ellers er det skummet fra Tine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er laktoseintolerant og bruker derfor oatly havremelk.

Anonymous poster hash: 691a2...272
  • Liker 1
Skrevet

Kefir. Drikker ikke melk etter at jeg i barndommen fant noe plastikkgreier i melkekartongen. Var så kvalmt at jeg ikke orker smaken av melk i dag. :daane:

Skrevet (endret)

Hvem land er det du sikter til som har såpppasss mye soyamelk, og hvordan er variasjonen i utvalget?

Anonymous poster hash: 7c78c...055

*sitter på fingrene her, men ok, jeg skal ikke si noe*

Japan. Her fins soyamelk i alle mulige varianter, fra kaffe til nashi (pære). Den er billig og smaker nammis.

Endret av Fnisu
  • Liker 1
Skrevet

Lett eller ekstra lett! Har prøvd skummet, men den blir alt for tynn og "smakløs" etter min mening

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg sier ikke "hvem", men jeg er bare føre var—snart blir det nok lovlig å bruke "hvem" på den måten jeg gjorde det i tittelen. Språket forandrer seg! Karamellmilkshake? Hva er det? Har jeg ikke smakt, høres godt ut! Anonymous poster hash: 7c78c...055

Hva er vitsen med å skrive det da? Det ser stygt og dumt ut! Håper ikke det blir lovlig før jeg ligger seks fot under ihvertfall. :P

Tine har kommet med karamellmilkshake. :) Den er supergod. De gamle, nostalgiske milkshakene fra 90-tallet er kommet tilbake, men karamell er vel helt ny tror jeg. Dog bare limited edition, men håper den vil bli laget hele tiden likevel. Ofte gjør de jo det om de selger nok. Så, løp og kjøp! :)

AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

Anonymous poster hash: ee96b...4e8

AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

Anonymous poster hash: ee96b...4e8

Forsiktig, du har ett begrenset anntall hjerneceller!

AnonymBruker
Skrevet

Tine har kommet med karamellmilkshake. :) Den er supergod. De gamle, nostalgiske milkshakene fra 90-tallet er kommet tilbake, men karamell er vel helt ny tror jeg. Dog bare limited edition, men håper den vil bli laget hele tiden likevel. Ofte gjør de jo det om de selger nok. Så, løp og kjøp! :)

Hm, takk for tipset! Må undersøkes.

Hvem but.. unnskyldt, hvilke butikker er det som har tatt inn dette? Alle? Kan ikke huske å ha sett det på den lokale Kiwi'en i hvert fall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ikke "hvem", men jeg er bare føre var—snart blir det nok lovlig å bruke "hvem" på den måten jeg gjorde det i tittelen. Språket forandrer seg!

Karamellmilkshake? Hva er det? Har jeg ikke smakt, høres godt ut!

Så du skriver hvem med vilje? Vedder på at du gjør det for å provosere språknaziene!

Jeg liker grønn ekstra-lett jeg. Syns det smaker som lettmelk :)

Anonymous poster hash: 427dc...1c5

Gjest rådyr
Skrevet

Skummet melk. Kan til nød drikke ekstra lett, men da må den være iskald. Lettmelk smaker fløte. Synes også cultura er godt innimellom (den naturelle).

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hm, takk for tipset! Må undersøkes. Hvem but.. unnskyldt, hvilke butikker er det som har tatt inn dette? Alle? Kan ikke huske å ha sett det på den lokale Kiwi'en i hvert fall. Anonymous poster hash: 7c78c...055

Rimi og Rema har ihvertfall. Meny også.

Skrevet

Hel.

AnonymBruker
Skrevet

Du liker det selv om du ikke tåler det?

Går an å like ting man ikke tåler, jeg tåler ikke ananas men liker det. Spiser det sjeldent.

Q-melk sin sjokolademelk er aller best! Men til vanlig drikker jeg skummet melk.

TS drit i de som plager deg for å bruke "hvem", de har lite å gjøre.

Anonymous poster hash: 609cb...dc6

AnonymBruker
Skrevet

Helmelk. De andre smaker bare utvannet.

Anonymous poster hash: b4e56...e14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...