Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #1 Del Skrevet 18. juni 2004 nettopp kommet hjem fra et sådyrt sted i syden, men det var perfekt når det gjaldt strand, service, hotell, renslighet og gresk standard.. men litt for dyrt.. har kun positive erfaringer med hellas spania siden synes jeg det er så liten sydenstil over... nå ønsker jeg å reise et sted hvor jeg kan leve godt og shoppe for lite penger, men samtidig ha syndestandard årleite folk og hotell nær stranden, men jeg er jo litt skeptisk ang steder så jeg håper det er noen som kan anbefale meg noe... dte er jo regne tippingen når man ser i reisekatalogene og bare skal velge ut noe fra bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Lill Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Hei! Jeg anbefaler Marmaris i Tyrkia. Reiser dit i morgen. Har vært der et par ganger tidligere, og trives kjempegodt der. Har vært andre steder i Tyrkia også. Hvis du er på utkikk etter et land der du kan shoppe for en billig penge er det bare å reise dit. Dessuten har de veldig god mat der. Gleder meg kjempemasse til å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2004 #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Hva med øyen Phuket i Tailand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå