Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som driver med scrapbooking hva scrapbooker dere? Bilder av dere selv og familie eller ting?

og hvor kjøper dere scrapbooker og utstyr? :)

Anonymous poster hash: 18ab0...0a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lager omslag på notepermene mine i bestemte tema. Har vel rundt en 100-200 stykker så det har blitt en del. Bruker bilder av ting som passer til de bestemte temaene. F.eks. bryllup og romantisk. Syns det er mye bedre enn de triste permene, spesielt siden det er i så store kvoter.

Jeg handler på pandoro og ebay for det meste.

AnonymBruker
Skrevet

Lager for det meste fotoalbum fra reiser eller hverdagen, babybok til babyen min og kort. Med kort føler jeg at jeg kan teste ut nye teknikker uten å ødelegge et helt album om det ikke fungerer. Også slipper jeg å kjøpe bursdag og julekort :)

Kjøper ting på panduro, nille, clas ohlson, ebay og etsy for det meste. Staples har også noe som sakser, skjærebrett og stempler.

Anonymous poster hash: 1fe84...7b7

Gjest Blåskjell
Skrevet

Jeg scrapper "blinkskuddene" som blir tatt. Det blir jo endel med barna, og alle kan ikke henges på veggen så da syns jeg det er en fin måte å gjøre litt ekstra ut av dem...

Handler på Panduro, Unik Hobby, Bikuben, div nettbutikker, Nille, CO, Biltema etc.

Skrevet

Jeg scrapper på en måte, lager album som kalles "Project life" hvor jeg setter bilder inn i plastmapper. Der kan man pynte eller dilldalle så mye eller lite man vil med bildene. Jeg kjøper Project life kits på Bikuben.no ellers handler jeg på e-bay, Panduro, TGR og Nille (klistremerker). Lager album sortert uke for uke. Ta en kjapt søk på Project life for å se hva det er, jeg synes det er kjempegøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...