Gå til innhold

Orgasme i drømmen...

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Så du får faktisk utløsning også?

Har selv drømt at jeg har hatt det med aldri våknet av det eller våknet med vått undertøy :P

Ja fullt kjør desverre :( Drømmen har vært skikkelig god! Jeg er fortsatt i drømmen når orgasmen kommer også våkner jeg av etterdønningene....Forvirringen er da total!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man drømmer at man får orgasme....får man faktisk orgasme da? På ekte...

Anonymous poster hash: 081f2...f81

I følge mine erfaringer, ja. Absolutt er de ekte. Og det beviser jo også at orgasmen faktisk kommer fra hjernen.. Det er jo ikke sånn at man ligger å tar på seg og runker liksom i søvne..

For min del er det når det har gått veeeeeldig lenge siden det har skjedd noe i sengehalmen, eller at jeg har gitt meg selv noe.. Kroppen ordner opp selv kan du si ;)

Skal være enig med noen over her, at det er av de deiligste orgasmene, men... De man får med en partner under sex er det uansett ingenting som slår..!

Skrevet

Har våknet i en orgasme og i ettertid med en heller klissen bokser eller sengetøy. ^^

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det har skjedd meg også flere ganger at jeg har kommet i søvne og våknet av det ;)

Gjest HarryDotter
Skrevet

I følge mine erfaringer, ja. Absolutt er de ekte. Og det beviser jo også at orgasmen faktisk kommer fra hjernen.. Det er jo ikke sånn at man ligger å tar på seg og runker liksom i søvne..

For min del er det når det har gått veeeeeldig lenge siden det har skjedd noe i sengehalmen, eller at jeg har gitt meg selv noe.. Kroppen ordner opp selv kan du si ;)

Skal være enig med noen over her, at det er av de deiligste orgasmene, men... De man får med en partner under sex er det uansett ingenting som slår..!

Akkurat dette er veldig fasinerende! Hjernen ER senteret for tenning definitift. Så det er jo det å få stimulert partnerens tankesett som virkelig gir full pott. Noe å tenke på for de fleste av oss.

Er selvfølgelig helt enig i at orgasme med partner er totalt overlegent. Grunnen til at jeg nevnte spesifikt at drømmeorgasmen føles bedre, var bare at den var mye bedre enn onani orgasme. Runkeorgasmer er egentlig ganske kjedelige etter min mening. De er vel bare 1/4 dels av den beste varianten ;)

Grunnen jeg tror at drømmeutløsningen er så god er vel at man fysisk "tror" man har sex med en dame. Det trodde iallefall jeg :fnise: . Var 200% skråsikker på at jeg hadde tidenes ligg...også våknet jeg råskuffet og forvirret. Føltes godt fysisk, men ikke psykisk :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Har skjedd med meg. Lå å stønnet og vridde meg i søvne, men jeg mumlet "ååh jeg kommer", med kjæresten ved siden av :skratte: Våknet etterpå og var salig i hele kroppen, skjønte ikke hva som hadde skjedd, men var nesten ikke våt nedentil. Typen fikk seg hvertfall en god latter!

Anonymous poster hash: c07f3...bdf
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått orgasme i søvne flere ganger, men opplever ikke denne orgasmen som noe bedre enn "vanlig" orgasme, siden den varer så kort! Vet faktisk ikke om jeg kommer på ordentlig engang, men må jo nesten det? :s Hvis jeg er klar over at jeg sover, så kan jeg faktisk bestemme at jeg vil ha en orgasme - på en måte - og kan også gjøre det flere ganger etter hverandre hvis jeg klarer å holde fokuset i søvne, men som regel klarer jeg ikke det. Jeg opplever at jeg våkner litt når dette skjer, det er derfor jeg klarer å huske det.

Anonymous poster hash: e70e6...32c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...