AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #1 Skrevet 8. juni 2014 Hvis man drømmer at man får orgasme....får man faktisk orgasme da? På ekte... Anonymous poster hash: 081f2...f81
Gjest iGirl Skrevet 8. juni 2014 #2 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har opplevd å våkne av at jeg kommer! Det er en utrolig rar opplevelse.. Jeg har sex i drømmen og i det jeg kommer så våkner jeg... av at jeg kommer... (hands-free altså!) 3
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #3 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har opplevd å våkne av at jeg kommer! Det er en utrolig rar opplevelse.. Jeg har sex i drømmen og i det jeg kommer så våkner jeg... av at jeg kommer... (hands-free altså!) Opplevd det selv og DEN typen orgasme er faktisk mye bedre enn de "vanlige" 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #5 Skrevet 8. juni 2014 Opplevd det selv og DEN typen orgasme er faktisk mye bedre enn de "vanlige" Helt enig. Anonymous poster hash: 21892...4ff
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har opplevd å våkne av at jeg kommer! Det er en utrolig rar opplevelse.. Jeg har sex i drømmen og i det jeg kommer så våkner jeg... av at jeg kommer... (hands-free altså!) Ligger du da og vrir og stønner deg da? Er så redd for å gjøre det hvis jeg sover med andre... Anonymous poster hash: 081f2...f81
Gjest iGirl Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Ligger du da og vrir og stønner deg da? Er så redd for å gjøre det hvis jeg sover med andre... Anonymous poster hash: 081f2...f81 Ja, på en måte ... 1
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #8 Skrevet 8. juni 2014 Helt enig. Anonymous poster hash: 21892...4ff Jeg skulle "kverka" noen for å finne ut av hvorfor den føles så mye bedre Kanskje fordi kroppen under søvn er helt avslappet? At stimulien "bare" er i hode osv..... Ikke bare det at den er mer intens...den varer også lenger. Kanskje det er sånn "tantrasex" føles?
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #9 Skrevet 8. juni 2014 Ja, på en måte ... Det hadde vært skikkelig flaut!...hahaha.
Gjest iGirl Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Det hadde vært skikkelig flaut!...hahaha. Jeg tror jeg kun har opplevd det når jeg har vært alene i sengen.. men ja, det ville vært flaut.
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #11 Skrevet 8. juni 2014 shit, jeg glemte å huke av på anonym!! Ikke noe å være flau over det iGirl. Det med orgasme i søvne hender til stadighet med de fleste av oss
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror jeg kun har opplevd det når jeg har vært alene i sengen.. men ja, det ville vært flaut. Våknet på natten etter en fest husker jeg.....Tidenes orgasme! Rakk ikke holde igjen og pusta tungt! Var fullt av folk der, men alle sov....(håper jeg) Godt jeg hadde med meg skift ...Sånn sett er dere damene utrolig heldige.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Pleier å våkne rett før orgasme om jeg drømmer om å ha sex. Litt frustrerende, men ganske deilig likevel. Jeg kan også ha sex i søvne og våkne midt i eller rett etterpå. Han jeg sover med sier at det alltid er jeg som tar initiativet til det på natten, så jeg vet ikke om jeg har veldig livlige drømmer eller om det er noe annet. Han synes det var rart i starten og forsøkte å stå opp, men så ligger jeg jo og vrir meg og er nøden. Nå vekker han meg og spør om jeg virkelig vil. Anonymous poster hash: 30a0b...c46
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Eg opplever det til tider. Ingen fare at det ligg andre i senga mi. Ligg det nokon der så har eg mest sannsynleg hatt sex. Eg opplever det om eg ikkje har hatt meg på ca ei veke.
Gjest HarryDotter Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Pleier å våkne rett før orgasme om jeg drømmer om å ha sex. Litt frustrerende, men ganske deilig likevel. Jeg kan også ha sex i søvne og våkne midt i eller rett etterpå. Han jeg sover med sier at det alltid er jeg som tar initiativet til det på natten, så jeg vet ikke om jeg har veldig livlige drømmer eller om det er noe annet. Han synes det var rart i starten og forsøkte å stå opp, men så ligger jeg jo og vrir meg og er nøden. Nå vekker han meg og spør om jeg virkelig vil. Anonymous poster hash: 30a0b...c46 Det er så forbannet frustrerende spør du meg ....Drømmen føltes KLIN ekte også våkner man rett før man kommer! Du kunne jeg spist tapeten i ren frustrasjon
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har fått orgasmer i drømmer før, men har ikke våknet til at jeg "kommer", men husker at i drømmen så følte jeg at jeg kom..
Spaghetti Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Våknet på natten etter en fest husker jeg.....Tidenes orgasme! Rakk ikke holde igjen og pusta tungt! Var fullt av folk der, men alle sov....(håper jeg) Godt jeg hadde med meg skift ...Sånn sett er dere damene utrolig heldige. Så du får faktisk utløsning også? Har selv drømt at jeg har hatt det med aldri våknet av det eller våknet med vått undertøy
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 Har våknet av at jeg har kommet ja, da har jeg som regel kastet meg over samboern rett etterpå Anonymous poster hash: f47ef...f77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå