Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Valium ER skikkelig dop hvis man misbruker det, og blant narkomane er det et veldig utbredt preparat.

Terapeutisk er det ikke forbundet med noen fare hvis man bruker det som forskrevet, og forskrivningen er forsvarlig. Høye doser skal følges opp tett.

Det er stor forskjell på hvordan man responderer, og ikke mulig å gi ts noe fasitsvar. Hun kan oppleve alt fra å bli rolig til å bli sløv og desorientert. Sannsynligvis det første.

Anonymous poster hash: 75659...efe

I no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hysteria innenfor det norske helsevesenet hva angår benzopreparater, noe som er noenlunde forståelig etter den hyppige valiumsbruken noen tiår tilbake. Det er jo som å gi noen alkohol på resept til daglig bruk, klart det går skeis. Noen folk trenger Valium, og noen trenger ADHD-medisin, men får det aldri. Jeg mistenker mitt Valiumsbruk kommer av manglende ADHD-diagnose, jeg blir rolig og samlet som bare det av Ritalin. Faktisk blir jeg mer rolig av Ritalin enn Valium.

Har stor forståelse for at mennesker selvmedisinerer seg om de ikke er tilstrekkelig utredet eller har kaos inni seg. TS er ikke blant dem, forhåpentligvis. :)

Skrevet

TS her. Tusen takk for svar så langt!

Og så vil jeg bare si at dette ikke er en språkdebatt, men kanskje setningen min var uklar.

Det er til en flytur, og jeg får normalt skikkelig panikk, så da skal jeg prøve med valium og lurte på hva jeg kan forvente..

Jeg er ikke ute etter å ruse meg :)

Anonymous poster hash: 25145...d4c

Det er mange som gjør det, og det er legitimt. Du kan bli trøtt av den, men det er vel ikke så ille.

Men ikke drikk alkohol når du har tatt en sånn, for da kan du bli helt på en snurr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...