Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, noen som har erfaring med Valium her og er interesert i å dele? :)

har litt lyst å vite hva jeg kan forvente..

Anonymous poster hash: 25145...d4c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avhengighet kanskje. Det er fort gjort å bli avhengig. Bare ta det av og til, ikke fast.

Anonymous poster hash: 31782...0d6

AnonymBruker
Skrevet

Avhengighet kanskje. Det er fort gjort å bli avhengig. Bare ta det av og til, ikke fast.

Anonymous poster hash: 31782...0d6

Jeg skal bare ta én tablett, er for en spesiell situasjon som normalt gir meg mye angst. Så det er ikke fare for at jeg blir avhengig :) Men jeg lurte litt på hvordan det er etter man har tatt den. Er det ingen som har erfaringer her?

Skrevet

Jeg skal bare ta én tablett, er for en spesiell situasjon som normalt gir meg mye angst. Så det er ikke fare for at jeg blir avhengig :) Men jeg lurte litt på hvordan det er etter man har tatt den. Er det ingen som har erfaringer her?

Ikke bekymre deg, du blir slapp i kroppen og nervene forsvinner hvis du ikke tar Valium til vanlig.

Blir ikke avhengig hvis de brukes slik de skal - altså en gang i blandt :)

AnonymBruker
Skrevet

Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bli litt glemsk av det

Anonymous poster hash: a9a2d...b6f

Skrevet

Du har jo fått svaret du var ute etter. Hvis ikke, bør du fortelle hvorfor du skal ha det.

AnonymBruker
Skrevet

Du merker ikke store forskjellen på 1 valium. Kjør på! :)

Anonymous poster hash: d1f7f...2a7
Skrevet

Er det om å gjøre og ruse seg vekk?

Skrevet

Du blir kanskje ruset av den aller første gangen, men da vil du bare merke en kribling i kroppen, men utover det så har det ingen direkte følbar innvirkning på hjernen, utenom at du ikke bekymrer deg for mye eller tenker for mye. Kroppen føles lettere, lettere å puste, lettere å takle de vonde stundene. Men du føler deg ikke ruset. Går litt tregere i topplokket og tar brodden på de fleste fobier. Hvis du vil ha rus-effekt er ikke akkurat valium å trakte etter, finnes bedre.

PS, det er VELDIG mange som kommer med skremselspropaganda. De har gjerne hørt at det er fali, og da må de seff videreformidle til deg at det er nettopp det, farlig. Fastlegen min sa jeg ville dø av 4 valium til sammen. Skremselspropaganda hele veien.

Betyr ikke at du skal helle det innpå, men ... prøv å holde deg i vekke fra de fyfy-folka og de pillegale, :P balansert forhold, altså. Til og med søsken har forstått at hvis hin må snakke foran en svær forsamling med hjelper det med en 2 mg valium. Dette var en av de første fremførelsene. du har sikkert fått 5 mg.

Men uansett, ikke hør på alle de "anti-folkene", ikke nevn til noen at du har tatt en valium for å mestre noe med mindre du er veldig fortrolig med dem. Folk tror jo valium er skikkelig DOP.

blæh. folk er så uvitende, spesielt når de gir råd de ikke har peil på.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Dette forstod jeg ikke. Hvordan henger dette sammen? En spesiell situasjon som normalt gir deg mye angst? Har du hatt flere slike spesielle situasjoner?

For å svare på spørsmålet, du blir mer avslappet og rolig. Hvilken styrke er det? Har du fått resept av lege?

Endret av Arabella
Skrevet

Dette forstod jeg ikke. Hvordan henger dette sammen? En spesiell situasjon som normalt gir deg mye angst? Har du hatt flere slike spesielle situasjoner?

For å svare på spørsmålet, du blir mer avslappet og rolig.

Situasjonen er jo irrelevant, hun trenger bare litt valium for å mestre noe.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Situasjonen er jo irrelevant, hun trenger bare litt valium for å mestre noe.

Det er riktig, men TS skriver at situasjonen er spesiell, samtidig som hun skriver at hun normalt får mye angst av den. Hva mener hun da med spesiell? Det er vel ikke spesielt hvis hun har opplevd dette flere ganger?

Endret av Arabella
Skrevet

Jeg sovna av en tablett.

Skrevet

Det er riktig, men TS skriver at situasjonen er spesiell, samtidig som hun skriver at hun normalt får mye angst av den. Hva mener hun da med spesiell? Det er vel ikke spesielt hvis hun har opplevd dette flere ganger?

Er det språkgreier du driver med nå, eller?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Tusen takk for svar så langt!

Og så vil jeg bare si at dette ikke er en språkdebatt, men kanskje setningen min var uklar.

Det er til en flytur, og jeg får normalt skikkelig panikk, så da skal jeg prøve med valium og lurte på hva jeg kan forvente..

Jeg er ikke ute etter å ruse meg :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det språkgreier du driver med nå, eller?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Du blir kanskje ruset av den aller første gangen, men da vil du bare merke en kribling i kroppen, men utover det så har det ingen direkte følbar innvirkning på hjernen, utenom at du ikke bekymrer deg for mye eller tenker for mye. Kroppen føles lettere, lettere å puste, lettere å takle de vonde stundene. Men du føler deg ikke ruset. Går litt tregere i topplokket og tar brodden på de fleste fobier. Hvis du vil ha rus-effekt er ikke akkurat valium å trakte etter, finnes bedre.

PS, det er VELDIG mange som kommer med skremselspropaganda. De har gjerne hørt at det er fali, og da må de seff videreformidle til deg at det er nettopp det, farlig. Fastlegen min sa jeg ville dø av 4 valium til sammen. Skremselspropaganda hele veien.

Betyr ikke at du skal helle det innpå, men ... prøv å holde deg i vekke fra de fyfy-folka og de pillegale, :P balansert forhold, altså. Til og med søsken har forstått at hvis hin må snakke foran en svær forsamling med hjelper det med en 2 mg valium. Dette var en av de første fremførelsene. du har sikkert fått 5 mg.

Men uansett, ikke hør på alle de "anti-folkene", ikke nevn til noen at du har tatt en valium for å mestre noe med mindre du er veldig fortrolig med dem. Folk tror jo valium er skikkelig DOP.

blæh. folk er så uvitende, spesielt når de gir råd de ikke har peil på.

Valium ER skikkelig dop hvis man misbruker det, og blant narkomane er det et veldig utbredt preparat.

Terapeutisk er det ikke forbundet med noen fare hvis man bruker det som forskrevet, og forskrivningen er forsvarlig. Høye doser skal følges opp tett.

Det er stor forskjell på hvordan man responderer, og ikke mulig å gi ts noe fasitsvar. Hun kan oppleve alt fra å bli rolig til å bli sløv og desorientert. Sannsynligvis det første.

Anonymous poster hash: 75659...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...