Gå til innhold

Hvit utflod...bekymret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ligger dårligere ann tror jeg. Har surra veldig med pillene i det siste. Jeg hater piller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger dårligere ann tror jeg. Har surra veldig med pillene i det siste. Jeg hater piller

Hahaha vi er visst flere som er litt bekymra for tida... :fnise:

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Symptomjakten" kommer av at jeg er utroolig nervøs og bekymret for det, og tenker veldig mye på det hele tiden. P-piller er jeg litt redd for å bruke pga jeg er engstelig for å miste menstruasjonen og de andre bivirkningene. Jeg har også nettopp begynt å ha sex igjen, så give me a break :)Anonymous poster hash: 6c756...db0

Pisspreik. Du vet utmerket godt at man ikke bare mister menstruasjonen av p-piller. :)

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik. Du vet utmerket godt at man ikke bare mister menstruasjonen av p-piller. :)

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Pisspreik sjæl. Du må da vite at det er mange som mister menstruasjon av p-piller?? Dette er da noe som alle vet.

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik sjæl. Du må da vite at det er mange som mister menstruasjon av p-piller?? Dette er da noe som alle vet. Anonymous poster hash: 6c756...db0

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning, det er ikke en MULIG bivirkning engang.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uh jo. Noen mister mensen av piller. Jeg er ikke en av de, dessverre

Det syns jeg du heller skal være glad for. Er ikke sunt å ikke ha menstruasjon :)

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning, det er ikke en MULIG bivirkning engang.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Du er jo helt på jordet. Har du levd i en hule de siste 20 årene ?

Anonymous poster hash: 6c756...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning, det er ikke en MULIG bivirkning engang.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Du er jo helt på bærtur

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med Loette pakningsvedlegg i handa hvor det står at manglende mensen er en vanlig bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med Loette pakningsvedlegg i handa hvor det står at manglende mensen er en vanlig bivirkning.

Og både min venninne og min mor bruke Cerazette (som forsåvidt er minipiller, men det går på det samme), og de mister begge menstruasjonen.

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning. Spør en lege om dere skal insistere på noe så dumt. Dessutener det så forbanna patetisk å unnskylde manglende prevensjonsbruk med en eller annen obskur bivirkning.

TS kan brune hormonspiral, kobberspiral osv osv. Mye bedre enn å bli gravid, men jeg tror nok TS har et håp om å bli det. Jenter som ikke vil bli gravide bruker prevensjon.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning. Spør en lege om dere skal insistere på noe så dumt. Dessutener det så forbanna patetisk å unnskylde manglende prevensjonsbruk med en eller annen obskur bivirkning.

TS kan brune hormonspiral, kobberspiral osv osv. Mye bedre enn å bli gravid, men jeg tror nok TS har et håp om å bli det. Jenter som ikke vil bli gravide bruker prevensjon.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Jeg kjenner flere som har mista mensen. Men du har vel rett. Er veldig uvanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS burde bestemme seg for om hun synes graviditet er en bedre ting enn å MULIGENS miste menstruasjonen. Latterligste jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning. Spør en lege om dere skal insistere på noe så dumt. Dessutener det så forbanna patetisk å unnskylde manglende prevensjonsbruk med en eller annen obskur bivirkning.

TS kan brune hormonspiral, kobberspiral osv osv. Mye bedre enn å bli gravid, men jeg tror nok TS har et håp om å bli det. Jenter som ikke vil bli gravide bruker prevensjon.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Ts brukte kondom. På hvilken måte er det ikke et prevensjonsmiddel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit utflod er i hvertfall helt vanlig i deler av syklusen. Sånn slutt å krangle nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er absolutt ikke en vanlig bivirkning. Spør en lege om dere skal insistere på noe så dumt. Dessutener det så forbanna patetisk å unnskylde manglende prevensjonsbruk med en eller annen obskur bivirkning.

TS kan brune hormonspiral, kobberspiral osv osv. Mye bedre enn å bli gravid, men jeg tror nok TS har et håp om å bli det. Jenter som ikke vil bli gravide bruker prevensjon.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Ja, du vet nok best om jeg vil bli gravid eller ikke ;) Akkurat som du vet at å miste menstruasjonen ikke er en vanlig bivirkning av p-piller, selv om det står nevnt som en bivirkning i pakningsvedlegget. :fnise:

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS burde bestemme seg for om hun synes graviditet er en bedre ting enn å MULIGENS miste menstruasjonen. Latterligste jeg har hørt.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Hahaha, hvis det er det latterligeste du har hørt, så kan ikke du ha vært mange plasser i verden ass.

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts brukte kondom. På hvilken måte er det ikke et prevensjonsmiddel?

Kondom er usikkert hvis man bruker den feil og om TS opplever kondomsprekker er det en selvfølge at hun beskytter seg mot dette fra nå av.

Hun får få seg spiral om hun er så imot p-piller o.l.

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...