Gå til innhold

Hvit utflod...bekymret.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har for 10 dager siden begynt å ha sex igjen. Vi har hatt sex med kondom hver eneste gang, men sist gang, for 3 dager siden, så troor jeg kondomet sprakk. Jeg var rask og tok angrepille bare 3-4 timer etterpå. Nå i ettertid har jeg lagt merke til at jeg har fått hvit, litt tykkere utflod. Det får meg til å tenke to tanker:

1.At kondomet ikke hadde sprukket allikevel, og at det hvite jeg så i trusa en time etter samleie var utfloden min.

2. At jeg har fått klamydia (!!!!!!) eller er gravid (!!!!)

Er det klamydia måå jeg ha fått det av ham, men vi har jo bare hatt sex med kondom, og en gang da den muligens sprakk. Men vi har hatt oralsex uten kondom..kan det ha noe å si?

Vet at den eneste måten å vite på er å teste, men lurer litt på hva dere tenker også. Det er forresten 2 uker siden mensen.



Anonymous poster hash: 6c756...db0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pheel

Er helt normalt å ha hvit utflod, men kommer det derimot mer enn du normalt sett har hatt eller den plutselig endrer farge er det som regel tegn på at noe er galt, om så bare f.eks sopp eller ubalanse i pH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå til helsestasjonen da? Virker nesten ut som du ønsker å bli gravid. Det er helt normalt med hvit utflod.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare gå til helsestasjonen da? Virker nesten ut som du ønsker å bli gravid. Det er helt normalt med hvit utflod.....

Jeg er 19 år og student, så tro meg, jeg vil absolutt ikke bli gravid. Er en grunn til at jeg tok angrepille så raskt.

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man forresten få tegn på graviditet allerede etter 3 dager? Hvis jeg er gravid betyr det at p-pillen ikke fungerte, men jeg tok jo for tre dager siden...Er det ikke litt usannsynlig?



Anonymous poster hash: 6c756...db0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg man kan få. Skal sies at jeg er litt beskymret for at jeg selv er gravid i skrivende stund, men i forskjell til deg så har vi ikke brukt kondom. Og jeg har rotet med p-pillene.. Har du glemt å ta en dag så må du ha i bakhodet at da vil ikke p-pillene gi samme beskyttelse på samme måte som vanligvis. Man skal vente i minst 7 dager før de da "kicker" inn igjen. Og da må man bruke kondom i mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man forresten få tegn på graviditet allerede etter 3 dager? Hvis jeg er gravid betyr det at p-pillen ikke fungerte, men jeg tok jo for tre dager siden...Er det ikke litt usannsynlig?

Anonymous poster hash: 6c756...db0

dytt

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg man kan få. Skal sies at jeg er litt beskymret for at jeg selv er gravid i skrivende stund, men i forskjell til deg så har vi ikke brukt kondom. Og jeg har rotet med p-pillene.. Har du glemt å ta en dag så må du ha i bakhodet at da vil ikke p-pillene gi samme beskyttelse på samme måte som vanligvis. Man skal vente i minst 7 dager før de da "kicker" inn igjen. Og da må man bruke kondom i mens :)

Tusen takk for svar :) Går ikke på p-piller heller...Skal ta graviditetstest neste uke tror jeg..

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg! :blomst:

Tusen takk! Krysser for deg også! :klem:

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke graviditetssymptomer 3 dager etter befruktning. Da har ikke egget festet seg i livmoren engang, og gir derfor ingen hormonendringer heller.

Hvit utflod trenger ikke bety noe som helst, farge og konsistens og mengde varierer. Kan hende bare ting har forandret seg litt siden du har regelmessig sex. Det høres litt ut som at du jakter på symptomer.

Har du vurdert å begynne på p-piller, så slipper du styret med sprukne kondomer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble hvit utflod unormalt? Hvis den er tykkere enn normalt og det kommer mye derimot, er det kanskje en god ide å sjekke det opp.



Anonymous poster hash: 9e2ac...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvit utflod er da helt vanlig. Kan hende du har eggløsning nå, og at floraen i underlivet endrer seg, f.eks.



Anonymous poster hash: d63ea...3b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar dere !! Ble mye mer rolig nå. Kan faktisk hende at det er som noen av dere sier: at det er pga jeg har begynt å ha regelmessig sex igjen. Vi har gjerne sex 3-4 ganger hver dag, og jeg er litt trang, så kan være at det er blitt litt ømt osv..? Og siden jeg ble ferdig med mensen for ca 10 dager så kan det godt hende at det er nå eggløsning er..?



Anonymous poster hash: 6c756...db0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere !! Ble mye mer rolig nå. Kan faktisk hende at det er som noen av dere sier: at det er pga jeg har begynt å ha regelmessig sex igjen. Vi har gjerne sex 3-4 ganger hver dag, og jeg er litt trang, så kan være at det er blitt litt ømt osv..? Og siden jeg ble ferdig med mensen for ca 10 dager så kan det godt hende at det er nå eggløsning er..? Anonymous poster hash: 6c756...db0

Virker jo litt som om du vil bli gravid..

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo litt som om du vil bli gravid..

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Hahaha og hvorfor det om jeg tørr spørre? Det er det verste som kan skje meg akkurat nå

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha og hvorfor det om jeg tørr spørre? Det er det verste som kan skje meg akkurat nå Anonymous poster hash: 6c756...db0

Synptomjakt, ikke gidde å bruke hormonprevensjon eller spiral. .

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får da ikke symptomer på graviditet eller klamydia på 3 dager..

Takk for svar, var det jeg lurte på :)

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synptomjakt, ikke gidde å bruke hormonprevensjon eller spiral. .

Anonymous poster hash: 6a0f6...c99

"Symptomjakten" kommer av at jeg er utroolig nervøs og bekymret for det, og tenker veldig mye på det hele tiden. P-piller er jeg litt redd for å bruke pga jeg er engstelig for å miste menstruasjonen og de andre bivirkningene. Jeg har også nettopp begynt å ha sex igjen, så give me a break :)

Anonymous poster hash: 6c756...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...