Gjest Idollet Skrevet 9. juni 2014 #41 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Årsaken damer, er veldig enkelt. Som vellykket kvinne med et godt utseende, tror mange at de vil være populær blant menn og justerer forventningene til himmels. Men faktum er at vellykketheten er som salt på pommes frittes, og et godt utseende er som krydderet. Hva dere mangler er det viktigste og det er godheten, det å vise kjærlighet og omsorg. Endret 9. juni 2014 av Idollet 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #42 Skrevet 9. juni 2014 Må være det dummeste jeg har lest på lenge. Kan ikke en kvinne være både vellykket og hyggelig samtidig?Anonymous poster hash: 6aa02...d9b 5
EnKoppTe Skrevet 9. juni 2014 #43 Skrevet 9. juni 2014 Årsaken damer, er veldig enkelt. Som vellykket kvinne med et godt utseende, tror mange at de vil være populær blant menn og justerer forventningene til himmels. Men faktum er at vellykketheten er som salt på pommes frittes, og et godt utseende er som krydderet. Hva dere mangler er det viktigste og det er godheten, det å vise kjærlighet og omsorg. Vel, jeg er ikke slem. Tror ikke andre single damer er det heller, egentlig. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #44 Skrevet 9. juni 2014 TS har jo presisert at dette er kvinner som vil slå seg til ro. Anonymous poster hash: decb7...ed3 Da finner de vel ikke den rette. Trenger ikke være noe annet enn det. Anonymous poster hash: dc967...88d 4
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 9. juni 2014 #45 Skrevet 9. juni 2014 Hvorfor vi er single? Jeg har barn, så vet ikke om jeg går under den gruppen ts sikter til. Men vært singel noen år, og er sikkert relativt 'vellykket' sett utenfra. Har en del fine beilere, men orker ikke gå for noe som ikke er 100%. Og 100% er så og si umulig å oppdrive, det var mye enklere for ti år siden. Så grunnen til at jeg er singel, er en kombo av livserfaring (av den kjipe sorten)- man orker ikke noe mer BS liksom, at kravene til en evt ny type er (for) høye, og at jeg ikke trenger en mann for å være lykkelig, og dermed venter på en evt 100-prosent'er eller forblir singel. Samme her. Det skal så mye til før jeg ønsker å være sammen med en fyr. Møter egentlig sjelden menn jeg i det hele tatt er interessert i å gå på en date med. Og treffer jeg noen som kanskje kunne vært noe, så er de ofte i etablerte forhold. Det er jo også noe jeg møter mer av nå enn da jeg var 20. Men den største forskjellen er nok det at kravene har blitt høyere, når man har vært ute en vinternatt før så blir man ikke tatt med storm så lett akkurat. Mulig noen vil mene de er for høye, men det må de bare være. Selv om jeg innerst inne ønsker en kjæreste, så er det å være singel helt klart å foretrekke over et forhold som ikke er helt riktig for meg. De høye kravene forhindrer at det skjer igjen. Har ikke noe hastverk heller, trives godt med mitt singelliv og har ikke lyst på barn så kjenner ikke noen klokke tikke. Så da forblir jeg singel til jeg eventuelt møter denne sagnomsuste sjelevennen. 5
Rainbow Skrevet 9. juni 2014 #46 Skrevet 9. juni 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #47 Skrevet 9. juni 2014 For mitt vedkommende er jeg fortsatt single fordi jeg ikke har direkte klikket med noen. Siste forhold jeg var i varte i 8 år, og siden den gangen har jeg vært single. Et gjentagende problem for meg også er at de jeg møter ikke er ute etter et langvarig forhold på noe vis. Jeg har det godt alene også, men jeg håper jo at jeg finner en mann jeg "klikker" med slik jeg slipper å være single i all evighet. Anonymous poster hash: 9779c...a8d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #48 Skrevet 10. juni 2014 For mitt vedkommende er jeg fortsatt single fordi jeg ikke har direkte klikket med noen. Siste forhold jeg var i varte i 8 år, og siden den gangen har jeg vært single. Et gjentagende problem for meg også er at de jeg møter ikke er ute etter et langvarig forhold på noe vis. Jeg har det godt alene også, men jeg håper jo at jeg finner en mann jeg "klikker" med slik jeg slipper å være single i all evighet. Anonymous poster hash: 9779c...a8d Har det sånn jeg også. Jeg syns det er så rart. Ingen som vil være i et forhold lengre? Anonymous poster hash: 04d5f...034 1
Alina X Skrevet 10. juni 2014 #49 Skrevet 10. juni 2014 Har det sånn jeg også. Jeg syns det er så rart. Ingen som vil være i et forhold lengre? Anonymous poster hash: 04d5f...034 Koda,....men de vil bare leke lengst mulig,også blir dem sure når de ikke finner en de kan ha barn med. Da er de gjerne noe og førti og jevnaldrende kvinner har fått barn og de yngre i 20-årene ønsker ikke helt barn enda og ikke med en som er 20+ eldre....også sitter de her og klager fordi de ikke finner en sexy og yndig ung pike å sette barn på og alle kvinnene som har giftet seg og fått barn med andre menn er onde som ikke gadd å vente til mannen selv er 45+...
Gjest Steamboat Skrevet 10. juni 2014 #50 Skrevet 10. juni 2014 Koda,....men de vil bare leke lengst mulig,også blir dem sure når de ikke finner en de kan ha barn med. Da er de gjerne noe og førti og jevnaldrende kvinner har fått barn og de yngre i 20-årene ønsker ikke helt barn enda og ikke med en som er 20+ eldre....også sitter de her og klager fordi de ikke finner en sexy og yndig ung pike å sette barn på og alle kvinnene som har giftet seg og fått barn med andre menn er onde som ikke gadd å vente til mannen selv er 45+... Det var da voldsomt. Har det sånn jeg også. Jeg syns det er så rart. Ingen som vil være i et forhold lengre? Anonymous poster hash: 04d5f...034 Ingen er vel å ta litt hardt i.
Sophie-Ann Skrevet 10. juni 2014 #51 Skrevet 10. juni 2014 Jeg treffer ikke nye mennesker...så da blir det vanskelig å få seg kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2014 #52 Skrevet 10. juni 2014 Hva tenker dere om vakre, populære jenter på rundt 30 år som fortsatt er single? Selv om de egentlig vil slå seg til ro (ja dette vet jeg). Jeg er nok veldig generaliserende her, men jeg har observert det så ofte at det nesten er et fenomen. Det er ikke snakk om bare utseende her, men jenter med flott personlighet, god karriere, som har mange venner av begge kjønn. Hvorfor i all verden klarer de ikke å få et langvarig forhold når "alt" ligger til rette for det?Anonymous poster hash: 1f543...d7a Trenger ikke handle om at de ikke klarer. Det kan fint handle om at de ikke har funnet noen som de synes er verdt bryet. Anonymous poster hash: 6d841...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #53 Skrevet 11. juni 2014 Ingen er vel å ta litt hardt i. Okay ingen er kanskje litt vel hardt å ta i...! Det er greit å ha en standard på guttene innen rimelighetens grenser. Når jeg sier rimelighetens grenser så tenker jeg ikke direkte at han skal være en ung Antonio Banderas, jeg mener at humoren er relativt lik og at basic syn på livet vil være relativt lik. Jeg blir ikke akkurat bløt i trusa av å snakke om at "en bil er senket maaax væææææ!", jeg tenker hvertfall ikke livspartner når han innrømmer inkassogjeld hos lindorff på 200.000 kr. Jeg får leamus på ene øyet når gutten skryter av å leve på nav. For ikke å snakke om "homofile kan sammenlignes med pedofile" holdninger... WHAT?! Burde være mulig å finne en helt vanlig mann men beina plantet i jorda, et pent smil, smart, elsker sex og utfordrer meg på samme måten jeg utfordrer han. Anonymous poster hash: 9779c...a8d 3
Gjest Steamboat Skrevet 12. juni 2014 #54 Skrevet 12. juni 2014 (endret) Jeg blir ikke akkurat bløt i trusa av å snakke om at "en bil er senket maaax væææææ!", jeg tenker hvertfall ikke livspartner når han innrømmer inkassogjeld hos lindorff på 200.000 kr. Jeg får leamus på ene øyet når gutten skryter av å leve på nav. For ikke å snakke om "homofile kan sammenlignes med pedofile" holdninger... WHAT?! Anonymous poster hash: 9779c...a8d LOL, min søster ble dumpa av en som kunne krysse av alt på listen din. Livsnyter beskrev hun han som. Endret 12. juni 2014 av Steamboat 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #55 Skrevet 12. juni 2014 Okay ingen er kanskje litt vel hardt å ta i...! Det er greit å ha en standard på guttene innen rimelighetens grenser. Når jeg sier rimelighetens grenser så tenker jeg ikke direkte at han skal være en ung Antonio Banderas, jeg mener at humoren er relativt lik og at basic syn på livet vil være relativt lik. Jeg blir ikke akkurat bløt i trusa av å snakke om at "en bil er senket maaax væææææ!", jeg tenker hvertfall ikke livspartner når han innrømmer inkassogjeld hos lindorff på 200.000 kr. Jeg får leamus på ene øyet når gutten skryter av å leve på nav. For ikke å snakke om "homofile kan sammenlignes med pedofile" holdninger... WHAT?! Burde være mulig å finne en helt vanlig mann men beina plantet i jorda, et pent smil, smart, elsker sex og utfordrer meg på samme måten jeg utfordrer han. Anonymous poster hash: 9779c...a8d For min del kommer det an på hva slags ønsker hun har med fremtiden. Har ikke noen problemer med et seriøst forhold men ønsker i utgangspunktet ikke barn, så det er der det ligger for min del. Anonymous poster hash: 0de54...19e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #56 Skrevet 14. juni 2014 En ting er jentene som ikke får så mye respons fra menn eller er kresne. Men er et par jenter man vasser i tilbud fra menn, virker som en kul dame når man er kompis med henne og leter etter kjæreste. Når de aldri får kjærester, da tenker jeg fort at det er noe med dem man ikke ser på overflaten, men som viser seg når man dater dem. Anonymous poster hash: eabb9...5b0
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2014 #57 Skrevet 16. juni 2014 Det er jo veldig mange forskjellige grunner, som svarene viser. Jeg var i forhold fra jeg var 25 til 31, og fra 32 til 34, og nå (35) er jeg singel. Regner meg selv som både pen og vellykket (kanskje jeg har for god selvtillit haha!) men jeg blir jo ikke rent ned av tilbud akkurat... Har også slitt med å komme over eksen. Men som mange andre har svart, jeg venter heller til noe er skikkelig bra og naturlig enn å stresse med det. Personlig synes jeg det er slitsomt med kvinner på min egen alder som er desperate etter mann og barn. (Misforstå meg ikke: jeg har forståelse for at noen er ensomme eller kanskje alltid har hatt lyst på barn og familie, det er helt greit, jeg synes bare det er trist hvis det er alt livene deres dreier seg om og at de snakker om det hele tiden.) Anonymous poster hash: 9d930...b43 2
Gjest Marsvinet Skrevet 16. juni 2014 #58 Skrevet 16. juni 2014 Hva tenker dere om vakre, populære jenter på rundt 30 år som fortsatt er single? Selv om de egentlig vil slå seg til ro (ja dette vet jeg). Jeg er nok veldig generaliserende her, men jeg har observert det så ofte at det nesten er et fenomen. Det er ikke snakk om bare utseende her, men jenter med flott personlighet, god karriere, som har mange venner av begge kjønn. Hvorfor i all verden klarer de ikke å få et langvarig forhold når "alt" ligger til rette for det?Anonymous poster hash: 1f543...d7a De vil ikke ta til takke med det de får.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå