AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Hva tenker dere om vakre, populære jenter på rundt 30 år som fortsatt er single? Selv om de egentlig vil slå seg til ro (ja dette vet jeg). Jeg er nok veldig generaliserende her, men jeg har observert det så ofte at det nesten er et fenomen. Det er ikke snakk om bare utseende her, men jenter med flott personlighet, god karriere, som har mange venner av begge kjønn. Hvorfor i all verden klarer de ikke å få et langvarig forhold når "alt" ligger til rette for det?Anonymous poster hash: 1f543...d7a
Red-Ruby Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Tenker ingenting,folk har da lov til å være single. Enten de ikke er interessert i forhold, eller har hatt dårlig hell. 4
-Missi- Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tenker at de kansje da har LYST til å være single? Er da vel jaggu lov det i 2014 å faktisk nyte det å være singel. Hvorfor skal det være noe negativt? Mye mere respekt for folk som velger å være singel og er selvstendige individer enn de som tar hva som helst og hopper fra mann til mann. Akkurat samme med menn det, mye mere respekt for de som kan nyte det å være singel uten å være desperat etter å være i et forhold. 5
Gjest Evel Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Jeg tenker at de har andre prioriteringer og kanskje ikke ønsker fast forhold, hus, barn osv. Jeg ser ikke det som et problem? 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #6 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er 30, har ikke perfekt utseende, men har utdannelse og jobb, venner, egen bolig og grei personlighet. Har ikke kjæreste selv om jeg godt kunne tenkt meg det. Har ikke noen god forklaring på hvorfor, men jeg klarer meg jo fint selv. Jeg vil ikke ha hvem som helst bare for å være sammen med noen, jeg må synes at han er interessant. Selv om jeg har mange venner treffer jeg ikke så mange nye folk, så da skjer det ikke så mye. Har prøvd nettdating, men det fungerer ikke for meg, blir bare stressa av det. Derfor skjer det ikke noe særlig på den fronten. Jeg tar ikke det så tungt, men det virker som at enkelte rundt meg synes det er veldig ille. At folk spør hvordan det går med kjærligheten er egentlig mer irriterende enn å være singel.Anonymous poster hash: 6e06a...3f0 7
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #7 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har en bra jobb, god lønn, eier egen bolig og har reist verden rundt. Har selv valgt å være singel og elsker friheten og selvstendigheten min. Anonymous poster hash: 6aa02...d9b 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #8 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er dame, 33 år, har fast jobb, høy utdannelse, eier leilighet og har ting på stell. Har også mange venner og får ofte høre at jeg er pen. Likevel har jeg vært singel i flere år fordi jeg ikke finner menn som har vilje eller evne til å forplikte seg. Av en eller annen grunn "treffer" jeg bare ikke den typen menn som er ute etter noe varig. Derfor er jeg singel og barnløs på tross av at jeg er ei helt vanlig jente. Anonymous poster hash: 04d5f...034 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #9 Skrevet 7. juni 2014 Jeg har god jobb med bra lønn, enebolig, bil og alt på stell, og jeg klarer fint å komme meg i et forhold hvis jeg vil, men jeg vil ikke ha noen mann. Etter å ha gått på noen smeller på mannefronten, er jeg en god del illusjoner fattigere, mer kynisk og har i grunnen mistet helt lysten til å ha noe forhold til en ny mann. Har det veldig godt alene, og lever slik jeg selv synes er best for meg. Anonymous poster hash: 2890e...406 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #10 Skrevet 7. juni 2014 Jeg er i 30-årene og er singel fordi: - har kjedet meg i forhold tidligere - liker å være selvstendig -.liker å styre min egen hverdag og økonomi - har jobbet hardt for å få den jobben jeg har nå - jobben har blitt en livsstil, som jeg trives veldig godt med - trenger å oppleve stillhet for å samle energi Anonymous poster hash: 6aa02...d9b 3
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2014 #11 Skrevet 7. juni 2014 Vel, men enn hvis de ikke har funnet en fyr som de er interesserte i å satse på da?? Er livet bra og en fyr vil gjøre livet dårlig, så forblir man da singel... 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #12 Skrevet 7. juni 2014 Hva tenker dere om vakre, populære jenter på rundt 30 år som fortsatt er single? Selv om de egentlig vil slå seg til ro (ja dette vet jeg). Jeg er nok veldig generaliserende her, men jeg har observert det så ofte at det nesten er et fenomen. Det er ikke snakk om bare utseende her, men jenter med flott personlighet, god karriere, som har mange venner av begge kjønn. Hvorfor i all verden klarer de ikke å få et langvarig forhold når "alt" ligger til rette for det?Anonymous poster hash: 1f543...d7a J Jeg har lyst på en sånn kvinne.Dvs flott personlighet og god karriere liker jeg. Det at hun mange venner av begge kjønn er derimot negativt da jeg vil ha en dame for seg selv så foretrekker at hun har jentevenner. Anonymous poster hash: 97256...7f5
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #13 Skrevet 7. juni 2014 Er singel mann som leter etter kjæreste så desto flere single jenter uten store issues desto bedre. Anonymous poster hash: eabb9...5b0
Alina X Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Hva tenker dere om vakre, populære jenter på rundt 30 år som fortsatt er single? Selv om de egentlig vil slå seg til ro (ja dette vet jeg). Jeg er nok veldig generaliserende her, men jeg har observert det så ofte at det nesten er et fenomen. Det er ikke snakk om bare utseende her, men jenter med flott personlighet, god karriere, som har mange venner av begge kjønn. Hvorfor i all verden klarer de ikke å få et langvarig forhold når "alt" ligger til rette for det?Anonymous poster hash: 1f543...d7a Kanskje fordi de føler de har alt og ikke trenger noe forhold? At de er lykkelige med livet,karrierer,reisene,venner,hobbyer++ og ikke trenger et forhold for å føle seg "fullverdig"? 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Kanskje fordi de føler de har alt og ikke trenger noe forhold? At de er lykkelige med livet,karrierer,reisene,venner,hobbyer++ og ikke trenger et forhold for å føle seg "fullverdig"? Veldig defensivt svar. Tviler på du er så veldig gammel selv, du kommer med et typisk politisk korrekt svar som det er lett å hoste opp, og ikke så veldig realistisk.Anonymous poster hash: 1f543...d7a
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #16 Skrevet 8. juni 2014 Jeg er 30, har ikke perfekt utseende, men har utdannelse og jobb, venner, egen bolig og grei personlighet. Har ikke kjæreste selv om jeg godt kunne tenkt meg det. Har ikke noen god forklaring på hvorfor, men jeg klarer meg jo fint selv. Jeg vil ikke ha hvem som helst bare for å være sammen med noen, jeg må synes at han er interessant. Selv om jeg har mange venner treffer jeg ikke så mange nye folk, så da skjer det ikke så mye. Har prøvd nettdating, men det fungerer ikke for meg, blir bare stressa av det. Derfor skjer det ikke noe særlig på den fronten. Jeg tar ikke det så tungt, men det virker som at enkelte rundt meg synes det er veldig ille. At folk spør hvordan det går med kjærligheten er egentlig mer irriterende enn å være singel.Anonymous poster hash: 6e06a...3f0 Bra svar! Og jeg pleier aldri å spørre single venner hvordan det går med kjærligheten, for jeg vet det er irriterendes.Anonymous poster hash: 1f543...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #17 Skrevet 8. juni 2014 Jeg har lyst på en sånn kvinne.Dvs flott personlighet og god karriere liker jeg. Det at hun mange venner av begge kjønn er derimot negativt da jeg vil ha en dame for seg selv så foretrekker at hun har jentevenner.Anonymous poster hash: 97256...7f5 Så du vil styre unna en jente med guttevenner, selv om hun ellers er "perfekt"?Anonymous poster hash: 1f543...d7a 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #18 Skrevet 8. juni 2014 Veldig defensivt svar. Tviler på du er så veldig gammel selv, du kommer med et typisk politisk korrekt svar som det er lett å hoste opp, og ikke så veldig realistisk.Anonymous poster hash: 1f543...d7a Tviler på at du har andre motiver enn å trykke single jenter ned. Anonymous poster hash: eabb9...5b0 4
Cata Skrevet 8. juni 2014 #19 Skrevet 8. juni 2014 1) De prioriterer andre ting enn forhold 2) De har ikke funnet den mannen de ønsker å slå seg til ro med. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #20 Skrevet 8. juni 2014 Jeg tenker at de kansje da har LYST til å være single? Er da vel jaggu lov det i 2014 å faktisk nyte det å være singel. Hvorfor skal det være noe negativt? Mye mere respekt for folk som velger å være singel og er selvstendige individer enn de som tar hva som helst og hopper fra mann til mann. Akkurat samme med menn det, mye mere respekt for de som kan nyte det å være singel uten å være desperat etter å være i et forhold. TS har jo presisert at dette er kvinner som vil slå seg til ro. Anonymous poster hash: decb7...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå