Gå til innhold

Han vil ikke

Fremhevede innlegg

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jada, jeg også oppnår orgasme, men skulle ønske forspillet var mer spennende for meg også ;/

-TS

Anonymous poster hash: f0efd...259

Nå blir jeg fryktelig nærgående, så ha meg unnskyldt og velg helt fritt om du ønsker å svare.

Kanskje er tankene i det jeg nå spør om de ordene som genererer noe i deg og i deres forhold...

Resten av kroppen din... et vorspiel er like mye hudkontakt for meg... hudkontakt, hender som stryker og kjæler, dype kyss som utarter til råklining.. ikke mange kvadratcm hud unngår berøring av hender som vil en godt, av en kropp som vil en godt, et menneske en selv ønsker stor nytelse der og da...

Kjenner du deg igjen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er et typisk KGråd, men jeg må komme med det nu: Dump ham!!

• Liker 1
Skrevet

Enig her!

AnonymBruker
Skrevet

Enig her!

Ja. Og de samme som sier at kvinnen ikke kan tvinges til å suge mannen dersom hun ikke vil. Kvinnen sin kropp og alt det der.

Må bare le av at dere kan være så selvopptatte og ikke ser hvor latterlig denne dobbelmoralen blir.

Anonymous poster hash: d9212...c0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Og de samme som sier at kvinnen ikke kan tvinges til å suge mannen dersom hun ikke vil. Kvinnen sin kropp og alt det der. Må bare le av at dere kan være så selvopptatte og ikke ser hvor latterlig denne dobbelmoralen blir. Anonymous poster hash: d9212...c0b

Les hovedinnlegget igjen, du var altfor snar på avtrekkeren der. Han skryter av å ha slikket andre jenter. I flertall. Skjønner du det nå?

Anonymous poster hash: 734aa...f48

• Liker 1
Skrevet

Les hovedinnlegget igjen, du var altfor snar på avtrekkeren der. Han skryter av å ha slikket andre jenter. I flertall. Skjønner du det nå?

Anonymous poster hash: 734aa...f48

So what? Mener jenter at de er berettiget til å bli slikket så lenge fyren har slikket andre jenter? Da håper jeg ikke du er en av de som kritiserte Elliot Rodgers for å føle seg berettiget til sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

So what? Mener jenter at de er berettiget til å bli slikket så lenge fyren har slikket andre jenter? Da håper jeg ikke du er en av de som kritiserte Elliot Rodgers for å føle seg berettiget til sex.

Du er ikke sann altså. For noen syn du har på alt mulig. Jeg er så fascinert..

Anonymous poster hash: 88944...01f

Skrevet

Minner litt om en tråd tidligere her hvor mannen hadde lyst å prøve anal med kjæresten sin. Hun hadde fortalt ham at hun hadde gjort det masse masse med tidligere partner(e?), men hun ville ikke gjøre det med ham.

Svarene i den tråden var litt motstridene svarene i denne tråden. Jeg skjønner at det ikke er 100% den samme sak, men den er ganske lik.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Og de samme som sier at kvinnen ikke kan tvinges til å suge mannen dersom hun ikke vil. Kvinnen sin kropp og alt det der.

Må bare le av at dere kan være så selvopptatte og ikke ser hvor latterlig denne dobbelmoralen blir.

Det er typen hennes som har dobbeltmoral her, hun suger han men han gidder ikke sleike henne. Det er dobbelmoral...

Gjest HarryDotter
Skrevet

Hei!

Er ei jente på 22, som har et dilemma. Har vært sammen med kjæresten min i tre år nå. Vi har det egentlig ganske bra seksuelt. Han har vært min første, og jeg har vært villig til å prøve ut ting med han. Jeg suger og svelger, men når det kommer til han - så vil han ikke gjøre noen ting oralt. Det er såvidt han tør å "ta på". Jeg føler at jeg gjør så mye "for" han sånn sett, og mener jeg burde få oppleve det engang. Jeg regner med at det blir oss to, så er jo litt kjipt å ha noe som er helt uprøvd. Han har vært veldig gira på andre jenter i den situasjonen før, så begynner jo å lure på om det er meg det er noe galt med.

- Hva bør jeg gjøre videre? Late som ingenting og prøve å vende meg til dette, eller hva?

Hei TS.....du fortjener noe bedre enn dette ;) Du virker som en openminded dame. Du gjør en innsats for ham. Han gjør ikke det tilbake. Det finnes gentlemenn der ute, som vil gi deg allt du ønsker.

Ikke meningen å leve livet halveis med en sånn kar.

Det er typen hennes som har dobbeltmoral her, hun suger han men han gidder ikke sleike henne. Det er dobbelmoral...

Det finnes så ufattelig mange idioter i denne verden at det er til å bli sprø av! Høres ut som om TS har fått akkurat en slik type.

Preferansene burde bare være like for begge kjønn i et forhold. Når hun gjør en skikkelig god innsats for typa si med både suging og svelging, burde det være en selvfølge at han gir tilbake.

Virker som om typa til TS skal igjennom en grusom jobb som f.eks "førstegangs militærtjeneste"?! Er det virkelig så ille da og bruke noen minutter på å sutte henne glad? Jeg begriper det bare ikke!! Eneste ordet jeg kommer på er egoisme.

AnonymBruker
Skrevet

Han tvinges ikke til noe som helst dersom hun slår opp. Dette handler om å innfinne seg med at man ikke er seksuelt kompatible. Da er det beste å slå opp, så kan han finne seg en jente som ikke er så interessert i oral, og hun kan finne seg en fyr som er det. win-win for begge to.

Anonymous poster hash: 1eefa...3cc

• Liker 2
Skrevet

Skal hun faktisk dumpe han fordi han ikke vil slikke henne..? Vel, det er da en måte å se det på! Det handler om å gi like mye som man tar, så jeg hadde rett og slett gjort det slik at hvis han ikke slikker meg, suger ikke jeg. Gidder da ikke dumpe han fordi han ikke vil slikke når man har det bra på alle måter ellers :P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Skal hun faktisk dumpe han fordi han ikke vil slikke henne..? Vel, det er da en måte å se det på! Det handler om å gi like mye som man tar, så jeg hadde rett og slett gjort det slik at hvis han ikke slikker meg, suger ikke jeg. Gidder da ikke dumpe han fordi han ikke vil slikke når man har det bra på alle måter ellers :P

Hvis jeg skal gå til tuppen av planken og tippe hvorfor mange mener det er best å dumpe, vil jeg vel tro det kommer av at holdninger som "gidder ikke/vil ikke" osv gjerne gjenspeiler mer på en kars personlighet. TS virker å være en givende person som ønsker mindre grenser i sexlivet og vil pushe grenser. det vil tydeligvis ikke han og da er det jo en slags "missmatch". Å binde seg til et menneske som til stadighet ikke vil eller gidder blir jo slitsomt. Spesiellt når man vet det finnes folk der ute som kan passe enda bedre med ens egne seksuelle preferanser.

Jeg bare tipper her altså...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De kvinnene og mennene jeg vet om som har aversjon mot å gi oralsex har det på grunn av tidligere DÅRLIGE erfaringer. Det er forståelig. I mange tilfeller kan man også lære å like det etterhvert, med en partner man er trygg på.

Typen til TS har derimot tidligere GODE erfaringer. Det har han jo sagt selv, at han likte å slikke sine tidligere damer. Men henne vil han ikke engang prøve å gå ned på (eller fingre!), fordi hun er "for våt". TS sier hun føler seg ekkel av den grunn. Typen hennes har altså påført henne komplekser. Det er IKKE greit. Kjærester skal ikke behandle hverandre på den måten. Blir det slutt mellom dem kan det hende hun kommer til å slite med disse negative tankene om underlivet sitt i sitt neste forhold også.

Selvsagt er det like ille om det skjer andre veien, fra dame til mann. Jeg har opplevd nesten det samme. En av mine tidligere kjærester klarte aldri å bli helt komfortabel med at jeg sugde ham. Hvorfor? Jo, eksen hans ville ikke suge og hadde kommet med kommentarer om at hun syntes han hadde "for mye precum". Han følte seg også ekkel. Han greide aldri slappe helt av til tross for alle mine forsøk på å overbevise ham om at jeg virkelig elsket penisen hans og alle saftene som kom ut av den. Det er trist. Ord kan gjøre stor skade.

Anonymous poster hash: 9e6f9...8c8

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet

De kvinnene og mennene jeg vet om som har aversjon mot å gi oralsex har det på grunn av tidligere DÅRLIGE erfaringer. Det er forståelig. I mange tilfeller kan man også lære å like det etterhvert, med en partner man er trygg på.

Typen til TS har derimot tidligere GODE erfaringer. Det har han jo sagt selv, at han likte å slikke sine tidligere damer. Men henne vil han ikke engang prøve å gå ned på (eller fingre!), fordi hun er "for våt". TS sier hun føler seg ekkel av den grunn. Typen hennes har altså påført henne komplekser. Det er IKKE greit. Kjærester skal ikke behandle hverandre på den måten. Blir det slutt mellom dem kan det hende hun kommer til å slite med disse negative tankene om underlivet sitt i sitt neste forhold også.

Selvsagt er det like ille om det skjer andre veien, fra dame til mann. Jeg har opplevd nesten det samme. En av mine tidligere kjærester klarte aldri å bli helt komfortabel med at jeg sugde ham. Hvorfor? Jo, eksen hans ville ikke suge og hadde kommet med kommentarer om at hun syntes han hadde "for mye precum". Han følte seg også ekkel. Han greide aldri slappe helt av til tross for alle mine forsøk på å overbevise ham om at jeg virkelig elsket penisen hans og alle saftene som kom ut av den. Det er trist. Ord kan gjøre stor skade.

Veldig bra skrevet! Skal så lite til før usikkerhet kan snike seg inn.

• Liker 1
Skrevet

Dump, ikke dump.. Ingen kan velge for deg, eller gi deg det rette svaret.

Spørsmålet du må stille deg selv er : Er du villig til å godta at du kanskje aldri får oralsex for han ikke vil lengre?

Eller at han ikke vil fingre deg fordi du er for våt? (Det der i min verden er så absurd at jeg skjønner ikke utsagnet engang. Det er noe man uansett kan fikse på 1-2-3).

Og oralsex sånn sett kan jo anses som en liten filleting, hvis det er andre ting som veier høyere. Jeg kjenner at jeg ikke liker hans attitude og måte å bare lukke seg på. Åpen kommunikasjon er løsningen mye.

Som alltid, vi må være forsiktige når det gjelder skjøre ting som sex og følelser. Små ord og kommentarer kan gjøre mye unødvendig skade.

Skrevet

Dette er veldig sant. Å høre slikt fra den som skal elske deg er ordentlig sårende og ødelegger mye.

Kjæresten min hadde samme problemet. Exen hans hatet å suge. Hun synes det var ekkelt og kjedelig, så hun gjorde det aldri. Tok meg mange måneder å overbevise han at jeg elsker å suge han. Og fortsatt kan han bli veldig usikker på om jeg egentlig vil. Han tør f.eks ikke spørre meg om jeg vil suge han, det er alltid på mitt insj.

Jeg synes det er litt trist at noen bevisst skal trykke ned partneren sin. Ja, det er helt greit å ikke ville gjøre det. Men å si at det er ekkelt, for vått etc er ikke greit. Det som er verst her i mine øyne er at kjæresten til TS har fortalt at han "digget" å gjøre det på andre jenter. Hvem sier sånt til kjæresten sin?!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke så mye å komme med. Jeg var sammen med en fyr som aldri slikket meg. Det ble slutt, for andre grunner. Jeg fikk meg ny kjærest som ELSKER det. Å jeg elsker det. Angrer nesten på alle årene jeg var med xen. Ikke pga slikking da. Men alt ;) jeg mener at ekte mannfolk slikker. De vil at dama skal ha det topp! Å gjør det selv om de ikke elsker det.

Å jeg takker høyere makter for at kjæresten min elsker å slikke. Å at han er sammen med meg. Han er en fantastisk kjæreste på alle måter.

Meeen du går virkelig glipp av noe ;( å det er synd....

Endret av frøkenkoz
Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar. Godt å vite at det ikke er jeg som er urimelig her.

Det var noen som spurte om åssen jeg har det ellers i forholdet, og saken er den at jeg trives utrolig godt med han. Det å ha sex med han er også bra, men jeg har begynt å kjenne på dette i det siste. Virkelig ikke gøy, er så misunnelig på damer som har menn som liker dem våte. Blir rett og slett sjalu når jeg leser om andre tilfeller, hvor mannen ønsker dette :/

TS her igjen;

​Selvfølgelig dusjer jeg normalt og barberer meg. Er at jeg er for våt som er problemet. Sårer rett og slett, føler at jeg ikke kan måles med dem :( Han sier jo at han har digget å gjøre det på tidligere damer han har hatt til sengs.

Virker nok som mannen din også er noe uerfaren, og litt redd for å prøve ut "nye" ting. Tenner man på hverandre, så strekker man seg ofte rimelig langt og det er mye man har lyst å gjøre for/med den andre. Det tenner som oftest bare det å se den andre nyte og ha det deilig.

Det at du blir såpass våt ville tent meg enormt. Det er jo et veldig stort komplement til ham, og ville vært utrolig deilig. Det bør vel ikke være noe problem å kose/fingre/massere der der når du er såpass våt. Man lan lett tørke av seg underveis/etterpå. Og det å kjenne du blir våtere og våtere er jo utrolig deilig.

Så bytt han ut, eller kanskje få deg en elsker....;)

Skrevet

NEI, du er IKKE urimelig! For meg hadde det faktisk vært helt uaktuelt med en kjæreste som forteller at han har likt å slikke sine tidligere partnere når han åpenbart ikke vil slikke (eller berøre) meg.

Jeg forstår deg godt, selvsagt tenker du da at det er DEG det er noe galt med. For en forferdelig følelse! Han sier jo indirekte at de forrige damene hans var deiligere enn deg:(

(Og å klage på at du er FOR våt?! WTF!)

Lært av KG:

Regel nr.1 Man skal aldri la seg presse/overtale til ting man ikke har lyst til :opplyser:

Regel nr.2 Om kvinnen har hatt analsex, SM, wetsex, 3 kant eller 7 kant i tidligere forhold betyr det IKKE automatisk hun er forpliktet til å ha det med deg. :opplyser:

Hun har prøvd det før, bestemt seg for å slutte, dette skal respekteres, selv man føler seg negativt forskjellsbehandlet og det går utover selvtilliten.

Skjønner TS godt forøvrig. Hadde dama "slått seg løs" i tidligere forhold og var ferdig med det.

Vel, det hadde jeg taklet dårligere en TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...