Gå til innhold

Han vil ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er ei jente på 22, som har et dilemma. Har vært sammen med kjæresten min i tre år nå. Vi har det egentlig ganske bra seksuelt. Han har vært min første, og jeg har vært villig til å prøve ut ting med han. Jeg suger og svelger, men når det kommer til han - så vil han ikke gjøre noen ting oralt. Det er såvidt han tør å "ta på". Jeg føler at jeg gjør så mye "for" han sånn sett, og mener jeg burde få oppleve det engang. Jeg regner med at det blir oss to, så er jo litt kjipt å ha noe som er helt uprøvd. Han har vært veldig gira på andre jenter i den situasjonen før, så begynner jo å lure på om det er meg det er noe galt med.

- Hva bør jeg gjøre videre? Late som ingenting og prøve å vende meg til dette, eller hva?

Anonymous poster hash: f0efd...259
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Snakk sammen om det.

Hos oss er det motsatt, jeg liker ikke å gjøre det. Men jeg gjør det for hans del en gang i blant, og han er inneforstått med at det kanskje blir litt skjevt, men vi har fått det til å fungere.

Anonymous poster hash: ed5af...3d6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd, og han har sagt at han ikke kommer til å gjøre noe oralt på meg, selv om han har gjort det på andre jenter. Jeg synes sex handler nettopp om å gi og ta, og i og med at jeg suger han til han kommer - svelger, og gjør alt han vil jeg skal gjøre synes jeg hvertfall han kan berøre meg litt der nede. Vi har jo vært sammen i tre år, så er jo ikke dumpingsgrunnlag - men skulle ønske det fungerte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd, og han har sagt at han ikke kommer til å gjøre noe oralt på meg, selv om han har gjort det på andre jenter. Jeg synes sex handler nettopp om å gi og ta, og i og med at jeg suger han til han kommer - svelger, og gjør alt han vil jeg skal gjøre synes jeg hvertfall han kan berøre meg litt der nede. Vi har jo vært sammen i tre år, så er jo ikke dumpingsgrunnlag - men skulle ønske det fungerte.

Merkelig at han sier han ikke kommer til å gjøre det, hvis han har gjort det på andre jenter i flertall. Jeg er slik at hvis det er lenge siden sist så "gruer" jeg meg litt på en måte, lite tro på meg selv ang. akkurat suging osv. Og jeg er enig i at det er gi og ta, og det er jo derfor jeg også prøver, selv om jeg ikke gjør det like mye/ofte som han gjør på meg, så lar jeg han gjøre litt andre ting som jeg vet han liker ekstra godt. Rimming, prøve litt anal, styre litt ekstra med stillinger osv. Selv om det ikke er det samme så er det med på å vise at jeg også vil ofre litt på en måte.

Håper det ordner seg på et vis for dere :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Håper det jeg også! Er bare det at han får meg til å føle meg utrolig ekkel på dette viset. Han klager også konstant på at jeg blir for våt, og det er ikke gøy for meg. Når jeg sitter og skriver nå, ser jeg at det kan jo være at det er grunnen til at han ikke vil slikke meg. At jeg blir for våt, men jeg mener at hvis han har gjort det på andre jenter før (han sier at han har likt å gjøre det på dem) så kan han hvertfall ta litt på meg? Er det jeg som er urimelig?

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at han sier han ikke kommer til å gjøre det, hvis han har gjort det på andre jenter i flertall. Jeg er slik at hvis det er lenge siden sist så "gruer" jeg meg litt på en måte, lite tro på meg selv ang. akkurat suging osv. Og jeg er enig i at det er gi og ta, og det er jo derfor jeg også prøver, selv om jeg ikke gjør det like mye/ofte som han gjør på meg, så lar jeg han gjøre litt andre ting som jeg vet han liker ekstra godt. Rimming, prøve litt anal, styre litt ekstra med stillinger osv. Selv om det ikke er det samme så er det med på å vise at jeg også vil ofre litt på en måte.

Håper det ordner seg på et vis for dere :-)

Mener også det skal være hundre prosent lov å ikke gjøre noe fordi man ikke liker det, men teit når det blir som i dette tilfellet synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Gjest Coolaid
Skrevet

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Lukk godteposen littegranne igjen. Mindre oralt og mer likestilling. Selvfølgelig gi han muligheten til å snakke om det. Det er ikke sånn at man skal tvinge noen til å gjøre noe de ikke selv ønsker. Du merker fort om det er av egoisme, latskap eller at han har det vanskelig med sex.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det jeg også! Er bare det at han får meg til å føle meg utrolig ekkel på dette viset. Han klager også konstant på at jeg blir for våt, og det er ikke gøy for meg. Når jeg sitter og skriver nå, ser jeg at det kan jo være at det er grunnen til at han ikke vil slikke meg. At jeg blir for våt, men jeg mener at hvis han har gjort det på andre jenter før (han sier at han har likt å gjøre det på dem) så kan han hvertfall ta litt på meg? Er det jeg som er urimelig?

NEI, du er IKKE urimelig! For meg hadde det faktisk vært helt uaktuelt med en kjæreste som forteller at han har likt å slikke sine tidligere partnere når han åpenbart ikke vil slikke (eller berøre) meg.

Jeg forstår deg godt, selvsagt tenker du da at det er DEG det er noe galt med. For en forferdelig følelse! Han sier jo indirekte at de forrige damene hans var deiligere enn deg:(

(Og å klage på at du er FOR våt?! WTF!)

Anonymous poster hash: 9e6f9...8c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er ei jente på 22, som har et dilemma. Har vært sammen med kjæresten min i tre år nå. Vi har det egentlig ganske bra seksuelt. Han har vært min første, og jeg har vært villig til å prøve ut ting med han. Jeg suger og svelger, men når det kommer til han - så vil han ikke gjøre noen ting oralt. Det er såvidt han tør å "ta på". Jeg føler at jeg gjør så mye "for" han sånn sett, og mener jeg burde få oppleve det engang. Jeg regner med at det blir oss to, så er jo litt kjipt å ha noe som er helt uprøvd. Han har vært veldig gira på andre jenter i den situasjonen før, så begynner jo å lure på om det er meg det er noe galt med.

- Hva bør jeg gjøre videre? Late som ingenting og prøve å vende meg til dette, eller hva?

Hvordan er han ellers mot deg?

Anonymous poster hash: 99483...cef

Skrevet

Men herregud da.....????

1, han har gjort det på andre?

2, han likte gjøre det på andre,

og dette sier han til deg????

3, han får det til å føle deg ekkel?

4, han klager på at du er for våt?

5, ikke bare suger du han og han vil ikke slikke deg, men han vil ikke ta på deg engang??????

Hadde gått for lenge siden....... :(

Dette er ikke et spesielt hyggelig sexliv for selvfølelsen din.... Du sier du har prøvd snakke ned han om det, skal du da leve resten av livet med en mann som får deg til å føle deg ekkel og være seksuelt frustrert? Du fortjener en mann (ikke en guttevalp) som vil ta på deg og nyte deg!

• Liker 10
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg får en sterk følelse av at du på en måte er ganske uskyldig fremdeles.

Det sier jeg fordi du nå har begynt å venne deg til at 'det er slik sex er', selv om hjernen din vet at det ikke er bare slik det er.

Jeg liker ikke at han får deg til å føle det er noe galt med deg, at det er din feil eller skyld eller hva faen som helst (ja, jeg kjenner jeg blir sint når jeg skriver dette).

Samtidig lar han deg vite at han har slikket sine tidligere kjærester.

Og i praksis nekter han å snakke åpent og rolig om dette.

Coolaid er forsiktig, jeg er knall direkte; Ta vare på deg selv. Jeg ville ikke hatt sex med han der, ikke på vikår. En gutt som får deg til å føle deg ekkel fordi kroppen din virker.

Har du noen glede av sex'en dere har i dag? Det er et vesentlig spørsmål.

Endret av Lille-pus
  • Liker 6
Skrevet

Hei!

Du tar roten ved det onde. Han vil ikke. Jeg tenkte i begynnelsen at oralsex var noe ekkelt. Urinen kommer ut samme sted. Min erfaring med oralsex begynte med henne jeg er sammen med nå. Vi dusjet sammen og hun vasket seg godt nedentil med en nøytral såpe (uten parfyme). Vi gikk inn i sengen og hun ført hodet mitt forsiktig ned mot skrittet hennes og trakk meg til seg. Kjønnet luktet ingenting og jeg strøk tungen forsiktig opp og ned i sprekken. Jeg tror det gikk knapt et minutt før hun fikk en voldsom orgasme. Jeg ble så tent at jeg kjente lakenet under meg ble våt av egen sæd. Alle feilaktige tanker om kvinnekjønnet forsvant etter denne kvelden. Nå har vi oralsex hver gang vi elsker.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Hvis han maser på for å få deg til å gjøre alt mulig, mens han ikke vil en skit med deg.... Det er ikke bra sexliv, det er å ha seg med en egoistisk guttunge.

• Liker 1
Gjest Snuttepi
Skrevet

Seriøst? Han har fortalt deg at han likte å gjøre det på andre jenter, men han vil ikke gjøre det på deg? Uten grunn? Men du skal fortsatt suge og svelge for ham? Og dette mener du ikke er dumpingsgrunnlag?

I mine øyne er det et soleklart dumpingsgrunnlag. Han får deg til å føle at det er noe galt med deg, han forteller om eksene sine og han vil ikke gå ned på deg. Om han hadde en god grunn (jeg går ut fra at du dusjer normalt og sånt), er ikke oralsexnekt dumpingsgrunn i seg selv, men ærlig talt. Det du beskriver er respektløst og nedverdigende. DET er dumpingsgrunn det.

Jeg skjønner at han er din første og alt det der, men det er ikke sånn sex skal være.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Tusen takk for svar. Godt å vite at det ikke er jeg som er urimelig her.
Det var noen som spurte om åssen jeg har det ellers i forholdet, og saken er den at jeg trives utrolig godt med han. Det å ha sex med han er også bra, men jeg har begynt å kjenne på dette i det siste. Virkelig ikke gøy, er så misunnelig på damer som har menn som liker dem våte. Blir rett og slett sjalu når jeg leser om andre tilfeller, hvor mannen ønsker dette :/

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Han har fortalt deg at han likte å gjøre det på andre jenter, men han vil ikke gjøre det på deg? Uten grunn? Men du skal fortsatt suge og svelge for ham? Og dette mener du ikke er dumpingsgrunnlag?

I mine øyne er det et soleklart dumpingsgrunnlag. Han får deg til å føle at det er noe galt med deg, han forteller om eksene sine og han vil ikke gå ned på deg. Om han hadde en god grunn (jeg går ut fra at du dusjer normalt og sånt), er ikke oralsexnekt dumpingsgrunn i seg selv, men ærlig talt. Det du beskriver er respektløst og nedverdigende. DET er dumpingsgrunn det.

Jeg skjønner at han er din første og alt det der, men det er ikke sånn sex skal være.

TS her igjen;

​Selvfølgelig dusjer jeg normalt og barberer meg. Er at jeg er for våt som er problemet. Sårer rett og slett, føler at jeg ikke kan måles med dem :( Han sier jo at han har digget å gjøre det på tidligere damer han har hatt til sengs.

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her igjen;

​Selvfølgelig dusjer jeg normalt og barberer meg. Er at jeg er for våt som er problemet. Sårer rett og slett, føler at jeg ikke kan måles med dem :( Han sier jo at han har digget å gjøre det på tidligere damer han har hatt til sengs.

Vet du... jeg forstår fryktelig godt at blir lei deg.

I praksis både sier og demonstrerer han med handling at ex'ene hans var mer digg å ha sex med enn deg, - for ham.

For våt er ikke no' problem. Det er bare å ta med et håndkle og tørke litt, - problem ute av verden.

En gutt som snaut nok vil ta på underlivet ditt.... Du er heldig som får vaginale orgasmer, - for jeg tolker deg dithen utifra at du mellom linjene forsøker å fortelle meg at 'sexlivet er egentlig bra'.

- er det det du mener, TS?

Eller sagt med krystallklare ord: Får du også orgasme når du har sex med ham?

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Men herregud da.....????

1, han har gjort det på andre?

2, han likte gjøre det på andre,

og dette sier han til deg????

3, han får det til å føle deg ekkel?

4, han klager på at du er for våt?

5, ikke bare suger du han og han vil ikke slikke deg, men han vil ikke ta på deg engang??????

Hadde gått for lenge siden....... :(

Dette er ikke et spesielt hyggelig sexliv for selvfølelsen din.... Du sier du har prøvd snakke ned han om det, skal du da leve resten av livet med en mann som får deg til å føle deg ekkel og være seksuelt frustrert? Du fortjener en mann (ikke en guttevalp) som vil ta på deg og nyte deg!

Jeg får en sterk følelse av at du på en måte er ganske uskyldig fremdeles.

Det sier jeg fordi du nå har begynt å venne deg til at 'det er slik sex er', selv om hjernen din vet at det ikke er bare slik det er.

Jeg liker ikke at han får deg til å føle det er noe galt med deg, at det er din feil eller skyld eller hva faen som helst (ja, jeg kjenner jeg blir sint når jeg skriver dette).

Samtidig lar han deg vite at han har slikket sine tidligere kjærester.

Og i praksis nekter han å snakke åpent og rolig om dette.

Coolaid er forsiktig, jeg er knall direkte; Ta vare på deg selv. Jeg ville ikke hatt sex med han der, ikke på vikår. En gutt som får deg til å føle deg ekkel fordi kroppen din virker.

Har du noen glede av sex'en dere har i dag? Det er et vesentlig spørsmål.

Enig med de to her.

AnonymBruker
Skrevet

Vet du... jeg forstår fryktelig godt at blir lei deg.

I praksis både sier og demonstrerer han med handling at ex'ene hans var mer digg å ha sex med enn deg, - for ham.

For våt er ikke no' problem. Det er bare å ta med et håndkle og tørke litt, - problem ute av verden.

En gutt som snaut nok vil ta på underlivet ditt.... Du er heldig som får vaginale orgasmer, - for jeg tolker deg dithen utifra at du mellom linjene forsøker å fortelle meg at 'sexlivet er egentlig bra'.

- er det det du mener, TS?

Eller sagt med krystallklare ord: Får du også orgasme når du har sex med ham?

Jada, jeg også oppnår orgasme, men skulle ønske forspillet var mer spennende for meg også ;/

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...