Gå til innhold

Se på partneren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mulig det er jeg som er rar...men jeg syntes, utifra det jeg leser her, at mange av mannfolka deres er rare :)

Trodde det føltes og var åpent og naturlig med onani også med partner jeg? Har alltid gjort det selv og damene også :klo:

Tja... Nå var ikke eksen min helt normal heller da.. Men kan liksom ikke prate for de andres rare menn her..

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Tja... Nå var ikke eksen min helt normal heller da.. Men kan liksom ikke prate for de andres rare menn her..

Shit ja :fnise: ....EN ting jeg har lært av oppholdet her på KG er at jeg må være ganske frisinnet.. :sjokkert:

Aldri tenkt sånn om meg selv, men når man leser om andre folks preferanser her inne så er jeg vel det....jaja

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja, ja! Elsker å se på. Typen min vet det, og hvis han er klar på litt kos, men jeg er trøtt.. da begynner han bare å runke selv. Da vet han at jeg blir klar på 2 sekund ;)

Anonymous poster hash: 8747f...ede
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, ja, ja! Elsker å se på. Typen min vet det, og hvis han er klar på litt kos, men jeg er trøtt.. da begynner han bare å runke selv. Da vet han at jeg blir klar på 2 sekund ;)

Anonymous poster hash: 8747f...ede

Hehe...Det er nøye kalkulert, og han vet nok hvilke knapper han skal trykke på ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, vi gjør det ofte. Runker og onanerer for hverandre. Deilig ;)

AnonymBruker
Skrevet

Uff nei kan ikke tenke meg å se partner min runke, turn off for meg!

Anonymous poster hash: 4cd77...519

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...