AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #1 Skrevet 7. juni 2014 Kunne du tenke deg å se kjæresten din onanere? Hadde du blitt tent av å se på? Har du fått se på noen gang? Anonymous poster hash: a34ed...64c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Skrevet 7. juni 2014 Ja, jeg liker å se på. Jeg har gjort det tidligere, tente på det og ser gjerne på igjen. Anonymous poster hash: 0651f...af7
MarianneE Skrevet 7. juni 2014 #3 Skrevet 7. juni 2014 Gjerne for meg. Synes han er ekstra deilig da!
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #4 Skrevet 7. juni 2014 Ja det er vel helt vanlig? Anonymous poster hash: a67d7...0df 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #5 Skrevet 7. juni 2014 Ja, det er veldig sexy. Bruker å leke med ballene hans mens han runker. Anonymous poster hash: e5a2e...9f6
Gjest lipgloss Skrevet 8. juni 2014 #6 Skrevet 8. juni 2014 elsker å runke mens jeg blir sett på,enten av parner eller andre ukjente
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #7 Skrevet 8. juni 2014 Kunne du tenke deg å se kjæresten din onanere? Hadde du blitt tent av å se på? Har du fått se på noen gang?Anonymous poster hash: a34ed...64c Det ville vært vidunderlig om hun ville gjøre det. Anonymous poster hash: 8a092...b05
Subtessa Skrevet 9. juni 2014 #9 Skrevet 9. juni 2014 Ja, synes det er sexy å se på. Men min kjæreste vil ikke.. Sier han aldri runker. Noe som jeg selvfølgelig ikke tror på.
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #10 Skrevet 9. juni 2014 (endret) Ja, synes det er sexy å se på. Men min kjæreste vil ikke.. Sier han aldri runker. Noe som jeg selvfølgelig ikke tror på. Han runker! Vær du sikker ALLE menn runker . Syntes det virker rart at noen ikke vil onanere foran sin partner....Man er da vant til å være naken foran partneren. Man tar jo på hverandre og har sex sammen. Hvorfor da så ille å runke litt mens hun ligger å ser på? Og enda rarere er det jo om han ikke vil selvom hun sier hun tenner på det .....Jeg forundrer meg ofte over hva damer tenker, men må si jeg skjønner godt at damene ikke alltid forstår seg på oss gutta og. Endret 9. juni 2014 av HarryDotter
lillbilly Skrevet 9. juni 2014 #11 Skrevet 9. juni 2014 Han runker! Vær du sikker ALLE menn runker . Syntes det virker rart at noen ikke vil onanere foran sin partner....Man er da vant til å være naken foran partneren. Man tar jo på hverandre og har sex sammen. Hvorfor da så ille å runke litt mens hun ligger å ser på? Og enda rarere er det jo om han ikke vil selvom hun sier hun tenner på det .....Jeg forundrer meg ofte over hva damer tenker, men må si jeg skjønner godt at damene ikke alltid forstår seg på oss gutta og. Kanskje de som sier nei gjør det fordi de føler seg sårbare i situasjonen... En ting er å ha sex sammen, men å ha sex alene mens noen ( partneren) ser på, blir vanskelig.
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #12 Skrevet 9. juni 2014 Kanskje de som sier nei gjør det fordi de føler seg sårbare i situasjonen... En ting er å ha sex sammen, men å ha sex alene mens noen ( partneren) ser på, blir vanskelig. Ja jeg tror også det er mye av grunnen. Mulig jeg bare har vært heldig. I de forholdene jeg har hatt har det vært såpass stor trygghet på hva jeg og henne har tent på at jeg bare har følt det som pirrende å både se henne nyte seg selv og at hun ser på meg. det er faktisk litt ekstra "krydder" i sexlivet spør du meg. Men vi er forskjellige
lillbilly Skrevet 9. juni 2014 #13 Skrevet 9. juni 2014 Ja jeg tror også det er mye av grunnen. Mulig jeg bare har vært heldig. I de forholdene jeg har hatt har det vært såpass stor trygghet på hva jeg og henne har tent på at jeg bare har følt det som pirrende å både se henne nyte seg selv og at hun ser på meg. det er faktisk litt ekstra "krydder" i sexlivet spør du meg. Men vi er forskjellige Tror det er like mye at du virker trygg på deg selv som at du har vært heldig, Harry :-)
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #14 Skrevet 9. juni 2014 Tror det er like mye at du virker trygg på deg selv som at du har vært heldig, Harry :-) Jeg skulle ønske det ikke fantes kropps press overhode. Naiv tanke ja...men TENK å mye flott man kunne hatt sammen om man ikke hadde forutintatte holdninger om kroppen da? Bare fokus på ren nytelse ved partneren sin! Verden hadde ikke vært vond å leve i da.... Er lov å drømme 1
lillbilly Skrevet 9. juni 2014 #15 Skrevet 9. juni 2014 Jeg skulle ønske det ikke fantes kropps press overhode. Naiv tanke ja...men TENK å mye flott man kunne hatt sammen om man ikke hadde forutintatte holdninger om kroppen da? Bare fokus på ren nytelse ved partneren sin! Verden hadde ikke vært vond å leve i da.... Er lov å drømme Sant det :-)
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #16 Skrevet 9. juni 2014 ikke alle menn runker en veldig god venn av meg ble plutselig veldig troende og sluttet helt med det. Han sier til og med at jeg bør slutte, noe jeg ba han glemme Husker kjæresten min runket for meg. Det var gøy å se på fordi måten han gjorde det kunne jeg aldri få til. Han var utrolig rask på hånden! Det var også svært tennende seff Anonymous poster hash: 70d14...906
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #17 Skrevet 9. juni 2014 ikke alle menn runker en veldig god venn av meg ble plutselig veldig troende og sluttet helt med det. Han sier til og med at jeg bør slutte, noe jeg ba han glemme Husker kjæresten min runket for meg. Det var gøy å se på fordi måten han gjorde det kunne jeg aldri få til. Han var utrolig rask på hånden! Det var også svært tennende seff Anonymous poster hash: 70d14...906 Mye mulig han ikke gjør det men jeg tviler.....Hva hvert menneske gjør når de er helt mutters alene, kan ingen av oss vite, men behovet for sex er så rendyrket i vårt dna at jeg tviler på at han har kuttet det helt ut. Men bra for han selvfølgelig.....om han klarer det altså
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #18 Skrevet 9. juni 2014 Jeg fikk aldri se exen runke, og det ble faktisk forferdelig irriterende med tiden. Derfor overrasket det meg veldig at jeg fikk se samboer runke til og med før vi faktisk hadde hatt sex. Det var noe av det første vi gjorde sammen. Turn-on!!! Anonymous poster hash: 01f54...e65
niccoline Skrevet 9. juni 2014 #19 Skrevet 9. juni 2014 Åh jada jeg kan godt tenke meg å se enkelte menn runke ja! Det er jo kjempesexy! Dessverre skulle eksen alltid skjule at han gjorde det..
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #20 Skrevet 9. juni 2014 Åh jada jeg kan godt tenke meg å se enkelte menn runke ja! Det er jo kjempesexy! Dessverre skulle eksen alltid skjule at han gjorde det.. Mulig det er jeg som er rar...men jeg syntes, utifra det jeg leser her, at mange av mannfolka deres er rare Trodde det føltes og var åpent og naturlig med onani også med partner jeg? Har alltid gjort det selv og damene også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå