Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

At du vil ned til 53 høres veldig lite ut. Jeg er 164 cm og veier 55-56, hadde sett skrapa ut på 53!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At du vil ned til 53 høres veldig lite ut. Jeg er 164 cm og veier 55-56, hadde sett skrapa ut på 53!

Da føler jeg klærne sitter godt.

AnonymBruker
Skrevet

Oi, jeg ligger på rundt 55kg, vil gjerne til 53kg.

Er du seriøs???? :sjokkert:

Ok, da må du lete etter en annen enn meg.

Jeg er kvinne btw.

Da føler jeg klærne sitter godt.

Du har ikke spiseforstyrrelser vel? 55 kg er ikke mye, og nå skjønner jeg ikke hvor du vil med denne tråden.

Anonymous poster hash: 58f1c...255

Skrevet

Jeg sitter omtrent bare på rumpa og kan spise hva jeg vil. Selv om årene ikke ser så bra ut inni meg.

Skrevet

Er du seriøs???? :sjokkert: Jeg er kvinne btw. Du har ikke spiseforstyrrelser vel? 55 kg er ikke mye, og nå skjønner jeg ikke hvor du vil med denne tråden. Anonymous poster hash: 58f1c...255

Jeg har ikke spiseforstyrrelse.

Skrevet (endret)

Jeg er 172cm og føler meg mest vel på rundt 63-65kg.

Da jeg veide 57- 58kg så ikke min kropp bra ut i hvert fall. Ribbena stakk ut om jeg gikk i singlett og venner og familie var bekymret for helsen min.

Endret av *Emma*
Skrevet

få se et bilde av kroppen din i tettsitende klær

Skrevet

Legger ikke ut mer bilder.

Skrevet

Legger ikke ut mer bilder.

Har aldri sett at du har lagt ut bilder

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med deg? For et mas du driver med! Runk til din egen skrukkete kropp!

Anonymous poster hash: 58f1c...255

Skrevet

La si jeg ikke beveger meg en dag, hvor mange kalorier bør jeg få i meg for å bevare vekten og hvor mange kalorier for å gå ned i vekt?

Skrevet

Vil i hvert fall ikke ronke til et sjelett på 53 kg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 og veier 53 kilo, og det er for lite/undervektig. 56-58 er mer passe, og da er jeg fortsatt svært slank. Tror ikke du vil merke forskjell på klær med to kilo mindre. Jeg er helt skrapa i fjeset, og syns armene mine ser ut som skjelett. Hvis du sitter på rumpa, og spiser hva du vil, kan det bli vanskelig å gå ned de to kiloene også, så da er du i fare for å bli for opptatt av det, det finns interessantere ting å bruke dagene sine på enn å telle kalorier. Du burde heller trene litt, så får du penere kropp (hvor klærne sitter pent), selvom du beholder vekta/går opp.

Aller helst bør du akseptere vekta akkurat som den er, og prise deg lykkelig for at du er så slank uten innsats, det er mange som vil misunne deg det.

Anonymous poster hash: f6fe9...598
Skrevet

Tja....mellom 75-60 kg tenker jeg :)

Skrevet

Det er en fin vekt for din høyde. :)

Skrevet

Samme her:-)

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg liker ikke å se meg selv i speilet, blir mer hvordan jeg føler meg.

Snakker du med psykolig kjære deg? Ikke spør hva andre veier, for folk er forskjellige. Spis til du er mett og ikke tenk så mye på vekta og så ser du selv hva trivselsvekta di blir. Du trenger i alle fall ikke gå opp, snarere tvert i mot. Kanskje du kan få en lege til å måle fettprosenten din slik at dy får vite om du trenger å gå opp noe eller ikke?
Skrevet

Jeg tviler på at noen ser forskjell på 55 og 53 ;)

Gjest avocadoen
Skrevet

La si jeg ikke beveger meg en dag, hvor mange kalorier bør jeg få i meg for å bevare vekten og hvor mange kalorier for å gå ned i vekt?

Ikke gå ned i vekt. Kontakt psykolog. Det er i hodet ditt det ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...