Mette Skrevet 5. juni 2014 #1 Del Skrevet 5. juni 2014 Velkommen til Rampelyset! I dette forumrommet kan dere diskutere medier, bloggere og kjendiser. Mange har meninger om kjente personligheter, og debatter om disse kan få høy temperatur. Fra reglene våre: - Det er ikke tillatt å skrive krenkende, hetsende eller injurerende. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes til å være til skade for den omtalte part. - Det er ikke tillatt å komme med personangrep, trakassering eller trusler. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier. Det er altså tillatt å diskutere kjendiser og bloggere, men det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. I tillegg har vi laget noen tilleggsregler for dette forumrommet: Tråder som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser. Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Der det diskuteres kjendissaker i mediene er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til mediet. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2014 #2 Del Skrevet 7. juni 2014 Velkommen til Rampelyset! I dette forumrommet kan dere diskutere medier, bloggere og kjendiser. Mange har meninger om kjente personligheter, og debatter om disse kan få høy temperatur. Fra reglene våre: - Det er ikke tillatt å skrive krenkende, hetsende eller injurerende. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsakssammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes til å være til skade for den omtalte part. - Det er ikke tillatt å komme med personangrep, trakassering eller trusler. Det er tillatt å diskutere personer som velger å eksponere seg selv gjennom for eksempel sosiale medier. Det er altså tillatt å diskutere kjendiser og bloggere, men det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. I tillegg har vi laget noen tilleggsregler for dette forumrommet: Tråder som kun opprettes til latterliggjøring av noen tillates ikke, selv om de ellers ikke kan karakteriseres så sterkt som hets eller krenkelser. Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggerne i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Der det diskuteres kjendissaker i mediene er brukerne selv ansvarlige for å legge ved lenker til mediet. Ubegrunnede påstander vil bli slettet som spekulasjoner, også når det ikke direkte er til skade for den omtalte part, da vi ikke har kapasitet til å sjekke fakta i alt som legges ut. Er det mulig å slå sammen alle fotballfruetrådene? Kan da umulig være behov for tre stykker...Anonymous poster hash: e8698...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 7. juni 2014 #3 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er altså tillatt å diskutere kjendiser og bloggere, men det er ikke tillatt å diskutere bloggernes/kjendisenes barn, da disse ikke selv har valgt å eksponere seg. Et stort framskritt vil jeg si! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 8. juni 2014 #4 Del Skrevet 8. juni 2014 Er det mulig å slå sammen alle fotballfruetrådene? Kan da umulig være behov for tre stykker...Anonymous poster hash: e8698...036 Gjort! Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. oktober 2014 #5 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg skrev et innlegg i går; er det fjernet?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. oktober 2014 #6 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg skrev et innlegg i går; er det fjernet?? Sånne ting tas på Ris og Ros eller på PM til meg. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2014 #7 Del Skrevet 5. oktober 2014 ang å legge ut ting fra en blogg : Hvis jeg tar screenshot at en kommentar for eks på en blogg kan jeg da legge ut det her ? eller gjelder det absolutt alt. Og kan man legge ut tekst som quote med en link til eller må det være kun link og forklaring? Anonymous poster hash: 15f13...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 5. oktober 2014 #8 Del Skrevet 5. oktober 2014 ang å legge ut ting fra en blogg : Hvis jeg tar screenshot at en kommentar for eks på en blogg kan jeg da legge ut det her ? eller gjelder det absolutt alt. Og kan man legge ut tekst som quote med en link til eller må det være kun link og forklaring? Anonymous poster hash: 15f13...407 Hei! Screenshots er ikke lov, kun link og forklaring Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate* Skrevet 11. januar 2015 #9 Del Skrevet 11. januar 2015 (endret) H Endret 11. januar 2015 av Kate* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg