Gå til innhold

hvordan trene musa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvor lenge holder du hvert "knip"? Anonymous poster hash: 263a6...a81

Du det kommer litt ann på.. Noen ganger er det få sek mellom hvert knip, mens andre ganger så kniper jeg veldig lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du det kommer litt ann på.. Noen ganger er det få sek mellom hvert knip, mens andre ganger så kniper jeg veldig lenge. :)

Okei, takk for svar!

Anonymous poster hash: 263a6...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du det kommer litt ann på.. Noen ganger er det få sek mellom hvert knip, mens andre ganger så kniper jeg veldig lenge. :)

du har sikkert den sterke fitta da. don't break my penis :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaginakuler! Hva, hvordan og hvorfor
Kort og godt er vaginakuler til for å stramme muskulaturen i underlivet, blandt annet etter en fødsel. Med kulene holder du underlivet i en suveren form og vil ha mulighet til å oppleve større nytelse under sex. I tillegg forhindres inkontinens (urinlekkasjer), noe mange modne kvinner plages med. Vaginakuler passer til kvinner fra 20 år og oppover.

Hvordan er vaginakulene? Det finnes forskjellige varianter. Singelkule eller dobbelkule, med snor eller uten. Inne i vaginakulen ligger en mindre kule, denne vil trille rundt når du beveger deg. Blodsirkulasjonen vil da øke, noe som får musklene til å danse. Dette vil gi en ¨vibrerende¨ følelse uten at de har en vibrerende motor, når du beveger hoftene. Etterhvert som blodsirkulasjonen økes, gjør du knipeøvelser. Når kulene ligger på plass, vil du kunne både sitte og stå med de, uten å kjenne ubehag.

Forskjellen på singelkule eller dobbelkule: Enkelkule er fin for nybegynnere, da disse ikke er så tunge. Dobbelkule er fin for de med erfaring, da disse er tyngre. Nybegynnere kan fint også starte på dobbelkuler.
Vaginakuler uten snor: Vaginakulene vil falle ut av seg selv når du slapper av, disse har ingen steder å ¨forsvinne¨, så de er derfor helt trygge å bruke, selv om de ikke har snor.
Kuler med snor: De fleste kulene kommer med snor og det er ikke så mye forskjell fra det snorløse. Har du vaginakuler med snor? Da er dette et nyttig triks når du skal trekke ut kulene: Prøv å få tak i snoren så langt inn mot kulen som du klarer, dette forhindrer at snoren ryker.

Uderlivs gymnastikk. Det er superviktig å holde kroppen i form, dette gjelder selvfølgelig også for vår kjære vagina. Når damer sier at de ler slik at de tisser på seg, er det ikke tull. Knipeevnen er borte, noe som kan skje i forbindelse med fødsler, eller rett og slett, bare fordi vi blir eldre.

Bedre orgasmer! Når du bruker vaginakuler, er det ikke bare for å forhindre inkontinens eller generell trening av skjede- og bekkenmusklatur, de har også et nytelsespotensial. Med trening vil du få god kontroll på underlivsmusklaturen. Kniper du mens dere har sex, vil du kunne forsterke orgasmen og dermed få en opphissende effekt som vil gjelde for dere begge! Lag gjerne litt nytelse under treningsøkta også! Et triks er å knipe kulene i kombinasjon med en vibrator på klitoris. Om du har dårlig tid, gjør du knipeøvelser med kulene når du lager mat, gjør husarbeid, ser på tv, eller går en tur. Dette kan for noen være helt orgasmisk. Er det akkurat det du er ute etter, bør du ta deg god tid. Ingenting kommer av seg selv, heller blir man ingen verdensmester første gangen. Det er en historie om en dame som trippet rundt på jobben hele dagen, uten at noe skjedde. Orgasmen kom derimot på den humpete bussturen hjem. Vet ikke om dette er fleip eller fakta, men alle som har kjørt på en humpete vei, vet hvordan det føles. Da skader det kanksje ikke å prøve.

Slik trener du med vaginakuler.
Pust godt å slapp av, start knipingen bak fra rumpehullet til skjedemusklaturen, og fram til navlen som du trekker inn, akkurat som om du drar opp en glidelås. Finn et mønster som passer for deg og repiter knipingen.

Du er nybegynner: For nybegynnere er det best å legge seg ned på sengen. Før inn vaginakulene og slapp av. Husk glidemiddel! Her er et eksempel på et godt treningsmønster for nybegynner:

  • Knip rundt kulen(e) i 5 sekunder, og slapp av i 5 sekunder. Repeter 10 ganger.
  • Ta 1 minutt pause, og gjenta hele prosessen.
  • Ta 2 minutter pause, og gjenta prosessen en siste gang.
  • Gjør dette daglig, og når det kjennes lett ut, øker du til tre runder, 15 ganger.

Du er litt mer erfaren: Jo tyngere kuler du bruker, jo vanskeligere blir det. Om du er erfaren kan du bruke tyngre kuler. Du kan godt trene sittende på sengekanten eller i en stol. Før inn vaginakulene, husk glidemiddel!

  • Dra lett i snoren til kulen mens du kniper i 5 sekunder.
    Slipp og slapp av i 5 sekunder. Repeter 10 ganger.
  • Ta 1 minutt pause, og gjenta hele prosessen.
  • Ta 2 minutter pause, og gjenta prosessen en siste gang.
  • Gjør dette daglig, og når det kjennes lett ut, øker du til tre runder, 15 ganger.

Faller ikke kulene ut av seg selv? Da kan du bruke de ved å trekke forsiktig i snoren. Da må du holde mer tilbake med skjeden, og er derfor også en fin øvelse.

NB! Husk å smøre vaginakulene med glidemiddel før bruk.



Anonymous poster hash: ea118...05e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser!

Ikke bare blir du strammere og får lettere orgasmer, men jeg får nå orgasmer når jeg trener på det viset. Utrolig deilig! Var helt normal før jeg startet, men er nok langt ifra det nå. :D

Lett å glemme å trene akkurat den delen av kroppen. så jeg fant ut at hver gang jeg gikk på badet i løpet av dagen så var det å ta 15x3. Nå derimot så kan jeg lett ta flere hundre uten problemer, og det merkes godt! ;)

Hvor lenge drev du med 15x3 før du merka at du blei strammere?

Anonymous poster hash: 7ca1a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge drev du med 15x3 før du merka at du blei strammere? Anonymous poster hash: 7ca1a...44f

Eksakt vet jeg ikke, men tipper det gikk noen måneder (3-4 mnd). At du vil merke god effekt av det, det kan jeg love deg! Heng omså på en post it lapp på baderomsspeilet. Så skriver du kun 15x3 på lappen, det vil være nok til å minne deg på å gjøre det. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...