Gå til innhold

hvordan trene musa?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor misstanke om at jeg er vid, og kan godt begynne å trene den litt. Men hvordan gjør jeg det? :fnise:

Anonymous poster hash: fc560...d7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stor misstanke om at jeg er vid, og kan godt begynne å trene den litt. Men hvordan gjør jeg det? :fnise:

kegel øvelser eller operasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Dropp treningen. Skaff heller en mann fra Gambia..

Anonymous poster hash: 780d1...95c
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kegel øvelser eller operasjon.

Neineineinei!!!!

Anonymous poster hash: a58e8...9a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Finn en mann med større utstyr! :)

Anonymous poster hash: b1cfd...b36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tenker vell mer på knipe øvelser..

Skrevet

Knipe øvelser, du får kjøpt kuler til formålet på f.eks kondomeriet.

Skrevet

"Finn en mann med større utstyr" Hva faen er dette for slags respons? Har dere ikke noe ordentlig å komme med så kan dere vel ha dere til helvete ut av tråden. Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

• Liker 4
Skrevet

"Finn en mann med større utstyr" Hva faen er dette for slags respons? Har dere ikke noe ordentlig å komme med så kan dere vel ha dere til helvete ut av tråden. Unnskyld meg, men dette blir for dumt.

det kan hende at de hun har vært sammen er mindre utstyrt. uansett så lever man i et mer harmonisk forhold, hvis begge parter utfyller hverandre.

Skrevet

det kan hende at de hun har vært sammen er mindre utstyrt. uansett så lever man i et mer harmonisk forhold, hvis begge parter utfyller hverandre.

Det kan også hende at hun er fornøyd med typen sin og at han er perfekt på alle måter. Da kvitter man seg ikke med han hvis han har for liten tiss når hun kan trene det. Så lenge hun er villig til det, altså.

• Liker 2
Skrevet

Det kan også hende at hun er fornøyd med typen sin og at han er perfekt på alle måter. Da kvitter man seg ikke med han hvis han har for liten tiss når hun kan trene det. Så lenge hun er villig til det, altså.

sant det. handler om å utfylle hverandre mest mulig, ikke bare seksuelt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har sett strippere åpne flaskekorker med musa si. alt er mulig du må bare jobbe for det.

Anonymous poster hash: 20c8c...e79
Skrevet

Du kniper musklene i vagina ofte om dagen, omtrent som å holde igjen når du skal tisse. Trenger ikke kjøpe kuler eller noe for det. Knip knip knip ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

har sett strippere åpne flaskekorker med musa si. alt er mulig du må bare jobbe for det.

Anonymous poster hash: 20c8c...e79

Er det det som kalles å korke musa?

Anonymous poster hash: 780d1...95c

Skrevet

Knipeøvelser!

Ikke bare blir du strammere og får lettere orgasmer, men jeg får nå orgasmer når jeg trener på det viset. Utrolig deilig! Var helt normal før jeg startet, men er nok langt ifra det nå. :D

Lett å glemme å trene akkurat den delen av kroppen. så jeg fant ut at hver gang jeg gikk på badet i løpet av dagen så var det å ta 15x3. Nå derimot så kan jeg lett ta flere hundre uten problemer, og det merkes godt! ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Knipe øvelser, du får kjøpt kuler til formålet på f.eks kondomeriet.

Virkningen av disse er overdrevet. Vanlige knipeøvelser er vel så bra.

AnonymBruker
Skrevet

Knipeøvelser!

Ikke bare blir du strammere og får lettere orgasmer, men jeg får nå orgasmer når jeg trener på det viset. Utrolig deilig! Var helt normal før jeg startet, men er nok langt ifra det nå. :D

Lett å glemme å trene akkurat den delen av kroppen. så jeg fant ut at hver gang jeg gikk på badet i løpet av dagen så var det å ta 15x3. Nå derimot så kan jeg lett ta flere hundre uten problemer, og det merkes godt! ;)

hvor lenge holder du hvert "knip"?

Anonymous poster hash: 263a6...a81

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

.

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...