AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #1 Skrevet 5. juni 2014 Hei til dere som har tatt med babyene deres til en fotograf, hvor mange uker var babyen og hvordan gikk det? Jeg og min baby på 13 uker var hos en amerikansk fotograf i dag, vi fant en annonse og han gjorde det gratis. Det gikk kjempe bra selvom babyen var litt for stor for å ligge på putene osv. Anonymous poster hash: 471a8...84d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #2 Skrevet 5. juni 2014 Det er vel ingenting som er "vanlig" og ikke, og man velger jo selv når man vil ta foto! Mange velger imidlertid det som omtales som "nyfødtfotografering". Dette bør skje før barnet er 10 dager gammelt fordi da er det mest rolig/sover. Mange tar nok neste fotografering ved 3-5 månedersalder. Når barnet kan ligge på magen og se opp selv (det er jo veldig varierende når det skjer!) og kanskje noen 5-8 månedersalder, da barnet sitter på egenhånd. Deretter ved ettåralder for å markere dette. Nå er det nok ingen som frekventerer fotografen så ofte, men det er gjerne periodene i barnets liv før fylte ett år man velger bilder fra. Anonymous poster hash: 9b20a...d9b
kaprifolen Skrevet 5. juni 2014 #3 Skrevet 5. juni 2014 Vi var der da hun var 7 og 9 dager gammel, delte det i to økter av praktiske årsaker. Så ved ett år, og så en gang til rundt 1,5 år grunnet et ekstremt godt tilbud fra fotografen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #4 Skrevet 5. juni 2014 Vi var der da han var 9 dager, 6 måneder og 1 år. Jeg tok også bilder der da jeg var gravid. Guttungen var kjempeflink og bare blid og vi sitter igjen med fantastiske bilder. Anonymous poster hash: 4b1ad...261
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå