Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tråden ryddet for spoiling

Bond, adm

Gjør noe med dem som spoiler da for svarte! Nytter ikke å rydde om igjen og om igjen , når det ødelegger for oss som holder oss i tråden for å slippe spoiling!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om paret Martin og Sandy da? Passer de bra sammen?



Anonymous poster hash: 495f7...c87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør noe med dem som spoiler da for svarte! Nytter ikke å rydde om igjen og om igjen , når det ødelegger for oss som holder oss i tråden for å slippe spoiling!

Ja enig. Når tid skal de få gjort noe her?!

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IGJEN?!!

Gjør noe med dem som spoiler da for svarte! Nytter ikke å rydde om igjen og om igjen , når det ødelegger for oss som holder oss i tråden for å slippe spoiling!

Den eneste "spoilingen" var at noen skrev hvor mange episoder det var igjen (som LitenMåltrost hadde i spoilerinnlegg). Fatter ikke at noen ser på dette som spoiling.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste "spoilingen" var at noen skrev hvor mange episoder det var igjen (som LitenMåltrost hadde i spoilerinnlegg). Fatter ikke at noen ser på dette som spoiling.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Er slett ikke sikkert at det var den eneste "spoilingen". Spoilingen her inne kommer i hytt og pine.

Endret av UnderCover
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

I det siste har det vært MYE spoiling her. Alt for mye. Tipper det er samme AB som synes dette er fryktelig gøy :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har det vært MYE spoiling her. Alt for mye. Tipper det er samme AB som synes dette er fryktelig gøy :roll:

Jepp, kjenner faktisk at jeg blir veldig forbanna på de så kalte moderatorne her. De kommer lenge etter skaden har skjedd og det nytter jo ikke om de fjerner spoilingen når mange uansett har lest det. Er jo INGEN konsekvenser for ab her, så skjønner jo hvorfor drittsekken bare fortsetter. Hvorfor ikke når man bare kan styre som man vil, liksom.. Burde vært utestengt for lenge siden!!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert å bare søke opp vinnerne selv, pga AB, bare fordi jeg ikke vet om jeg gidder å se på lenger. MEN jeg kan jo håpe at vinner-spoilingen ikke stemmer, og at resten av spoilingen bare er gjetting. Jævla kjedelig å glede seg til ny sesong når man blir snytt for hele spenningen.

Og moderatorene er egentlig ikke det hakk bedre. Siden det ikke blir konsekvenser, så kan jo rasshølet av en spoiler bare spamme hele tråden hver dag. Ingen grunn til å se på mao, man kan bare lese her... :murvegg:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste Nadia kom tilbake :)

Nå må de sende inn Danny å. Ikke det samme uten han :(



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Nadia får en fredning og hiver Amanda ut!

Eneste Sandy bryr seg om er jo sminke. Sminke speilet hennes ble litt knust og det virket som en KJEMPE krise. Huff og huff.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater at sutretrollet Nadia har kommet inn igjen. Så usmakelig oppførsel etter Miss Paradise kåringen at jeg blir helt kvalm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at Malene vant Miss PH!!? Hennes bilde var jo det absolutt styggeste. Det burde jo telle mer enn den useriøse bordskikk-"testen" jentene ikke visste om engang. Føler Malene klatret til toppen KUN pga bordskikkgreien første dagen, også har Christian kjempet med nebb og klør for å beholde henne der. Var da mange jenter som overgikk henne i de neste konkurranse, især bildet. Syns faktisk Sandy kunne vunnet, hun imponerte på det meste. Nadias bilde var knallfint.

Og hun nye jenta hadde kjempebra bilde, men havnet nederst? Og Simone med bra fest og bra bilde (hun så veldig pen ut, er ikke så pen ellers) havnet ant nederst?

Ble også skuffet over talentkonkurransen; har virkelig INGEN av jentene noe talent utenom å liksomstrippe/gni seg til en gutt? Ingen som kan turne, sjonglere, vitse (ett poeng til Sandy!), trylle, synge, danse?



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Så enig! Hvorfor vant Malene egentlig? Guttene var alt for opphengt i den bordskikk testen ja. Jeg synes Sandy gjorde det best under den såkalte talent konkurransen. Jeg visste ikke at stripping og lapdance var et talent? :klo:

Jeg er så lei Amanda og Henrik. Få de ut begge to!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er Sandy veldig redd for å vise seg uten sminke eller? Kanskje derfor hun sover med all sminken da :ler: Håper ikke hun gjør det til vanlig. Da får jeg vondt av huden hennes. Å de øyevippene må være veldig tunge og ubehagelige å ha på?

Så sier gutta de ikke skal tenke taktikk når de skal kåre miss paradise.. Hah. Christian gjorde jo alt han kunne for at Malene skulle vinne.!!



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Vet Laura virkelig ikke hva tvangsekteskap er?!! :sjokkert:

Malene miss paradise? Really? Synes det flere som var bedre enn henne. Sandy og Nadia f.eks. Bildet til Malene var ikke pent en gang. Hun bare sto der rett opp og ned. Hun fikk kun gode poeng i den første konkurransen. Etter det gjorde de andre det bedre enn henne. Jaja lyser jo taktikk her da.

Christian er bare en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sier gutta de ikke skal tenke taktikk når de skal kåre miss paradise.. Hah. Christian gjorde jo alt han kunne for at Malene skulle vinne.!!

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

I PH Danmark er det kjent taktikk å si at de ikke skal tenke taktisk om en sak. For de mest ihuga spillerne der er alt taktikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært deilig å fått splittet Henrik og Amanda snart. Synes det er irriterende at de står så sikre hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...