Gå til innhold

Jepp, Miss Gemini sin dagbok..


Gjest Miss Gemini

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Gemini

Dårlig tidspunkt å begynne og skrive dagbok kanskje, men har litt på hjertet som jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av..

Er litt trist og lei meg i kveld. Ikke har jeg noen god grunn heller :roll: det bare er en sånn kveld hvor alt føles feil. Æsj. Vet ikke om jeg klarer å skrive dagbok heller. Det er ikke helt meg. Blir helt feil det også.

Savner kjæresten min som er på nattevakt. Det er ei flue som plager meg. Jeg har holdt på å vaske badet i tre dager uten å bli ferdig. Jeg må omtrent ha spade for å grave fram kofferten min i bua. Jeg har ikke kontroll på noe. Jeg er sliten, lei og trøtt, men vil ikke gå å legge meg. Dessuten føles det som om jobbene jeg har for tiden er "fordummende". Jeg får ikke noen nye impulser og klarer ikke å legge fra meg jobben når jeg endelig har fri. Dette må utvilsomt gjøre meg til et uinteressant menneske. Må gjøre noe med det.. Blæh. Regner gjør deg også.. Vet jo at jeg ikke har grunn til å sutre og klage sånn, men siden dette er min dagbok så får jeg vel skrive det jeg føler for da. Blir vel bedre i morgen.

Miss Gemini :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med ny dagbok! Stas å få vere førstemann (-kvinne...) innom! :)

Så kjedeleg med ein sånn dag, der alt er gale... Ein :klem: til deg, med ynskje om at i morgon vert ein langt betre dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer med dagbok, håper du får en bedre dag idag og en enda bedre helg :)

:heiajente: hilsen Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Gemini

Nesten så det er litt pinlig å lese hvor sutrete jeg var sist..men den dårlige dagen resulterte iallefall i en dagbok.

Første dagen i ferien min i dag, og jeg har fått gjort mye! Leiligheten begynner å komme i orden igjen, og i morgen skal jeg klippe håret, farge vipper og ta manikyr :-) Hihi

Onsdag setter jeg meg på flyet til Kroatia! Skal bli så herlig å reise bort!

Livet er egentlig ganske herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Også kom regnet. Jadda, med tre klesvasker hengende ute, og den fjerde nesten sentrifugert så begynte det å hølje ned! Jippi :roll:

Jaja, skal mer til enn det for å vippe meg av pinnen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Forresten; hyggelig at jeg har fått besøk her da :-)

Takk for hilsener og oppmuntrende ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

I morgen reiser jeg på ferie :-) Herlig!!!

Gleder meg!

Må vel begynne å pakke snart. Tror jeg har skrevet ned alt jeg skal ha med meg, men jeg ser vel om noe mangler mens jeg pakker. Jippi!! :hoppe:

Kroatia here I come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Endelig pakket ferdig! Jeg er trøtt, men egentlig ganske oppspilt for i morgen. Gleder meg sånn til å reise på ferie. Det skal bli så godt. Gleder meg til å lese, slappe av og tilbringe tid sammen med min kjære :hjerter: , og mine gode venner! Nå skal virkelig Miss Gemini slappe av og kose seg! :kul:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Miss Gemini

Tilbake etter en herlig ferietur. Skulle gjerne vært der lengre og om sjansen byr seg, reiser jeg helt klart dit igjen! Helst litt lengre enn en uke da. Mandag begynner jeg å jobbe igjen, men intill da skal jeg bare nyte helga :-)

Skulle nesten ønske det var sommer hele tida, jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Kjøpte forresten "Singstar" til PS2 i dag. Har sunget og gaulet meg fra "Wannabe" til "Lead singer!" Hehe..spillet er nok ganske irriterende for mine omgivelser, så prøver å synge litt lavt, men selvfølgelig ikke så lavt at det påvirker poensummene mine da :kul:

Litt barnslig må man vel få være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Gemini

I dag har jeg vært på bursdag til verdens skjønneste femåring :-) morro å se at hun ble så glad for noen glitterklistremerker jeg hadde lagt ved pakken hennes.

Det er ikke alle som er så lette å glede nei. Barn er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Gemini

Jeg er så lei av regn!!!

Nå må det da komme litt sommer snart?

:roll:

Leiligheten ser ikke ut heller.. To stappfulle klesstativ med klær som aldri blir tørre. Kan jo ikke akkurat henge klærne til tørk ute heller. Vurderer sterkt å kjøpe tørketrommel. Jaja, VG melder ikke regn i morgen iallefall. Får se..

I morgen Reiser jeg på besøk til mamman min. Hun har nettopp flyttet, og jeg gleder meg til å se den nye boligen. Mulig det blir litt sparkling og maling også. Det hørtes iallefall ut som det trengtes. Gleder meg litt til det.

Forhåpentligvis får jeg gå en time tidligere fra jobben også. Sjefen har allerede sagt ja, men må beregne tida så jeg rekker båten jeg skal ta uavhengig om jeg får gå tidligere. Vet jo aldri..

Later litt som om det er en liten ferietur jeg skal på, så føles det ut som jeg får litt mer ut av denne "sommeren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Miss Gemini

Jaja..så fikk jeg bevist det jeg egentlig visste på forhånd. Jeg kom ikke inn på de skolene jeg søkte på.

Selvfølgelig var jeg klar over at snittet mitt var for lavt, men klarte å fortrenge det fram til dette opptaket da..

Gjett om jeg angrer at jeg festet bort videregående skole nå? Jepp..

Nå var det jo egentlig ikke sånn at jeg brant for å begynne på det jeg søkte på, men jeg er skikkelig klar for å begynne med noe annet! De to jobbene jeg har nå, ser jeg iallefall ingen framtid i. Klarer ikke tanken på å fortsette der!

Dessuten kommer folk til å spørre om jeg kom inn på skole. Gruer meg!! ÅÅÅ!

Tydeligvis blitt en deppedagbok, men greiere å kvitte seg med ting her, så slipper jeg å plage mine nærmeste med det...(selv om jeg har veldig lyst til å ringe mamma nå..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...