Gå til innhold

KG på denne tiden av døget..


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Tja.. Si det.. Sliter litt med å få sove bare' date=' så da ender jeg som regel inn her..[/quote']

Forstår hva du mener.... har akkurat en spraydate profil som jeg oppdaterer men den er jo like upopulær som bush for tia...

Så jeg lurer på om jeg heller skal skrive et innlegg om det forferdelige overgrepet jeg ble utsatt for på fredag..... =( trist at slikt kan gå uaktet videre...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Sparydate?! Er det noe særlig da??

Vet mange er regga på sånne ting men jeg klarer ikke å slippe tankene om at folk som må på nett for å finne seg noen, kan ikke være noe særlig.. Vet jeg er sær som tenker sånn...

Optimist: Døgnrytme ja.. Va var det det var igjen? :ler: Ikke lett å holde normal døgnrytme når man ikke har en jobb å gå til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jobb? Hva er det? Et nytt fremmedord! :klø:

Nei, dagene blir sløve og døgnrytmen helt ute og kjøre. Det hjelper jo ikke at mannen min er sykemeldt og også er ute og kjøre med isn døgnrytme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Det er rart hvor fort den kan bli snudd altså.. Vanskelig å f den på rett kjør når man ikke har noe veldig viktig å gjøre på formidagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jeg må jo søke på jobber og skrive diverse brev hit og dit, men siden det likevel kan gjøres når son helst er det ingen grunn til å stå opp tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg må jo søke på jobber og skrive diverse brev hit og dit' date=' men siden det likevel kan gjøres når son helst er det ingen grunn til å stå opp tidlig.[/quote']

Akkurat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Blir fort lei da ja.. Jeg satt her mye en periode og ble utrolig lei.. Er ikke like ofte her inne nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Har dager jeg sitter her veldig mye, men det gjør godt å få gjort andre ting også. Det føles liksom så sløvt å bare sitte her å surre. Men det er koselig likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Joda. Kan bli hekta jeg også. Men så lenge det ikke går utover noe annet er det jo ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Men nå kommer det til å gå utover ekteskapet snart hvis ikke jeg kommer meg i seng... Mannen min har nettopp lagt seg, så jeg bør prøve på det jeg og. God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fighter

Skal prøve :wink: . Kan ikke skryte av at jeg sover veldig godt for tiden, men jeg må jo gi søvnen en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparydate?! Er det noe særlig da??

Vet mange er regga på sånne ting men jeg klarer ikke å slippe tankene om at folk som må på nett for å finne seg noen, kan ikke være noe særlig.. Vet jeg er sær som tenker sånn...

..

Nei du har nok rett i det... Tror det er galskapstrang som gjør at jeg må finne folk i cyberspace for å få litt skikk på saker og ting.....

Folk man treffer i virkeligheten kan være greie og ha med å gjøre....

Men tenk hvor mye lettere det er å utelukke mennesker over internett.....

i forhold til virkeligheten (som f eks overgrepet på fredag)

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moonshadow

Men så er sjansene ganske store for at folk ikke er slik de utgir seg for å være å da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er sjansene ganske store for at folk ikke er slik de utgir seg for å være å da...

men det er også folk du møter i virkeligheten.... ærligheten er større her på nettet hvor vi ikke kan gjemme oss bak sminke og fasade....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...