Gå til innhold

KG på denne tiden av døget..


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så ille nå heller.. Men sikkert fordi jeg ikke har vært her siden 24.30 eller no. Mye å ta igjen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke::hoppe::lol::tommelsmil:

Hallo! Er det noen der ute?

heihei...vi kan benytte anledningen til å bli litt kjent....

La meg introdusere meg selv litt, jeg er en fordomsfri gutt som pleier å være ganske nøytral i de fleste sammenhenger. Dessuten lever jeg et ganske kjedelig liv så jeg liker å flykte inn i den virtuelle verden....! Sånn, nå er det din tur optimist...fortell litt

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Søren, jeg tror vi kan komme i litt konflikter. Jeg er full av fordommer. Hater alt og alle og vrir og vrenger på ting folk sier. Alle andres liv må være kjedelige, for mitt er det mest spennende og det kan ingen slå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal ikke benekte på at du lever et spennende liv optimist, selv navnet ditt tilsier et lite snev av "motivasjon"....

Så du hater alle og andre har feil....uff for en følelse...kjenner til den...

Spenning i hverdagen har jeg overhodet ikke, jeg misliker konflikter så til de grader at jeg unngår den for enhver pris... Kanskje ikke like lett i den verden vi tross alt lever i, men det går an å prøve...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Jeg trenger ikke lage konfliket for å få et spennende liv, konfliktene og spenningen lager seg selv :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har nok litt rett i det.. Intringer og konflikter kommer alltid sigende sammen med mennesker, det er som at skyggene til folk har feider, helt galskap egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som er våkne enda da?

hei Tina bare fortell...hvordan kan vi være behjelpelig for denne frøkenen som søker kontakt og virtuell virkelighet på denne tiden av døgnet...?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Tja.. Si det.. Sliter litt med å få sove bare, så da ender jeg som regel inn her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Da er vi flere :) Hjelper ikke at jeg sov to timer i kveld heller da...døgnrytme er et fint fremmedord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...