Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor i baksete dere har plassert bilsete/babyen. Rett bak sjåføren eller bak passasjersete?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På høyre side

Anonymous poster hash: 35bd0...7a7

Skrevet

Lettere å orden noe på babyen eller stolen på høyre enn rett bak deg.

Skrevet

Babyen sitter bak førersetet, siden 3-åringen sitter på høyre side.

Skrevet

Bak førersetet. Storebror sitt sete krever en del mer plass og dette er dermed plassert bak passasjersetet.

Skrevet

Hun satt på høyre side bak da sambo er høy og må ha god benplass. Samme nå, men nå har vi sete festet med seler som tar mye plass og setet foran skal stå inntil barnesetet.

Skrevet

Tusen takk

Har hele tiden tenkt at det mest logiske var på høyre side bak, men så snakket ei venninne om at det var lettere å komme til ungen når man stopper med tanke på bildører etc om det er setet rett bak sjåføren.

Men da prøver jeg høyre side bak først. Så får man heller bytte om det ikke funker.

Går det fint å ha sånt "bamse"speil eller trenger man ikke det?

Gjest Lypcha
Skrevet

Tusen takk

Har hele tiden tenkt at det mest logiske var på høyre side bak, men så snakket ei venninne om at det var lettere å komme til ungen når man stopper med tanke på bildører etc om det er setet rett bak sjåføren.

Men da prøver jeg høyre side bak først. Så får man heller bytte om det ikke funker.

Går det fint å ha sånt "bamse"speil eller trenger man ikke det?

Vi kjøpte sånt bamse speil og tenkte at det var ganske smart å ha. Var veldig greit å bare kikke bak i speilet for å se hvordan det gikk.

Skrevet

Bak førersetet. Mest praktisk i forhold til ekstra sladrespeil og om jeg skal sende noe bak. Hadde bak passasjersetet først, men byttet fordi det ble upraktisk.

AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder trygghet, er det rangert slik:
1) Midten

2) Bak passasjersetet

3) Bak førersetet

Ved kollisjon, spesielt front-front, som er de som er farligst, er det sjelden direkte front-front, men man treffer hverandre litt på siden.

Anonymous poster hash: e250c...bfd
Skrevet

Eldste har alltid sittet bak passasjeren så babyen sitter bak sjåføren. Har angret hele tiden, for det er ikke så lett å ha oversikten da... Men gidder ikke montere BeSafen på ny ;)

Skrevet

Baby bak sjåføren, eldstemann bak passasjersetet.

Skrevet

Bak førersetet, rett og slett fordi den plassen var ledig. :)

Skrevet

Og speil er supert ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...