Alja Skrevet 3. juni 2014 #21 Del Skrevet 3. juni 2014 Kan du ikke oppdatere her i tråden om hvilke svar du fikk? (om de var veldig ulike eller om det var likt) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 3. juni 2014 #22 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ærlig. Vil ikke si jeg er brutal, men definitivt ærlig når noen spør meg om sin mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #23 Del Skrevet 3. juni 2014 Har fått noen delte meninger, men er faktisk mye av det samme som går igjen! Hadde trodd det skulle vært litt mer variasjon i tilbakemeldingene. Fått både positive og "negative" kommentarer. Skriver negative med "" fordi jeg ikke ser på det som direkte negativt, men heller imperfeksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 3. juni 2014 #24 Del Skrevet 3. juni 2014 Oppnådde du det du ønsket? Er ærlig selv, men angående utseendet på folk er jeg ikke til å stole på. Bryr meg så lite om hvordan mine medmennesker ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 3. juni 2014 #25 Del Skrevet 3. juni 2014 Når noen spør meg om det så er svaret mitt: Ikke spør om du ikke tåler sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #26 Del Skrevet 3. juni 2014 Trodde du mente her på kg og i virkeligheten, skjønte etterpå det var om et bilde av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #27 Del Skrevet 3. juni 2014 Folk må tro mye rart om meg nå etter denne tråden. Joda, oppnådde jo det jeg ønsket såfremt svarene jeg fikk var ærlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl Skrevet 3. juni 2014 #28 Del Skrevet 3. juni 2014 Gøy! Jeg vil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 3. juni 2014 #29 Del Skrevet 3. juni 2014 Folk må tro mye rart om meg nå etter denne tråden. Joda, oppnådde jo det jeg ønsket såfremt svarene jeg fikk var ærlige! Av nysgjerrighet. Hvordan ser du deg selv og samsvarte svarene med det du selv synes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Synes mye av det som ble sagt stemte med egne meninger, så absolutt. Endret 3. juni 2014 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 3. juni 2014 #31 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er bare "brutal" ærlig mot min bestevenninner! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 3. juni 2014 #32 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er også ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 5. juni 2014 #33 Del Skrevet 5. juni 2014 Ja, jeg vil ha meninger hvor personen som kritiserer driter i om jeg blir såret eller ei (jeg er hardbanka, så tåler å høre det uansett). tror ikke du driter i det, du vil bare ha bekreftelse på at du er pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #34 Del Skrevet 5. juni 2014 tror ikke du driter i det, du vil bare ha bekreftelse på at du er pen Absolutt ikke men du får tro hva du vil. Hadde delt et helt annet bilde hvis det var kommentarer på hvor bra jeg ser ut jeg var ute etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyktestolpe Skrevet 5. juni 2014 #35 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har fått høre at jeg er for brutalt ærlig.. men det er jeg uenig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 5. juni 2014 #36 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg har sagt hva jeg mente, min ærlige mening. Og KaDust er en naturlig vakker skjønnhet . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 9. juni 2014 #37 Del Skrevet 9. juni 2014 Absolutt ikke men du får tro hva du vil. Hadde delt et helt annet bilde hvis det var kommentarer på hvor bra jeg ser ut jeg var ute etter. Tilgi meg KaDust.....nå ble jeg og nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 9. juni 2014 #38 Del Skrevet 9. juni 2014 Klart jeg er brutalt ærlig om jeg blir bedt om å være det. Utover det så er jeg trivelig ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. juni 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 9. juni 2014 Er jo egentlig ganske ferdig med denne tråden nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 9. juni 2014 #40 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg er ganske ærlig av meg, du kan sende meg PM om du ønsker flere svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå