KaDust Skrevet 3. juni 2014 #1 Del Skrevet 3. juni 2014 ... og som ikke sparer på noe når de skal gi sin fulle mening om noe? Send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #2 Del Skrevet 3. juni 2014 Ikke jeg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. juni 2014 #3 Del Skrevet 3. juni 2014 Kommer vel an på hva en skal si sin fulle mening om 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 3. juni 2014 Utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. juni 2014 #5 Del Skrevet 3. juni 2014 Auch, den kan være tøff å være ærlig på altså! En VIL jo ikke såre noen Er det snakk om ditt eget utseende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, jeg vil ha meninger hvor personen som kritiserer driter i om jeg blir såret eller ei (jeg er hardbanka, så tåler å høre det uansett). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 3. juni 2014 #7 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. juni 2014 #8 Del Skrevet 3. juni 2014 Forventer du å få kritikk og ikke komplimenter for utseendet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. juni 2014 #9 Del Skrevet 3. juni 2014 Tenker litt mer her... selv om du får f.eks 5 personer til å være ærlig mot deg, så vil du helt sikkert få fem forskjellige meninger uansett, fordi alle mennesker ser ting på forskjellig måte. Jeg er alltid ærlig, jeg sier alltid det jeg mener. Hvis du vil sende meg et bilde på PM for å få min ærlige mening så får du den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #10 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg forventer vel begge deler. Det er jo alltids noe å komplimentere og det er alltids noe å kritisere. Sender dere en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. juni 2014 #11 Del Skrevet 3. juni 2014 Var litt det jeg tenkte også, du vil jo sikkert få litt ulike meninger. Men da kan du sammenligne og se hva som går igjen i svarene, viss det er slik at du vil endre på noe i utseende ditt. Du kan sende meg en PM også viss du er ute etter flere synspunkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 3. juni 2014 #12 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er ærlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tarsan97 Skrevet 3. juni 2014 #13 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan går det an å være brutal når en er ærlig ? Enten er en vel ærlig, og er en ikke det 100% så er en ikke helt ærlig... Jeg klarer ikke å se att det er en sone mellom, "litt ærlig"? Det er ikke ærligt nok til å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 3. juni 2014 #14 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er mulig jeg kan være av hjelp. Det sies at jeg er flink til å gi objektiv mening og kritikk, dog er jeg usikker på den "brutale" delen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 3. juni 2014 #15 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan går det an å være brutal når en er ærlig ? Enten er en vel ærlig, og er en ikke det 100% så er en ikke helt ærlig... Jeg klarer ikke å se att det er en sone mellom, "litt ærlig"? Det er ikke ærligt nok til å være ærlig. Tolker det som at det å være brutal ærlig da er du pirkete og kommenterer på ting andre kanskje ikke hadde giddet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 3. juni 2014 #16 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg pleier enten å svare ærlig, eller så pleier jeg å unnvike spørsmålet. Hvis jeg vet det ikke vil ha noen konsekvenser for meg og at mottager ikke tar seg nær så er jeg ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 3. juni 2014 #17 Del Skrevet 3. juni 2014 Ved direkte spørsmål er jeg alltid ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. juni 2014 #18 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg tolker brutalt ærlig som at man er slem når man er ærlig. Det er flere måter å være ærlig på. Man kan fortsatt si det man mener på en ærlig måte selv om man velger å ikke være brutal. Det er bare at noen ganger så svir sannheten og da blir det "brutal ærlighet". Men, hvis jeg skulle valgt ville jeg heller at noen skulle være brutalt ærlig med meg enn uærlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irovar Skrevet 3. juni 2014 #19 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg er brutalt ærlig hvis jeg blir bedt om å være det, litt mer forsiktig hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. juni 2014 #20 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Ja, men ikke hat meg etterpå og er egentlig opptatt nå, tilbake i 19 tiden. Hadet så lenge. Endret 3. juni 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå