Gjest Fluttershy Skrevet 4. juni 2014 #41 Skrevet 4. juni 2014 Ok men da vel dette være spoiletråden?? Det blir det da, men vil ikke kalle det spoilertråd, for da kommer det sikkert noen og avslører hvem som har vunnet. Enig med Linda Sofie. Synes å dette kan være Spoiletråden siden folk følger episodene på Viaplay. Har lagt til Viaplay i overskriften. 1
Gjest Fluttershy Skrevet 4. juni 2014 #42 Skrevet 4. juni 2014 Så langt har jeg ikke dannet meg noe inntrykk av noen av deltagerene. Jeg synes noen av jentene ligner så veldig på hverandre at jeg blander dem.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #44 Skrevet 5. juni 2014 Jeg synes det er synd om Simon må sjekke ut idag. Liker egentlig Nadia, selvom jentene vil ha henne ut. Og hun Laura, haha, mye drama på gang Nivået utseendemessig er jo myyyyyye høyere enn den norske PH. Og nå spiller danskene spillet allerede. Gleder meg til fortsettelsen Anonymous poster hash: e17b2...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #45 Skrevet 5. juni 2014 Kan ikke helt forstå at Laura valgte Kasper istedet for tvillingbroren, men hun har jo rett i at de hadde vært veldig utsatt som par, så taktisk var det lurt. Liker virkelig ikke hun blonde. Hun som fikk han som sist sjekket inn, som partner. Husker ikke hva hun het. Anonymous poster hash: e17b2...3a3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #46 Skrevet 6. juni 2014 Når kommer nye episoder på tv3 play? Noen som vet? Anonymous poster hash: 5ac4b...244
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2014 #47 Skrevet 6. juni 2014 Når kommer nye episoder på tv3 play? Noen som vet? Anonymous poster hash: 5ac4b...244 Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag, hver uke Anonymous poster hash: e17b2...3a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå