Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får de ikke opp på tv3play jeg. Gjør jeg noe galt tro?

Edit: Og der fant jeg det. På viaplay, ikke dumt :))

Endret av Vinduskarmen
Videoannonse
Annonse
Gjest Fluttershy
Skrevet

Kanskje det bare har kommet på viaplay fåreløbig?

Skrevet

Oooh, denne sesongen har jeg troen på! Trengs, etter den elendige sesongen Norge klarte å komme med! :bolledeig:

Helt enig.

AnonymBruker
Skrevet

Men ingen spoiling før episodene blir lagt ut da :)



Anonymous poster hash: 16cd8...c05
AnonymBruker
Skrevet

Når blir episodene lagt ut på TV3play?

Hvor lenge blir de værende der?



Anonymous poster hash: 6041f...1ea
Skrevet

Når blir episodene lagt ut på TV3play?

Hvor lenge blir de værende der?

Anonymous poster hash: 6041f...1ea

Før har de blitt lagt ut rett etter den norske er ferdig. De blir liggende der en stund etter sesongen er ferdig,.

Skrevet

Etter å sett første episode så vet jeg at den blir myyye bedre enn det norske har vært 😃

Skrevet

Gleager <3

Skrevet

Kult med nytt hotell og søsken greiene :)

Bedre tvist det enn den norske med skuespillere syns jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Legger tv3play ut en og en episode? Altså 1 pr dag?



Anonymous poster hash: e17b2...3a3
Skrevet

Har de vanlig pandoras med spørsmål?

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så kjedelig Simon er! Blir flau

Anonymous poster hash: db115...3d1

AnonymBruker
Skrevet

Har de vanlig pandoras med spørsmål?

ja heldigvis!

Anonymous poster hash: 94c7b...6d1

Skrevet

Vet ikke jeg ser kun på viaplay :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jammen det må komme på Tv3 play snart! VIL SE JEG Å :trist:

Men gjelder de samme reglene her som i den andre PH tråden? At vi kun diskuterer de episodene som er lagt ut? Ikke noe spoiletråd dette vel?

Gjest Fluttershy
Skrevet

Nå har vi begynnt å diskutere med utgangspunkt i viaplay så jeg synes vi skal fortsette med det her. De som ser på tv3play kan eventuellt lage en egen tråd hvis de ikke vil lese om det som har skjedd til nå.

  • Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Nå har vi begynnt å diskutere med utgangspunkt i viaplay så jeg synes vi skal fortsette med det her. De som ser på tv3play kan eventuellt lage en egen tråd hvis de ikke vil lese om det som har skjedd til nå.

Ok men da vel dette være spoiletråden??

Skrevet (endret)

Enig med Linda Sofie. Synes å dette kan være Spoiletråden siden folk følger episodene på Viaplay.

Endret av Lillemeg22
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes allerede en VIAPLAY tråd! Dette kan heller være tråden for TV3PLAY. Er vi enige eller? Men trådtittelen må endres.



Anonymous poster hash: 16cd8...c05
Skrevet

Det finnes allerede en VIAPLAY tråd! Dette kan heller være tråden for TV3PLAY. Er vi enige eller? Men trådtittelen må endres.

Anonymous poster hash: 16cd8...c05

Link? Prøvde å søke, men fant ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...