Vinduskarmen Skrevet 3. juni 2014 #21 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Jeg får de ikke opp på tv3play jeg. Gjør jeg noe galt tro? Edit: Og der fant jeg det. På viaplay, ikke dumt ) Endret 3. juni 2014 av Vinduskarmen
Gjest Fluttershy Skrevet 3. juni 2014 #22 Skrevet 3. juni 2014 Kanskje det bare har kommet på viaplay fåreløbig?
Chevelle Skrevet 3. juni 2014 #23 Skrevet 3. juni 2014 Oooh, denne sesongen har jeg troen på! Trengs, etter den elendige sesongen Norge klarte å komme med! Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #24 Skrevet 3. juni 2014 Men ingen spoiling før episodene blir lagt ut da Anonymous poster hash: 16cd8...c05
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #25 Skrevet 3. juni 2014 Når blir episodene lagt ut på TV3play? Hvor lenge blir de værende der? Anonymous poster hash: 6041f...1ea
Lillemeg25 Skrevet 3. juni 2014 #26 Skrevet 3. juni 2014 Når blir episodene lagt ut på TV3play? Hvor lenge blir de værende der? Anonymous poster hash: 6041f...1ea Før har de blitt lagt ut rett etter den norske er ferdig. De blir liggende der en stund etter sesongen er ferdig,.
Adelia Skrevet 3. juni 2014 #27 Skrevet 3. juni 2014 Etter å sett første episode så vet jeg at den blir myyye bedre enn det norske har vært 😃
-Missi- Skrevet 3. juni 2014 #29 Skrevet 3. juni 2014 Kult med nytt hotell og søsken greiene Bedre tvist det enn den norske med skuespillere syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #30 Skrevet 3. juni 2014 Legger tv3play ut en og en episode? Altså 1 pr dag? Anonymous poster hash: e17b2...3a3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #32 Skrevet 4. juni 2014 Herregud, så kjedelig Simon er! Blir flau Anonymous poster hash: db115...3d1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #33 Skrevet 4. juni 2014 Har de vanlig pandoras med spørsmål? ja heldigvis! Anonymous poster hash: 94c7b...6d1
Gjest Linda sofie Skrevet 4. juni 2014 #35 Skrevet 4. juni 2014 Jammen det må komme på Tv3 play snart! VIL SE JEG Å Men gjelder de samme reglene her som i den andre PH tråden? At vi kun diskuterer de episodene som er lagt ut? Ikke noe spoiletråd dette vel?
Gjest Fluttershy Skrevet 4. juni 2014 #36 Skrevet 4. juni 2014 Nå har vi begynnt å diskutere med utgangspunkt i viaplay så jeg synes vi skal fortsette med det her. De som ser på tv3play kan eventuellt lage en egen tråd hvis de ikke vil lese om det som har skjedd til nå. 1
Gjest Linda sofie Skrevet 4. juni 2014 #37 Skrevet 4. juni 2014 Nå har vi begynnt å diskutere med utgangspunkt i viaplay så jeg synes vi skal fortsette med det her. De som ser på tv3play kan eventuellt lage en egen tråd hvis de ikke vil lese om det som har skjedd til nå. Ok men da vel dette være spoiletråden??
Lillemeg25 Skrevet 4. juni 2014 #38 Skrevet 4. juni 2014 (endret) Enig med Linda Sofie. Synes å dette kan være Spoiletråden siden folk følger episodene på Viaplay. Endret 4. juni 2014 av Lillemeg22
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #39 Skrevet 4. juni 2014 Det finnes allerede en VIAPLAY tråd! Dette kan heller være tråden for TV3PLAY. Er vi enige eller? Men trådtittelen må endres. Anonymous poster hash: 16cd8...c05
Adelia Skrevet 4. juni 2014 #40 Skrevet 4. juni 2014 Det finnes allerede en VIAPLAY tråd! Dette kan heller være tråden for TV3PLAY. Er vi enige eller? Men trådtittelen må endres.Anonymous poster hash: 16cd8...c05 Link? Prøvde å søke, men fant ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå