Monaproblems Skrevet 2. juni 2014 #1 Del Skrevet 2. juni 2014 Er 15. Jeg og beste vennen min ble venner for ca.1 år siden. Da gikk alt på skinner, vi klikka perfekt sammen og jeg følte jeg hadde kjent henne hele livet. men, så begynte vi begge to i ny klasse, sammen altså. og nå har hun fått to guttevenner. de rakker ekstremt mye ned på meg, om utseende og holdningen min. hun har begynt å slenge seg mer på, hun både ler med de og kommentarer selv.dette sårer så ufattelig mye. om jeg da reagerer ved å bli stille resten av dagen eller ikke smile etter, blir hun forbanna . hun gidder ikke å være med meg lenger, for hun synes jeg er kjedelig. jeg vet ikke hvordan jeg skal kunne gå videre, hvordan jeg skal la være å ta til meg kommentarene deres og hva jeg evt. kan svare guttene? vet at dette kan oppfattet som veldig "fjortis", men jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal gjøre av meg i og med at jeg ikke har noen andre venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 2. juni 2014 #2 Del Skrevet 2. juni 2014 Har du snakket med henne om oppførselen til guttene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monaproblems Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Ja,men hun blir kjempe irritert på MEG Så det funker ikke Hun har trua meg med å legge ut et bilde av meg som er veldig personlig (ikke seksuelt o.l ) Men det er så utrolig barnslig, og føler egentlig bare for å begynne å grave min egen grav Endret 3. juni 2014 av Monaproblems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 4. juni 2014 #4 Del Skrevet 4. juni 2014 Hadde det slik da jeg var på din alder jeg også. Det beste rådet jeg kan gi deg er å prøve å ignorere de, så vil de roe seg ned når de ser at de ikke får reaksjoner lenger. Du virker moden for din alder, så du får trøste deg med at de holder på sånn kun fordi de henger litt etter i utviklingen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 5. juni 2014 #5 Del Skrevet 5. juni 2014 Du er tydeligvis alt for bra for disse folka, TS. For du forstår at slik oppførsel ikke er greit. Jeg forstår at det er veldig vondt å se noen som du var så god venn mot deg vende seg mot deg, men når alt kommer til alt er hun ikke verdt sorgene. KaDust sitt råd om å ignorere de er godt, syns jeg. Ungdomskolen/videregående er harde skaker, men prøv å se om det kanskje er noe du kan melde deg på eller om det er noen du kanskje kan prøve å være litt sammen med. Hva gjør du i friminuttene? Kanskje det er noen som sitter inne i klasserommet du kan snakke med? Eller kanskje det er noe sportslig du kan være med på etter skoletid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå