Fame Skrevet 5. juni 2014 #21 Skrevet 5. juni 2014 Man sender ikke 16-17 åringer alene til syden.. Jeg anbefaler deg å lese noen historier av ting som har skjedd før på slike turer. Jeg hadde hvertfall aldri gjort det
usa-spesialisten Skrevet 5. juni 2014 #22 Skrevet 5. juni 2014 (endret) Dette høres da ut som en klassisk fylletur uten sidestykke. Tipper jentene gleder seg, men særlig forsvarlig tror jeg ikke det er. De kan godt si at de skal være snille jenter, at de bare skal sole seg og gå på restaurant på kveldene, men vi vet vel alle at det ikke kommer til å skje. Det eneste som mangler er vel at de skal til Ayia Napa Får bare håpe at de er voksne nok til å forstå at de må passe godt på hverandre. Innlegget redigert for reklame Bond, adm Endret 5. juni 2014 av Bond
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2014 #23 Skrevet 5. juni 2014 Det hørtes jo ikke kult ut, hva skjedde? Redd for å bli gjenkjent.. Men lat oss si at det er ikke i alle land menn har like stor respekt for jenter.. Dessverre. Ble ikke voldtatt eller noe, men sliter fortsatt med det den dag i dag. Kommer iallefall ikke til å sende barnet mitt på sydentur før den er 18. Anonymous poster hash: e5c1f...bcb
SophieKristiansen Skrevet 6. juni 2014 #24 Skrevet 6. juni 2014 Ja, det kommer vel litt ann på plassen de skal til. Men dog, jeg ville nok prøvd å satse på, som noen andre nevner - å leie et hus som ungdommen kan bruke en egen del av, mens foreldre/mødre også får seg en liten ferie. Nå er jeg ikke mamma enda, men jeg vet jo godt hva jeg holdt på med på i den alderen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå