Gå til innhold

Nettdatings huff og sukk...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg bare trua på at menn tar hva som helst og tyter ut meldinger til alle med puls :sur:

De seriøse mennene gir nok fort opp på et slikt sted.

Jeg er typen som leser profiler og sender melding kun der jeg er interessert. Det blir ikke så ofte, noe som dessverre gjør at meldingen min drukner i useriøst tull fra andre menn :-P. Ofte blir ikke meldingen lest engang.

Så da mister man motet og så driter man i hele nettdatingen :-(.

Jeg er ikke stygg, jeg er ærlig og har aldri vært utro. Har alt på plass i livet mitt, med unntak av ei dame. Det sosiale nettverket mitt er sånn passe stort, men det å finne single damer på min alder er litt sjeldent og kjemi er enda sjeldnere, så jeg har tydd til nettdating i perioder.

Jeg har kompiser som har startet som seriøse på slikt som det der, men som ender opp som desperate playere i stedet. Det å være seriøs på å finne seg noen gjør det fryktelig vanskelig.

Anonymous poster hash: f2f1e...14d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De seriøse mennene gir nok fort opp på et slikt sted.

Jeg er typen som leser profiler og sender melding kun der jeg er interessert. Det blir ikke så ofte, noe som dessverre gjør at meldingen min drukner i useriøst tull fra andre menn :-P. Ofte blir ikke meldingen lest engang.

Så da mister man motet og så driter man i hele nettdatingen :-(.

Jeg er ikke stygg, jeg er ærlig og har aldri vært utro. Har alt på plass i livet mitt, med unntak av ei dame. Det sosiale nettverket mitt er sånn passe stort, men det å finne single damer på min alder er litt sjeldent og kjemi er enda sjeldnere, så jeg har tydd til nettdating i perioder.

Jeg har kompiser som har startet som seriøse på slikt som det der, men som ender opp som desperate playere i stedet. Det å være seriøs på å finne seg noen gjør det fryktelig vanskelig.

Anonymous poster hash: f2f1e...14d

Ser den siden og, meget mulig det er mange bra menn som er druknet i alt det andre som er rent inn. Vanskelig å vite hvem som faktisk er seriøs av de man får melding av. Men alltid noen som skiller seg ut og skriver skikkelige meldinger da. Så har datet noen som jeg har møtt via nettdating men det skal litt til for at man møter noen. Da skal virkelig kjemien stemme, og det kan jo alikevell slå feil når man først møtes. Men hatt flaks noen ganger :)

Ja det er lett å bare møte de samme menneskene i det nettverket man allerede har, er også min rastløshet som har ført til at jeg har prøvd nettdating i blant. På byen er liksom ikke helt stedet å møte noen heller syns jeg. Ikke for noe seriøst vertfall.

Ser godt den at man kan bli litt player av det, må inrømme min første periode som singel ble jeg slik selv. Alt var så tilgjengelig både der og på byen. Men det er når det gjelder å finne noe skikkelig det ikke funker. Tror nok desverre mange bruker nettdating som det, et lett sted å få seg noe.

• Liker 1
Skrevet

Mine huff og sukk:

• Overfladisk. Virker som at det ytre er det viktigste. Hva med de bra verdiene og holdningene mine? Det forsvinner på nettdating. Anser meg selv som forholdsmateriale, men så lett er det tydeligvis ikke :-P.
  • Negativiteten. Folk forventer det verste, skyter først og spør siden. Jeg er litt følsom og takler ikke det så bra :-(. Jeg rydder som regel opp etter meg når det har skjedd en misforståelse, selv om det koster meg litt... Dette gjør at jeg må ha pauser oftere.
  • IRL er jeg vant med oppmerksomhet. På nettdating er ingen interessert, virker det som :-P.
  • Jeg takler ikke å ikke få svar. Spesielt ikke siden hver melding jeg sender er personlig. Jeg er aldri ufin av den grunn.

Til dere anonyme over: Personlig har jeg aldri sendt bilde av tisseluren min til noen dame... Eller hatt fokus på sex før personlighet :-P. Det blir bare feil for min del.

Selv har jeg gitt opp nettdating. Var aktiv i noen få dager nå nylig, men ender opp med å si ÆSJ! hver gang og så sletter jeg meg :-P.

Personlig synes jeg det er bedre å bli kjent med folk IRL. Problemet er at det er sjeldent man finner kjemi.

Jeg skulle ønske flere var som deg.

Jeg så profilen din og du er en kjekk mann, så det er ikke utseendet ditt som gjør at det blir ÆSJ vil jeg tro. Jeg skulle gjerne hatt flere brev fra menn som skriver mer enn bare "Hei, skjer 'a?" - et par ganger har jeg hatt kontakt med noen på sukker utover det, men det dabber av.

Så min huff og sukk er at de menn som kunne vært "drømmemannen" bor for langt unna, eller røyker, eller er for unge. Eller lar være å svare eller sier bare "hei" .

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg skulle ønske flere var som deg.

Jeg så profilen din og du er en kjekk mann, så det er ikke utseendet ditt som gjør at det blir ÆSJ vil jeg tro. Jeg skulle gjerne hatt flere brev fra menn som skriver mer enn bare "Hei, skjer 'a?" - et par ganger har jeg hatt kontakt med noen på sukker utover det, men det dabber av.

Så min huff og sukk er at de menn som kunne vært "drømmemannen" bor for langt unna, eller røyker, eller er for unge. Eller lar være å svare eller sier bare "hei" .

Takk :-). Jeg vet det ikke er lett for dere heller :-|.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...