AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Huff er for meg når en som virket så fin plutselig vil ligge med meg uten å ha sett meg en gang. Da er det over for min del. Hva med dere. Hva er deres huff og sukk? Anonymous poster hash: 8d50f...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Fikk tilsendt et penisbilde for en ukes tid siden.. Hadde chattet litt med mannen i to-tre uker, uten å komme inn på temeat sex. Han gikk vel lei av at det aldri kom til noe skittenprat, så bestemte seg like godt å knipse lillemannen. Trenger vell ikke si at vi ikke har snakket sammen siden. Måtte bare le når jeg åpnet bildet, for han ble plutselig så patetisk. Jeg er 38, han var 43 år! Anonymous poster hash: c06ee...1cb 8
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Mine huff og sukk: Overfladisk. Virker som at det ytre er det viktigste. Hva med de bra verdiene og holdningene mine? Det forsvinner på nettdating. Anser meg selv som forholdsmateriale, men så lett er det tydeligvis ikke :-P. Negativiteten. Folk forventer det verste, skyter først og spør siden. Jeg er litt følsom og takler ikke det så bra :-(. Jeg rydder som regel opp etter meg når det har skjedd en misforståelse, selv om det koster meg litt... Dette gjør at jeg må ha pauser oftere. IRL er jeg vant med oppmerksomhet. På nettdating er ingen interessert, virker det som :-P. Jeg takler ikke å ikke få svar. Spesielt ikke siden hver melding jeg sender er personlig. Jeg er aldri ufin av den grunn.Til dere anonyme over: Personlig har jeg aldri sendt bilde av tisseluren min til noen dame... Eller hatt fokus på sex før personlighet :-P. Det blir bare feil for min del. Selv har jeg gitt opp nettdating. Var aktiv i noen få dager nå nylig, men ender opp med å si ÆSJ! hver gang og så sletter jeg meg :-P. Personlig synes jeg det er bedre å bli kjent med folk IRL. Problemet er at det er sjeldent man finner kjemi. Endret 2. juni 2014 av Svampebob1 9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Nettdating er bare å gi opp som mann med mindre man er veldig kjekk. Selv kvinner man klarer å få i hverdagen ignorerer deg på nettdatingsidene. Hele opplegget gjør alle så sykt kresen på utseende. Selv jeg kjenner at jeg blir skikkelig kresen etter en stund og jeg finnes ikke kresen til vanlig. Like greit egentlig fordi nettdating er så jævlig stivt. Jeg vil bare få kontakt med en jente, prate, ha det gøy(på andre måter enn sex) og om det blir et forhold ut av det så er det bra. Om det ikke blir det så har man i det minste hatt det gøy en stund, eventuelt fått seg en ny venn. Anonymous poster hash: c4800...07e 2
niccoline Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Mine huff og sukk ja... 1. Menn som etter tre meldinger ymter frampå om å hoppe til køys.. På den ene eller den andre måten.. 2. Menn som fremstiller seg som ute etter et forhold, men som ikke er det likevel.. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Mine huff og sukk: * Menn som plutselig slutter å svare. Midt i en samtale liksom. * Menn som lyver om vekt/kroppsfasong og jobb/utdannelse. * Menn som kun er ute etter en ting men likevel tar kontakt - selv om jeg har oppgitt at jeg er ute etter SERIØSE menn. Anonymous poster hash: 798c0...f42 2
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Copy/paste-meldinger som blir brukt som masseutsendelse for hver profil vedkommende er innom og som tydelig viser at han eller hun ikke har lest profilteksten om meg eller mine preferanser. Blir bare ekstra dumt når den samme meldinga kommer igjen to-tre dager senere eller fra et annet brukernavn. Det samme med side opp og side ned om hva motparten ser etter og halve livshistorien i første melding. Eller den klassiske "Hei." og ikke noe mer. 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Copy/paste-meldinger som blir brukt som masseutsendelse for hver profil vedkommende er innom og som tydelig viser at han eller hun ikke har lest profilteksten om meg eller mine preferanser. Blir bare ekstra dumt når den samme meldinga kommer igjen to-tre dager senere eller fra et annet brukernavn.Det samme med side opp og side ned om hva motparten ser etter og halve livshistorien i første melding. Eller den klassiske "Hei." og ikke noe mer. Litt av grunnen til at så mange forblir single er vel at de blir for opptatt av seg og sitt. Dvs. hvem de er og hva de skal ha. Det første man bør være opptatt av er jo egentlig de andre menneskene man har rundt seg. Man vil jo aldri finne det man leter etter hvis man kun er opptatt av seg selv ;-). Ellers synes jeg faktisk det er fryktelig vanskelig å få i gang en samtale via nettdating. Lurer på hvor mange potensielle jeg selv har gått glipp av, både ved å ha huet opp i min egen ræv og fordi det hele har blitt fryktelig upersonlig :-P. Endret 2. juni 2014 av Svampebob1 3
Gjest Snuppi Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Ei venninne av meg holdt på med nettdating fjor. Det var en som presterte å sende nakenbilde av seg selv, sittende i senga mens han "lekte" med seg selv.... Han ble fort x-et ut som aktuell kandidat.
lillbilly Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Copy/paste-meldinger som blir brukt som masseutsendelse for hver profil vedkommende er innom og som tydelig viser at han eller hun ikke har lest profilteksten om meg eller mine preferanser. Blir bare ekstra dumt når den samme meldinga kommer igjen to-tre dager senere eller fra et annet brukernavn. Det samme med side opp og side ned om hva motparten ser etter og halve livshistorien i første melding. Eller den klassiske "Hei." og ikke noe mer. Helt enig med deg i innlegget ditt. Ang den "hei" så tror jeg mange gjør det i håp om at motparten da skal skrive noe som de kan svare på og dermed få i gang en samtale... Noe som jeg tror svært sjelden skjer, så... Blir kunstig fokus på det med utseende på nettdating. Noe som jo på mange måter ikke er så merkelig siden man mangler flere av sansene i møte med motparten 2
Sophie-Ann Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Får ingen meldinger, selv om jeg har sendt først.....har gitt helt opp. 1
EnKoppTe Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har også gitt opp nettdating. Virker som om menn skyter løst og fast der i håp om å treffe noe(n). Jeg er ei skikkelig singel- eller forholdsdame og bruker lite tid på useriøse greier. Dessverre er det nettopp de mennene jeg tiltrekker meg Jeg ble også lei bilder av tisser, sexprat, tøys&tull. Er ikke folk ute etter seriøse forhold lengre? 3
tjolahei Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har vært på en god del dater pga nettdating, og aldri opplevd noe tull Jeg har fått noen få useriøse henvendelser, men sånn alt i ett har jeg fått mest trivelige meldinger. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #14 Skrevet 2. juni 2014 Prøver å avise menn pent, men nei, det går IKKE. Fikk en melding for to dager siden, Samtalen gikk sånn ca slik: Han: "hei. du var søt, går det bra?", svarte ikke med en gang for jeg var opptatt og leste meldingen på mobil. Dagen etter så får jeg en melding til: Han: "overlegen". Da svarte jeg som sant er, at jeg er dårlig til å svare for jeg er sjelden pålogget om dagen, og at jeg egentlig hadde gitt opp nettdating, avsluttet med at jeg ønsket han lykke vidre på nettdatingsstedet. Takket også for komlimentet i første melding. Jeg tenker at når jeg skriver "lykke til her inne", så burde mannen skjønne at det ikke blir oss to? Uansett, mannen tok ikke hintet, han skrev en melding til. Han: "du har mista troa på nettdating ja. Hva går galt? I ditt tilfelle kan det høres ut som du prioriterer de som ikke er bra for deg". Jeg: Da svarte jeg: "holder ikke å være hyggelig, må også være en gnist. Har heller ikke tid og motivasjon til dette nå osv... Og hva får deg til å tro at det er det som har skjedd i mitt tilfelle? Har bare møtt hyggelige folk her jeg :-) (seriøst, er det ikke kjempefasinerende at han bare kan anta det?) Han: Så hva går galt siden du mister troa? Denne rakk jeg ikke svare på før jeg under et døgn senere får en melding til: Han: Tror jeg begynner å skjønne hva som er problemet ditt ja, uansett lykke til! - Og så BLOKKERTE han meg! hahaha! Var jo han som "masa" på meg.. Følte jeg ga han hint om at jeg ikke var hypp, dessuten mista jeg uansett interessen når han presterte å skrive at han trodde jeg prioriterte de som ikke var bra for meg (uten å vite om jeg noensinne hadde vært på en date engang før ). Jeg svarte dessuten hyggelig på alle meldingene, med smilyes og det hele, så kan ikke fatte og begripe hvorfor han var så frekk? Makan. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 19cdc...3d1 8
Gjest Emera Skrevet 2. juni 2014 #15 Skrevet 2. juni 2014 Det er mange år siden jeg var på nettdating. Men husker jeg merket meg én ting. Med det samme jeg hadde registrert meg og ble synlig på nettstedet, ramlet det inn med meldinger. Jeg hadde ikke lagt inn bilde ennå, ikke skrevet profiltekst utenom "det kommer mer her," ikke skrevet hva jeg søkte. Ingenting. Wow. Først til mølla-prinsippet, eller?
Teethgrinding Skrevet 2. juni 2014 #16 Skrevet 2. juni 2014 Jenter er helt fritt vilt på nettdating. Randomisert kaos, første mann til mølla, overfladisk skjønnhetspress, tunnellsyn, og generelt helt pyton manerer. Romantikken er dau. Vi burde ikke leve livene våre over nettet lengre... 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Jenter som ikke har helkroppsbilde, og ikke oppgitt kroppstype, evt. brukt det vide begrepet "gjennomsnittlig". Typisk triks er kun en haug med ansiktsbilder, eller selfies, kun tatt ovenfra...., hvorfor det tro? Hvorfor ikke være ærlig? Blir jo bare waste of time for begge parter. Og ja, har hatt min share av det... Anonymous poster hash: 05247...852
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Jenter som ikke har helkroppsbilde, og ikke oppgitt kroppstype, evt. brukt det vide begrepet "gjennomsnittlig". Typisk triks er kun en haug med ansiktsbilder, eller selfies, kun tatt ovenfra...., hvorfor det tro? Hvorfor ikke være ærlig? Blir jo bare waste of time for begge parter. Og ja, har hatt min share av det... Anonymous poster hash: 05247...852 Tilsvarende gjelder mange kulemage/ølvom-menn,som beskriver sin kroppsform som "normalbygd" og unngår helfigurbilder eller tar bilder fra en vinkel der høygravid-magen ikke er synlig. Har mang en gang blitt skuffet når daten møter opp rund og fin.... Anonymous poster hash: 798c0...f42
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 Tilsvarende gjelder mange kulemage/ølvom-menn,som beskriver sin kroppsform som "normalbygd" og unngår helfigurbilder eller tar bilder fra en vinkel der høygravid-magen ikke er synlig. Har mang en gang blitt skuffet når daten møter opp rund og fin.... Anonymous poster hash: 798c0...f42 Så du er en sånn slem grisdame som bare er opptatt av utseenden og ikke pesjonlighet? Anonymous poster hash: b5592...935 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Så du er en sånn slem grisdame som bare er opptatt av utseenden og ikke pesjonlighet? Anonymous poster hash: b5592...935 Nei. Men jeg forventer ærlighet som en selvfølge. Det å lyve på seg et bedre utseende er patetisk, og sier sådan en god del om personligheten også. Løgn om utseende er det første som vil bli avslørt i det øyeblikket man møtes irl, og når folk er i stand til å lyve om noe så banalt begynner jeg straks å lure på hva andre ting de er i stand til å lyve om. Da er tilliten brutt for min del og det er et dårlig utgangspunkt for et videre forhold. Anonymous poster hash: 798c0...f42 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå