Gå til innhold

Oppgitt, deprimert og skuffet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen gang vurdert at dette ikke er yrket for deg om du ikke klarer å motivere deg selv og lære noe så elementært som språk? Hva med elevene dine? Anonymous poster hash: b12a3...5f1

Her er svart/hvitt-politiet ute med arrestasjon, lov og dom, ser jeg.

Jo, ts har sikkert tenkt på dette. Jeg tipper hun har vært innom hver svarte krok.

Men utrolig flott at du kommer og passer litt på. Tenk på de stakkars elevene som kunne blitt utsatt for en lærer som slet med norskeksamen og motivasjonen. Nei, det kan vi ikke ha. Norske elever skal ha forbilder som kun speiler mestring og gjennomføringsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yes , mange ganger!!!

Anonymous poster hash: 724c1...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke klarer å bestå så har du virkelig ingenting som lærer å gjøre. Jeg hadde ikke vært særlig happy om ungen min fikk en lærer som har brukt fire -4!!!- år på å bestå grunnutdanningen i norsk på lærerutdanningen. For da har den læreren så store hull i grunnkunnskapen at mitt barn med stor sannsynlighet ikke lærer det det skal.



Anonymous poster hash: 604bf...9db
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker litt motsatt. At en lærer som har grått seg gjennom et fag, og slitt seg gjennom flere eksamener før hun lykkes, vet hvor skoen trykker hos umotiverte elever, langt bedre enn skolelyset som fikk alt gratis.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestått norsk 2 da! Driter i det... Har mistet lysten uansett. Skal alltids klare meg.... Utdanning hva er det?

Anonymous poster hash: 724c1...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte det😃

Anonymous poster hash: 724c1...0e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...