AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #21 Del Skrevet 2. juni 2014 Æsj. Alle de høyt liv finner jeg jo bare i størrelse XS og S. De får jeg sikkert ikke tredd på ett lår engang. Anonymous poster hash: 3cc62...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #22 Del Skrevet 2. juni 2014 Röhnisch Shape Lydia 7/8 "Anti-Shake" Tights fra getinspired.no har jeg. Er 172 høy og ikke kjempestor mage, men har litt ekstra. Med denne er det igjen en glippe på ca 2 cm opp til sportsbhen. Veldig praktisk at den kan knyttes i toppen. Har slitt lenge med å finne en som ikke siger ned i rumpa og skrittet, men denne gjør ikke det med meg. Er veldig fornøyd. Anonymous poster hash: d732e...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #23 Del Skrevet 2. juni 2014 http://www.rohnisch.no/no/artiklar/shape-lydia-capri-tights.html Det er denne jeg har Den er 3/4, men de finnes vel i lange også.Anonymous poster hash: 339b2...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 3. juni 2014 #24 Del Skrevet 3. juni 2014 Jøsses, ante ikke at sånt fantes en gang! Er temmelig overvektig, men føler ikke at dissingen plager meg så mye. Kanskje plager andre....? Lært noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #25 Del Skrevet 8. juni 2014 TS igjen her. Har vært på en runde i spotsbutikken her jeg bor, men ikke funnet noen bukser som har høyt liv eller som jeg synes var behagelig å ha på. Spurte om de vurderte å ta inn noen av merkene dere linket til eller noen større størrelser, men det hadde de ikke. Kjøpte en lang topp på Cubus i stedet i en størrelse mindre enn jeg vanligvis bruker. Det hjalp i alle fall litt på å holde magen på plass, men nå er den blitt videt ut selv om jeg har vasket den hver dag og ikke brukt den utenom når jeg har jogget og den begynner å se litt posete ut på meg. Må vel innom Cubus igjen og hamstre noen nye. Har blitt litt trangt med økonomien også i det siste og jeg må egentlig spinke og spare på hver eneste krone for å få det til å gå rundt, så jeg må nok se langt etter en ny bukse. Anonymous poster hash: 3cc62...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. juni 2014 #26 Del Skrevet 9. juni 2014 Har ikke noe råd, men vil bare heie på deg og si du har gjort en formidabel jobb allerede! Stå på og kos deg med treningen! Har du prøvd noe annet enn løping? Tabata intervaller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #27 Del Skrevet 9. juni 2014 Har ikke noe råd, men vil bare heie på deg og si du har gjort en formidabel jobb allerede! Stå på og kos deg med treningen! Har du prøvd noe annet enn løping? Tabata intervaller? Tusen takk! Har hatt kettlebells på ønskelista mi en god stund, men har ikke penger nå dessverre Måtte avslutte medlemskapet mitt på treninssenteret også nå, så da må det nesten bare bli med jogginga inntil videre. Tenkte å prøve meg på litt dansing her hjemme for å få litt avveksling. Får se hvordan det går. Er ikke akkurat kjent for min rytmiske sans. Anonymous poster hash: 3cc62...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. juni 2014 #28 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Tusen takk! Har hatt kettlebells på ønskelista mi en god stund, men har ikke penger nå dessverre Måtte avslutte medlemskapet mitt på treninssenteret også nå, så da må det nesten bare bli med jogginga inntil videre. Tenkte å prøve meg på litt dansing her hjemme for å få litt avveksling. Får se hvordan det går. Er ikke akkurat kjent for min rytmiske sans.Anonymous poster hash: 3cc62...a16 Du kan jo gjøre øvelser der du ikke trenger kegtlebells? Armhevinger, "rumpeløft" osv tabataintetvalltakt Endret 9. juni 2014 av MiniMjau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #29 Del Skrevet 9. juni 2014 Du kan jo gjøre øvelser der du ikke trenger kegtlebells? Armhevinger, "rumpeløft" osv tabataintetvalltakt Er ikke så veldig inne i sånne ulike treningsøvelser. Musklene i armer, mage og rumpe er så godt som ikkeeksisterende på nåværende tidspunkt. Tenker det er greit å begynne med å få litt bedre balanse gjennom dans eller yoga før jeg hiver meg på sånne avanserte greier. Anonymous poster hash: 3cc62...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. juni 2014 #30 Del Skrevet 9. juni 2014 Begynne med magerygg øvelser kanskje? Disse øvelsene er fine! Jeg bruker de også! Enkle øvelser, ikke noe utstyr. http://www.trening.no/styrke/14372.o2.html kjenn etter selv hvor mange du greier. 3 *12 repetisjoner kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå