Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 Har lyst å dra til Praha i august, men vi har en liten en som da vil være 9 mnd Noen som har vært på slike turer med så små barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 17. juni 2004 #2 Del Skrevet 17. juni 2004 Har ikke barn selv men har vært på ferie med ei vennine og dattera hennes som var da 8 mnd.Det gikk veldig bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 17. juni 2004 #3 Del Skrevet 17. juni 2004 Venninden min dro til Italia med en på 9-10 mnd. De ble ønsket velkommen overalt, for italienere elsker barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 17. juni 2004 #4 Del Skrevet 17. juni 2004 Ja vi har vært på mange slike turer med sønnen vår. Han er bare 8 mnd. men har allerede vært på 5 storbyferier, en skiferie og en norgestur. Reis på tur er mitt beste råd! De små trives som regel overalt, ihverfall når mamma og pappa er i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2004 #5 Del Skrevet 18. juni 2004 Her er jeg litt ambivalent. Kommer an på hvilke tur du skal på, det må du bruke litt tid på å tenke på. Jeg har sagt nei til å dra på Prahatur med en veninne og hennes barn pga at det er så mye styr med hennes barn at jeg tror at det vil ødelegge for min ferietur. Jeg var ærlig, og hun kunne ikke forstå hva jeg mente. Feks en drar til London og da vil på fotballkamp eller musical, dette kan vi jo ikke gjøre med barn, men det kunne hun ikke forstå at jeg mente. Dessuten vil jo hun legge sitt barn veldig tidlig, og jeg har ingen interesse av å sitte på et hotell i Praha fra kl 1730 og utover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #6 Del Skrevet 23. juni 2004 Nå tok vi ikke den lengste turen, men by er by ferie var i Aberdeen - ikke lange flyturen og jenta vår var 8 mnd på den tiden. Det gikk helt supert. Men Praha er jo mer masete enn Aberdeen da så ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 23. juni 2004 #7 Del Skrevet 23. juni 2004 Datteren vår var ute på sin første flytur da hun var 4 måneder, og vi har ellers alltid reist mye. Både med fly, bil og buss. Det har gått overraskende fint. Reis i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå