-Missi- Skrevet 2. juni 2014 #41 Skrevet 2. juni 2014 hehehe Men da er denne biten også at, hvis man blir ferdig med utdannelse da. Feks som jeg, jeg er egentlig utdannet som Plate/sveis fag. Var ferdig i Trondheim og flyttet i Fredrikstad! Og her kunne jeg ikke finne noe, søkte over hele Fredrikstad også utover langt Fredrikstad. Men kunne ikke finne noe, det er denne biten jeg er red, hvis jeg skal gå på skole å få ingen jobb etter jeg blir ferdig på skolen. Ja jeg er utdannet Helsesekretær egentlig men fikk aldri jobb som det for havnet på andre jobber. Det er på vgs nivå da derfor jeg vil ta høyere utdanning. Men sant det man er aldri garantert jobb fordi, er ikke så greit det å gå på intervju osv liker ikke den prosessen sjøl men men man må jo bare prøve
-Missi- Skrevet 2. juni 2014 #42 Skrevet 2. juni 2014 + psykolog har jeg lyst å bli. http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/psykolog så godt jeg kan se under, UTDANNING så vil det ta så fryktelig lang tid. Så godt jeg ser det da, men kanskje du vet noe mer om dette da hmm? bachelor det er den tingen, som jeg ikke vet hva det er, hvis jeg må gå på bachelor greier Bachelor er vell grunn greiene så kan man ta master det er etter det igjen og enda høyere. Litt bedre lønn antagelig. Men det er en veldig lang utdannelse ja. Må ha veldig gode karakterer tror jeg for å komme inn. Men vil man det nok får man det sikkert til 1
Purple Diamond Skrevet 2. juni 2014 #43 Skrevet 2. juni 2014 + psykolog har jeg lyst å bli. http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/psykolog så godt jeg kan se under, UTDANNING så vil det ta så fryktelig lang tid. Så godt jeg ser det da, men kanskje du vet noe mer om dette da hmm? bachelor det er den tingen, som jeg ikke vet hva det er, hvis jeg må gå på bachelor greier Bachelor er treårig høyere utdannelse på høyskole eller universitet. For å ha master, må man gå to år til. 2
-Missi- Skrevet 2. juni 2014 #44 Skrevet 2. juni 2014 Bachelor er treårig høyere utdannelse på høyskole eller universitet. For å ha master, må man gå to år til. Riktig. Det jeg mente bare sa det på en annen måte
Purple Diamond Skrevet 2. juni 2014 #45 Skrevet 2. juni 2014 Riktig. Det jeg mente bare sa det på en annen måte Jeg så ikke at du hadde svart på det før etter at jeg hadde svart 1
Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #46 Skrevet 2. juni 2014 Noen her som elsker å være singel hele tiden?
Gjest Nordavind Skrevet 2. juni 2014 #47 Skrevet 2. juni 2014 Håper noen single flotte menn ser denne tråden. Selvsagt, må jo være oppdatert
Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #48 Skrevet 2. juni 2014 Selvsagt, må jo være oppdatert Fortell litt om deg selv!
Gjest Nordavind Skrevet 2. juni 2014 #49 Skrevet 2. juni 2014 Her i tråden, "foran alle sammen"? hva vil du vite?
Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #50 Skrevet 2. juni 2014 Her i tråden, "foran alle sammen"? hva vil du vite? Søker du dame nå, hva liker du å drive med, hva for damer liker du?
Gjest Nordavind Skrevet 2. juni 2014 #51 Skrevet 2. juni 2014 Søker og søker..jeg leter ikke aktivt nå hvis man kan si det sånn, men jeg sier ikke nei takk hvis 'hun' dukker plutselig opp, kjemien er der og magefølelsen min sier at hun er the one:) Hva slags damer jeg liker? Oi da. Vanskelig. Jeg liker både lave og høye, blondiner og brunetter. Er hun søt, feminin, leken og har humor/selvironi så er det en veldig bra start
Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #52 Skrevet 2. juni 2014 Søker og søker..jeg leter ikke aktivt nå hvis man kan si det sånn, men jeg sier ikke nei takk hvis 'hun' dukker plutselig opp, kjemien er der og magefølelsen min sier at hun er the one:) Hva slags damer jeg liker? Oi da. Vanskelig. Jeg liker både lave og høye, blondiner og brunetter. Er hun søt, feminin, leken og har humor/selvironi så er det en veldig bra start Vil du si litt om hvordan du ser ut, alder?
xeno Skrevet 2. juni 2014 #53 Skrevet 2. juni 2014 "Må ha veldig gode karakterer tror jeg for å komme inn" Det vil si for meg da, jeg har fullført alle årene, og har fagbrev innen Plate/Sveis. Det vil si at disse karakterene som jeg hadde, det vil dem se på , om jeg kan komme inn på psykologi utdannelse? Hvis jeg kommer inn, da må jeg betale for alt :/ Bachelor er vell grunn greiene så kan man ta master det er etter det igjen og enda høyere. Litt bedre lønn antagelig. Men det er en veldig lang utdannelse ja. Må ha veldig gode karakterer tror jeg for å komme inn. Men vil man det nok får man det sikkert til
xeno Skrevet 8. juni 2014 #55 Skrevet 8. juni 2014 Oii, så kjedelig da Neste helg, blir du sikkert fri Er på jobb!
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #56 Skrevet 8. juni 2014 Oii, så kjedelig da Neste helg, blir du sikkert fri Jada, men passer egentlig ganske greit å ha jobbhelg, blir masse penger og går ut hver helg uansett! Har fri neste helg ja
xeno Skrevet 8. juni 2014 #57 Skrevet 8. juni 2014 He he, penger penger da Hvis du sier, hvor du jobber, kanskje kommer jeg å kjøpe noe hehe lol Da kan du kose seg neste helg, vi håper at det blir fint vær da. Jada, men passer egentlig ganske greit å ha jobbhelg, blir masse penger og går ut hver helg uansett! Har fri neste helg ja
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #58 Skrevet 8. juni 2014 He he, penger penger da Hvis du sier, hvor du jobber, kanskje kommer jeg å kjøpe noe hehe lol Da kan du kose seg neste helg, vi håper at det blir fint vær da. Jobber i Statoil ASA. Kan dessverre ikke tilby så mye utenom en telefonsamtale.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå