Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hyggelig for henne da :) Hvorfor er dette et problem for dere når det ikke er et problem for henne?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig for henne da :) Hvorfor er dette et problem for dere når det ikke er et problem for henne?

 

 

For å være helt ærlig, så skjønner jeg ikke hvorfor andre skal bry seg så mye om hva andre gjør. Det går ikke ut over deg eller meg på noen måte om noen er gravid. Deres liv - deres valg.  :closedeyes:

 

Det er nok det at vi som mennesker føler oss bedre når vi ser slike som henne. Hun får barn med flere forskjellige fedre, det er veldig lavstatus, så når vi da ser på våre egne liv, er ikke valgene våre så ille alikevel.

Anonymous poster hash: ba2b3...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mammaen til michelle virker som en veldig moden, oppegående og fornuftig mor. Hun har jeg virkelig sansen for. Dessuten planlegger hun ikke flere barn. Ja, hva så om hun er 18 år og har to barn med forskjellig mann. Hun tjener store penger på bloggen, og lever et fornuftig liv.

 

Rannveig er kanskje lettere å dømme på grunn av utseende. Men uansett hvor mye man får ut av en blogg, vet man aldri helt hva som er sannheten. Hadde hun ikke vært en ordentlig mor hadde nok barnevernet vært inn i bilde for lenge siden. (Har på følelsen av at mange misfornøyde "fans" har meldt henne inn uten grunn osv.) :fnise:

 

Tror de bloggerne opplever mye rart :laugh:

 

Er selvfølgelig litt uvant at man får barn med forskjellige menn, men så lenge hun er en flink mor. Who cares.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en trend siden dette har skjedd med to stykker som tilfeldigvis er "kjente" fordi de blogger? Eller kjenner du flere unge mødre som har barn med flere fedre TS?

 

Kjenner til et par-tre tilfeller i hjembyen min. Det er nesten 10 år siden.

Anonymous poster hash: 350f3...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres villt ut, men for all del, til tross for det omdømme Heitmann har mtp utseende og modellbilder kan hun være en kjempeflink mamma.

Anonymous poster hash: 738f9...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mammaen til michelle virker som en veldig moden, oppegående og fornuftig mor. Hun har jeg virkelig sansen for. Dessuten planlegger hun ikke flere barn. Ja, hva så om hun er 18 år og har to barn med forskjellig mann. Hun tjener store penger på bloggen, og lever et fornuftig liv.

 

Rannveig er kanskje lettere å dømme på grunn av utseende. Men uansett hvor mye man får ut av en blogg, vet man aldri helt hva som er sannheten. Hadde hun ikke vært en ordentlig mor hadde nok barnevernet vært inn i bilde for lenge siden. (Har på følelsen av at mange misfornøyde "fans" har meldt henne inn uten grunn osv.) :fnise:

 

Tror de bloggerne opplever mye rart :laugh:

 

Er selvfølgelig litt uvant at man får barn med forskjellige menn, men så lenge hun er en flink mor. Who cares.

Veldig moden? Hun er jo ekstremt oppmerksomhetssyk og gjør det meste for å få PR. Jeg vil ikke akkurat si at dette vitner om modenhet. Tvert imot. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres villt ut, men for all del, til tross for det omdømme Heitmann har mtp utseende og modellbilder kan hun være en kjempeflink mamma. Anonymous poster hash: 738f9...479

Selvsagt. Hvis hun slutter med telefonsex

Anonymous poster hash: c715f...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år gammel alenemor til 2, snart 3 barn... Hvordan får hun råd til alt stæsjet?? Hvordan klarer hun å ta så godt vare på utseendet? Har selv 1 barn og jeg kan ikke ta meg tid til å sminke og dulle meg sånn som hun.



Anonymous poster hash: 54578...dfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 år gammel alenemor til 2, snart 3 barn... Hvordan får hun råd til alt stæsjet?? Hvordan klarer hun å ta så godt vare på utseendet? Har selv 1 barn og jeg kan ikke ta meg tid til å sminke og dulle meg sånn som hun.

Anonymous poster hash: 54578...dfe

 

 

Blogging og overgangsstønad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 år gammel alenemor til 2, snart 3 barn... Hvordan får hun råd til alt stæsjet?? Hvordan klarer hun å ta så godt vare på utseendet? Har selv 1 barn og jeg kan ikke ta meg tid til å sminke og dulle meg sånn som hun.

Anonymous poster hash: 54578...dfe

 

Bloggen selvsagt. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Veldig moden? Hun er jo ekstremt oppmerksomhetssyk og gjør det meste for å få PR. Jeg vil ikke akkurat si at dette vitner om modenhet. Tvert imot. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

 

 

Ikke inntrykket jeg har av moren til Michelle. Hun virker veldig moden i bloggen. Hun gjør da bare fornuftige ting med barna, hjemmet er ryddig og fint. Hun oppfører seg ikke som andre 18. åringer. Er ikke mye ute, eller gjør noe tull. Alle mødre må få lov til å kose seg en gang i blant, noe som er normalt. Virker som en stødig jente som har tatt ansvar for situasjonen hun kom i på den beste måten. Hun har virkelig gått inn i foreldrerollen etter min mening.

 

Hvis du vil se umodne mødre er teen moms et bra program. Der ser du hvordan umodne mødre er :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

21 år gammel alenemor til 2, snart 3 barn... Hvordan får hun råd til alt stæsjet?? Hvordan klarer hun å ta så godt vare på utseendet? Har selv 1 barn og jeg kan ikke ta meg tid til å sminke og dulle meg sånn som hun.

Anonymous poster hash: 54578...dfe

 

Man tjener overraskende mye på å blogge :) pluss at man får diverse sponsorer

Anonymous poster hash: ff0e6...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo tydeligvis en del penger, og elsker barna sine, og så lenge de har det bra - hvem er dere til å dømme?

Alle mødre som har døtre i alderen 12-18 burde sjekke hva de holder på med sosiale medier! Eller se hva de skriver i lukkede grupper på Facebook.

Istedenfor å sitte på sin høye hest og dømme henne. Hun har hvertfall en inntekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke inntrykket jeg har av moren til Michelle. Hun virker veldig moden i bloggen. Hun gjør da bare fornuftige ting med barna, hjemmet er ryddig og fint. Hun oppfører seg ikke som andre 18. åringer. Er ikke mye ute, eller gjør noe tull. Alle mødre må få lov til å kose seg en gang i blant, noe som er normalt. Virker som en stødig jente som har tatt ansvar for situasjonen hun kom i på den beste måten. Hun har virkelig gått inn i foreldrerollen etter min mening.

 

Hvis du vil se umodne mødre er teen moms et bra program. Der ser du hvordan umodne mødre er :fnise:

Mamma til Michelle har jo vært på unge mødre. 

 

Jeg sikter uansett til de konstante PR-stuntene hennes. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt. Hvis hun slutter med telefonsex

Anonymous poster hash: c715f...90a

Så å jobbe med å selge telefonsex gjør en automatisk til en dårlig mor?

Anonymous poster hash: 738f9...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mødre har tid til å sminke og ordne seg. Man trenger ikke å se på barna hvert våkne minutt på dagen.



Anonymous poster hash: c10cf...3e8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mamma til Michelle har jo vært på unge mødre. 

 

Jeg sikter uansett til de konstante PR-stuntene hennes. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

 

 

Teen moms, altså USA.

 

Hva så. Det reflekterer ikke henne som mamma, så skjønner ikke hvorfor det er så viktig å mene noe negativ om henne. Hun er ikke en del av ditt liv, så hvorfor ikke fokusere på andre ting? Hun kan være en god mor og samtidig like rampelyset.  Akkurat som en kone kan være en fæl gneldrekjærring til mannen, men fortsatt være kjærlig og ansvarsfull ovenfor barnet. En mamma kan være gjerrig men fortsatt gavemild ovenfor sitt barn. En liten del av personligheten bestemmer ikke resten.

 

Personligheten er mer kompleks enn som så :P

 

Dessuten mener jeg at hun kanskje ikke er PR-kåt. Det er naturlig å måtte stille litt opp her og der når man har en så populær blogg og man har kontraker med sponsorer og manager som bestemmer mye av det du skal gjøre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teen moms, altså USA.

 

Hva så. Det reflekterer ikke henne som mamma, så skjønner ikke hvorfor det er så viktig å mene noe negativ om henne. Hun er ikke en del av ditt liv, så hvorfor ikke fokusere på andre ting? Hun kan være en god mor og samtidig like rampelyset.  Akkurat som en kone kan være en fæl gneldrekjærring til mannen, men fortsatt være kjærlig og ansvarsfull ovenfor barnet. En mamma kan være gjerrig men fortsatt gavemild ovenfor sitt barn. En liten del av personligheten bestemmer ikke resten.

 

Personligheten er mer kompleks enn som så :P

 

Dessuten mener jeg at hun kanskje ikke er PR-kåt. Det er naturlig å måtte stille litt opp her og der når man har en så populær blogg og man har kontraker med sponsorer og manager som bestemmer mye av det du skal gjøre.

Du har jammen meg piggene langt ute. Jeg har ikke hevdet at hun ikke er en god mor. Det eneste jeg har påpekt er modenhetsnivået hennes da hun er såppas oppmerksomhetssyk og tyr til PR-stunt ved gjentatte tider. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...