Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer litt på er, hvorfor gidder folk lese på en blogg de blir provosert / såret / støtt av?

If you dont like it, dont read it. Jo flere viewers hu har jo mer tjener a jo på det, med andre ord støtter dere et menneske økonomisk ved å besøke bloggen hennes.

Bortkasta energi å sitte fyre seg opp over meningene til et random menneske som har null betydning for ditt liv.

Hvorfor gidder du å bruke energi på å spørre om dette engang? Må vi ha dette i hver eneste tråd her inne?

På tide at moderatorene rydder opp i dette og, synes jeg. Jeg forstår rett og slett ikke at noen alltid må inn med pekefingeren i diskusjoner på rampelys.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidder du å bruke energi på å spørre om dette engang? Må vi ha dette i hver eneste tråd her inne?

På tide at moderatorene rydder opp i dette og, synes jeg. Jeg forstår rett og slett ikke at noen alltid må inn med pekefingeren i diskusjoner på rampelys.

Fordi det er noe jeg lurer på. Jeg skjønner ikke hvordan noen mennesker kan være så ufornuftige at de velger å være flittige gjester hos blogger som setter sinnet i kok og står for helt motsatte verdier enn man liker selg. Høres ut som seig pining.

I hver eneste tråd her inne? Har aldri i mitt liv sett noen spørre om det jeg spør om. Ellers så vet jeg ikke helt hva du snakker om med den pekefingeren. Nysgjerrighet har ikke noe med noe pekefinger å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noe jeg lurer på. Jeg skjønner ikke hvordan noen mennesker kan være så ufornuftige at de velger å være flittige gjester hos blogger som setter sinnet i kok og står for helt motsatte verdier enn man liker selg. Høres ut som seig pining.

I hver eneste tråd her inne? Har aldri i mitt liv sett noen spørre om det jeg spør om. Ellers så vet jeg ikke helt hva du snakker om med den pekefingeren. Nysgjerrighet har ikke noe med noe pekefinger å gjøre

Du stiller et spørsmål ja, det er helt greit. Men under der kommer det litt "pekefinger".

Gjelder ikke deg spesielt dette, men det går snart igjen i hver eneste tråd dette her. Jeg kan ikke svare for de andre her, men selv bruker jeg ikke mye energi hvis jeg kikker innom en blogg. Faktisk så får jeg mesteparten av informasjonen om bloggene her inne.

Noen liker å diskutere litt? Hva man liker å diskuter er forskjellig. Men hadde det vært energitappende for alle som diskuterer her, tror jeg neppe de ville fortsatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er noe jeg lurer på. Jeg skjønner ikke hvordan noen mennesker kan være så ufornuftige at de velger å være flittige gjester hos blogger som setter sinnet i kok og står for helt motsatte verdier enn man liker selg. Høres ut som seig pining.

I hver eneste tråd her inne? Har aldri i mitt liv sett noen spørre om det jeg spør om. Ellers så vet jeg ikke helt hva du snakker om med den pekefingeren. Nysgjerrighet har ikke noe med noe pekefinger å gjøre

Fordi det må være lov å sette spørsmål ved offentlige personers oppførsel. Når det er mennesker som lever av å blottlegge seg i media så må de tåle å få både ros og ris. Dersom du ikke takler å lese noe du ikke er enig i, eller å se noe du ikke er enig i, så får jo det være din sak. Men at ikke alle aksepterer alt som eksponeres offentlig, og ønsker en debatt rundt dette, må også være greit.

Anonymous poster hash: 2357d...99f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det må være lov å sette spørsmål ved offentlige personers oppførsel. Når det er mennesker som lever av å blottlegge seg i media så må de tåle å få både ros og ris. Dersom du ikke takler å lese noe du ikke er enig i, eller å se noe du ikke er enig i, så får jo det være din sak. Men at ikke alle aksepterer alt som eksponeres offentlig, og ønsker en debatt rundt dette, må også være greit.

Anonymous poster hash: 2357d...99f

hahaHAHA du sier til meg at jeg ikke takle lese meninger jeg ikke er enig med på grunnlag av at jeg kommer med råd til dere som ikke greier lese en blogg uten å fyre dere opp å gå helt over styr ?

hvor er logikken? oh my gosh the irony is just too strong :skratte:

Som sagt, dere som sitter der å fyrer dere opp så fråden spruter hver dag dere klikker dere inn på bloggen hennes samtidig som dere lager tråder om henne på diverse forum så må jeg bare påpeke at dere gjør dere selv en bjørnetjeneste. det som skjer er at dere faktisk støtter henne økonomisk. ;)

kanskje derfor bloggere skriver litt provoserende innlegg slik at de kan tjene penger på reklame og sponsors avtalene sine når jungletelegrafen går blandt kvinnfolka.

beste mulige løsningen er derfor og ikke besøke blogger hvor det er det er holdninger som kræsjer med deres egne samtidig som dere sparer dere for høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og kronisk stress syndrom

sunn fornuft ! hahaHAHA :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaHAHA du sier til meg at jeg ikke takle lese meninger jeg ikke er enig med på grunnlag av at jeg kommer med råd til dere som ikke greier lese en blogg uten å fyre dere opp å gå helt over styr ?

hvor er logikken? oh my gosh the irony is just too strong :skratte:

Som sagt, dere som sitter der å fyrer dere opp så fråden spruter hver dag dere klikker dere inn på bloggen hennes samtidig som dere lager tråder om henne på diverse forum så må jeg bare påpeke at dere gjør dere selv en bjørnetjeneste. det som skjer er at dere faktisk støtter henne økonomisk. ;)

kanskje derfor bloggere skriver litt provoserende innlegg slik at de kan tjene penger på reklame og sponsors avtalene sine når jungletelegrafen går blandt kvinnfolka.

beste mulige løsningen er derfor og ikke besøke blogger hvor det er det er holdninger som kræsjer med deres egne samtidig som dere sparer dere for høyt blodtrykk, hjerteinfarkt og kronisk stress syndrom

sunn fornuft ! hahaHAHA :danse:

Hva i alle dager har du røyka...?

Anonymous poster hash: abd9d...6dd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over til temaet igjen; det kommentarfeltet hennes er virkelig på grensen til skremmende.

Det er sant.

Men, jeg tror hun med viten og vilje lar slike kommentarer slippe gjennom for hun vet det gir lesere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant.

Men, jeg tror hun med viten og vilje lar slike kommentarer slippe gjennom for hun vet det gir lesere.

Jepp. Hun har tidligere sagt at det er bra for henne/bloggen at det er mye drama i kommentarfeltet. Folk har jo også klaget på at saklige kommentarer ikke slipper gjennom (det har jeg opplevd selv) så jeg tror dette er veldig bevisst fra fra. Heitmann.

Anonymous poster hash: fd881...389

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det jeg lurer litt på er, hvorfor gidder folk lese på en blogg de blir provosert / såret / støtt av?

If you dont like it, dont read it. Jo flere viewers hu har jo mer tjener a jo på det, med andre ord støtter dere et menneske økonomisk ved å besøke bloggen hennes.

Bortkasta energi å sitte fyre seg opp over meningene til et random menneske som har null betydning for ditt liv.

Fordi det engasjerer dem vel.. Jeg vet ikke hvor bevisst hun bloggeren bruker provokasjon som media strategi, men smart er det i alle fall :P Hun får viewsene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er en av de som en stund har fulgte med på bloggen hennes, kanskje mest pga kommentarfeltet som til tider kan være ganske underholdende.

Men en ting som gjør at jeg går stadig går sjeldnere inn der er den evinnelige klagingen hennes om at hun er en sliten tobarnsmor. At hun har en hektisk hverdag som sliten alenemor, osv.

Hun klager over det i omtrent hvert innlegg.

Personlig har jeg forståelse for at man til tider kan være sliten, men å få barn er et valg man tar og da kan man ikke klage ustanselig.

Nå i det siste og spesielt i en av de seneste innleggene haglet det med kommentarer ang nettopp dette. Men alle har blitt slettet.

Skulle ønske hun tar klagingen til etterretning og at hun hører på kritikken.

At hun i tillegg er dårlig på å merke reklameinnlegg og reklamerer for en GHD rettetang (nå for ikke mange dagene siden), som hun frarådet folk å kjøpe så sent som i et innlegg i slutten av juli sier jo også litt om hvor useriøs hun er.

Kanskje på tide å legge ned bloggen...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan de som er tobarnsmor og som jobber i tillegg, får livet til å gå rundt uten å kapitulere av slitsomhet, jeg! :biggrin:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan de som er tobarnsmor og som jobber i tillegg, får livet til å gå rundt uten å kapitulere av slitsomhet, jeg! :biggrin:

Nå har jo Rannveig jobb hos en møbelbutikk. Hadde iallefall det for ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jo Rannveig jobb hos en møbelbutikk. Hadde iallefall det for ikke så lenge siden

Det har hun vel ikke lenger.. Uansett jobbet hun ikke akkurat fulltid der da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...