Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Krangler de for å trekke lesere? Noen som vet? De elsker hverandre den ene dagen, og henger ut hverandre den andre dagen.

Stemmer det at Skulstad har betalt Heitmann for å skrive et innlegg om seg selv for en tid tilbake?



Anonymous poster hash: 169de...556
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ikke forundre meg om Ida får penger for å skrive...



Anonymous poster hash: 151b7...3b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke forundre meg om Ida får penger for å skrive...

Anonymous poster hash: 151b7...3b6

Får penger for å skrive stygge ting til/om heitmann?

Anonymous poster hash: 169de...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krangler jo ikke? Det eneste som var, skjedde her om dagen. Ida skrev konstruktivt til Rannveig på Facebook som alle andre, men R valgte å angripe Ida, noe hun gjør ofte. Lurer på hvorfor hun velger akkurat Ida? Hun har ikke skrevet direkte stygge ting til Rannveig, men hva jeg har sett så er det da omvendt! Dete r Rannveig som er ufyselig her. Rannveig skrev at ida var shcotzofren pga ida skrev at hun ikke burde henge ut Willhem på Facebook, tror ikke rannveig forstår at venninner har andre meninger/syn på ting enn henne selv? R skjelte ut Ida, og skrev at Ida var shcitzofren? Sykt gjort. Faren til Ida tok jo selvmord grunnet at han faktisk var Schtizo. R skrev spydig at I nok hadde arvet dette av far. Dette er ikke første gangen jeg ser at R henger ut folk. Det er stadig noe dritt fra det mennesket! Blir kvalm.

Jeg tror ikke dette er arrangert, men de krangler jo ikke da. Så dette er vel R som prøver å stelle istand ett eller annet drama igjen? Ida har valgt å ikke skrive om hendelsen. Det syns jeg er voksent :)



Anonymous poster hash: 385d8...8e1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De krangler jo ikke? Det eneste som var, skjedde her om dagen. Ida skrev konstruktivt til Rannveig på Facebook som alle andre, men R valgte å angripe Ida, noe hun gjør ofte. Lurer på hvorfor hun velger akkurat Ida? Hun har ikke skrevet direkte stygge ting til Rannveig, men hva jeg har sett så er det da omvendt! Dete r Rannveig som er ufyselig her. Rannveig skrev at ida var shcotzofren pga ida skrev at hun ikke burde henge ut Willhem på Facebook, tror ikke rannveig forstår at venninner har andre meninger/syn på ting enn henne selv? R skjelte ut Ida, og skrev at Ida var shcitzofren? Sykt gjort. Faren til Ida tok jo selvmord grunnet at han faktisk var Schtizo. R skrev spydig at I nok hadde arvet dette av far. Dette er ikke første gangen jeg ser at R henger ut folk. Det er stadig noe dritt fra det mennesket! Blir kvalm.

Jeg tror ikke dette er arrangert, men de krangler jo ikke da. Så dette er vel R som prøver å stelle istand ett eller annet drama igjen? Ida har valgt å ikke skrive om hendelsen. Det syns jeg er voksent :)

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Fy så stygg hun kan være. Det er ikke rart at leserne "angriper" henne når hun driver på som hun gjør...

Anonymous poster hash: f89df...670

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy så stygg hun kan være. Det er ikke rart at leserne "angriper" henne når hun driver på som hun gjør...

Anonymous poster hash: f89df...670

Ja! Ser inne på bloggen til Ida, at noen har kommentert i et innlegg om det der Rannveig sa, og at det var bra gjort av R.. Fy fader!

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke levere katter til dyrebeskyttelsen sånn uten videre. Da hadde det blitt overbooka for å si det mildt.

Anonymous poster hash: 69249...5f4

Hehe jeg bare gjentar det som ble skrevet i den tråden jeg, har ingen kjennskap til katter eller dyr generelt så aner virkelig ikke. Men tråden var festlig den, hun virket en smule gal hun som fant katten. Var underholdene å få med seg live hva hun chattet med Rannis om, og de to sammen var som et sirkus.

Anonymous poster hash: e17a3...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuppen og Lillemor fra helvete!

Anonymous poster hash: 5efa4...be2

å?

Anonymous poster hash: 385d8...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser det igjen og igjen. Det er hver eneste gang. Hun kan ikke vente å få sympati når hun skjeller ut leserne sine i hvert eneste innlegg. Har den jenta hørt om ydmykhet? En kan være litt ydmyk overfor leserne sine, uten å krype.

Jeg har ikke sett et enelste positivt innlegg fra henne på lange tider. Synes det er på tide at hun endrer litt innhold på bloggen sin...



Anonymous poster hash: af200...cd9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien egentlig? Hva er det hun har gjort mot katten, mener jeg? Sånn jeg forstod det, så hadde katten bare gått en litt (for) lang tur på egenhånd. Det er ikke unormalt for unge katter att de dilter etter folk, og kommer seg litt på avveie. Og i min familie har det vært vanlig med utekatter, og har ikke overvåket de all the time liksom. Mener de har fått være ute alene i den alderen, skjønner ikke hvorfor det ble en diskusjon i utgangspunktet?

Ser ikke på meg eller familien min som dyremishandlere i hvert fall, tvert imot.

Uten at jeg noen gang har lest bloggen til hun Rannveig - vet ikke hvem det er. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at katter IKKE skal slippes ut før de er minst 8 mnd gamle. De har ikke utviklet retningssansen sin før den tid. Derfor kan de gå seg vill, og har en mye større sannsynlighet for å ikke klare seg enn voksne katter. Dette er jo noe som alle som vurderer eller har katt burde vite. Skjønner ikke at det er så vanskelig å lese seg litt opp på det å ha katt før man skaffer seg en..



Anonymous poster hash: 3de09...acd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greien egentlig? Hva er det hun har gjort mot katten, mener jeg? Sånn jeg forstod det, så hadde katten bare gått en litt (for) lang tur på egenhånd. Det er ikke unormalt for unge katter att de dilter etter folk, og kommer seg litt på avveie. Og i min familie har det vært vanlig med utekatter, og har ikke overvåket de all the time liksom. Mener de har fått være ute alene i den alderen, skjønner ikke hvorfor det ble en diskusjon i utgangspunktet?

Ser ikke på meg eller familien min som dyremishandlere i hvert fall, tvert imot.

Uten at jeg noen gang har lest bloggen til hun Rannveig - vet ikke hvem det er. :)

Helt enig. Leste i kommentarfeltet mange som mente man måtte ha de inne til de var ett år! Helt hysteriske enkelte mennesker

Anonymous poster hash: 372f2...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at katter IKKE skal slippes ut før de er minst 8 mnd gamle. De har ikke utviklet retningssansen sin før den tid. Derfor kan de gå seg vill, og har en mye større sannsynlighet for å ikke klare seg enn voksne katter. Dette er jo noe som alle som vurderer eller har katt burde vite. Skjønner ikke at det er så vanskelig å lese seg litt opp på det å ha katt før man skaffer seg en..

Anonymous poster hash: 3de09...acd

Familien min har hatt hele 5 katter. En er 5 år en på 12 og de 3 andre døde av alderdom, den ene hele 18 år gammel. Har aldri mistet en eneste katt og vi slapp de ut etter en måned. Selvfølgelig passet vi ekstra på i begynnelsen. Vi har kun hatt skogskatter som har blitt veldig rastløse med en gang. Men så bor vi på bygda. I en større by ville jeg heller hatt innekatt

Anonymous poster hash: 372f2...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er bare helt utrolig. Jeg har ikke ord en gang!

Nå var vel ikke det innlegget på "supermammaer" så veldig farlig. I alle fall ikke til RH å være :fnise:

Anonymous poster hash: 96632...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...