Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rannveig hvem??? What ever"........

Anonymous poster hash: c6ebf...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har jammen meg piggene langt ute. Jeg har ikke hevdet at hun ikke er en god mor. Det eneste jeg har påpekt er modenhetsnivået hennes da hun er såppas oppmerksomhetssyk og tyr til PR-stunt ved gjentatte tider. 

Anonymous poster hash: dc7bb...8a8

 

 haha, jeg har ikke piggene ute. Men jeg skrev om modenheten hennes i forhold til morsrollen. Noe du svarte på. Derfor tenker jeg selvfølgelig at du mener at hun ikke er moden i forhold til morsrollen. Ellers burde du ha spesifisert hva du mente.

 

Merk at jeg skrev: "moden oppegående og fornuftig mor".

Hun oppfører seg altså som en moden mor, en fornuftig mor og en oppegående mor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig for henne da :) Hvorfor er dette et problem for dere når det ikke er et problem for henne?

 

Det blir et problem for alle som har tenåringsdøttre med henne som forbilde.

Det er det som er problemet med bloggverdenen - slike mennesker blir forbilder for barn og unge.

 

Hun må gjerne få barn med så mange forskjellige menn hun orker, men å skrive om det i media som om dette er det mest naturlige i verden slik at alle de veldig mange yngre jentene som leser dette tror at dette bare er rett og rimelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er allerede på Rampelys. 2-3 uker gammel nyhet.

Anonymous poster hash: 8bf95...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 haha, jeg har ikke piggene ute. Men jeg skrev om modenheten hennes i forhold til morsrollen. Noe du svarte på. Derfor tenker jeg selvfølgelig at du mener at hun ikke er moden i forhold til morsrollen. Ellers burde du ha spesifisert hva du mente.

 

Merk at jeg skrev: "moden oppegående og fornuftig mor".

Hun oppfører seg altså som en moden mor, en fornuftig mor og en oppegående mor. 

 

En mor som er moden, fornuftig og ansvarlig hadde ikke brukt barnet slik til inntjening slik Anna gjør. Har sett bilder av Michelle som treåring sittende med barberhøvel i hånda i reklameinnlegg. Tror nesten alle er enige i at det er et punktum i modenhetsdebatten om Anna. 

Anonymous poster hash: 54299...8fd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir et problem for alle som har tenåringsdøttre med henne som forbilde.

Det er det som er problemet med bloggverdenen - slike mennesker blir forbilder for barn og unge.

 

Hun må gjerne få barn med så mange forskjellige menn hun orker, men å skrive om det i media som om dette er det mest naturlige i verden slik at alle de veldig mange yngre jentene som leser dette tror at dette bare er rett og rimelig.

 

Da er det deres oppgave å fortelle døtrene (og sønnene!) om prevensjon og at det ikke er en god idé å få barn så tidlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et problem for alle som har tenåringsdøttre med henne som forbilde.

Det er det som er problemet med bloggverdenen - slike mennesker blir forbilder for barn og unge.

 

Hun må gjerne få barn med så mange forskjellige menn hun orker, men å skrive om det i media som om dette er det mest naturlige i verden slik at alle de veldig mange yngre jentene som leser dette tror at dette bare er rett og rimelig.

Et visst moralsk kompass har vel disse ungdommene også, de kopierer ikke alt bloggere gjør blindt.

Anonymous poster hash: c10cf...3e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 år gammel alenemor til 2, snart 3 barn... Hvordan får hun råd til alt stæsjet?? Hvordan klarer hun å ta så godt vare på utseendet? Har selv 1 barn og jeg kan ikke ta meg tid til å sminke og dulle meg sånn som hun.

Anonymous poster hash: 54578...dfe

 

 

Hvordan i all verden er det mulig? Er barnet ditt multihandicappet? 

Anonymous poster hash: 56d1e...336

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En mor som er moden, fornuftig og ansvarlig hadde ikke brukt barnet slik til inntjening slik Anna gjør. Har sett bilder av Michelle som treåring sittende med barberhøvel i hånda i reklameinnlegg. Tror nesten alle er enige i at det er et punktum i modenhetsdebatten om Anna. 

Anonymous poster hash: 54299...8fd

 

 Her får vi bare være enige om å være uenige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som mener så mye negativt og fordømmende om dette, hvordan tenker dere at dere skal lære deres egne barn å ikke mobbe- når dere gjør det selv? For det er det dette er! 



Anonymous poster hash: 35899...1e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

allikevel*

Anonymous poster hash: ba2b3...e3a

 

Likevel.

Anonymous poster hash: 48417...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke inntrykket jeg har av moren til Michelle. Hun virker veldig moden i bloggen. Hun gjør da bare fornuftige ting med barna, hjemmet er ryddig og fint. Hun oppfører seg ikke som andre 18. åringer. Er ikke mye ute, eller gjør noe tull. Alle mødre må få lov til å kose seg en gang i blant, noe som er normalt. Virker som en stødig jente som har tatt ansvar for situasjonen hun kom i på den beste måten. Hun har virkelig gått inn i foreldrerollen etter min mening.

 

Hvis du vil se umodne mødre er teen moms et bra program. Der ser du hvordan umodne mødre er :fnise:

Unntaket mener jeg er det unge paret som adpoterte bort sitt barn. Var det Caitlynn hun het? De som forlovet seg..

Anonymous poster hash: 48417...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en trend siden dette har skjedd med to stykker som tilfeldigvis er "kjente" fordi de blogger? Eller kjenner du flere unge mødre som har barn med flere fedre TS?

Kan selvsagt diskuteres men når man evaluerer oppmerksomheten de får, av alle valører (mest tilsynelatende frekke kommentarer) og engasjementet rundt disse så er det vel ikke skivebom å hevde at de - beklageligvis - kan beskrives som trendsettende  :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bedrevitere: Ranveig er et MENNESKE med sunne og blide barn. Hvis du trådstarter er så inni hampen sjalu på de vakre barna og hennes åpenhet så bør du se til å skaffe deg egne barn selv istedet for å rakke ned på de som har og er lykkelig - og hvis du har, PASS på at de ikke blir som deg! Fysj, denne tråden stinker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 unger med 3 forskjellige fedre, greit nok med de to hun har fra før, men å toppe det med nr 3, som ikke ens er ønsket fra bf er egoistisk og svært umodent. Men dette vil hun forstå når hun sitter i gjørma, litt for sent da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Taystee

Kjære bedrevitere: Ranveig er et MENNESKE med sunne og blide barn. Hvis du trådstarter er så inni hampen sjalu på de vakre barna og hennes åpenhet så bør du se til å skaffe deg egne barn selv istedet for å rakke ned på de som har og er lykkelig - og hvis du har, PASS på at de ikke blir som deg! Fysj, denne tråden stinker..

Man er selvfølgelig sjalu på en 21 år gammel jente med 3 barn med like mange fedre, uten jobb eller utdannelse å falle tilbake på etter bloggtrenden gir seg

:ironi:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

3 barns alenemor I en alder av 21 år, er det mulig Samme med hun mamma til Michelle dama 2 barns alenemor og knapt 18 år gammel. Hva er det med denne trenden?Anonymous poster hash: 0e48e...4ba

Hvem sier det er en trend??

Du er bare best :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barns alenemor I en alder av 21 år, er det mulig Samme med hun mamma til Michelle dama 2 barns alenemor og knapt 18 år gammel. Hva er det med denne trenden?

Anonymous poster hash: 0e48e...4ba

Det er jo ikke en trend fordi to personer har havnet i en slik situasjon....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære bedrevitere: Ranveig er et MENNESKE med sunne og blide barn. Hvis du trådstarter er så inni hampen sjalu på de vakre barna og hennes åpenhet så bør du se til å skaffe deg egne barn selv istedet for å rakke ned på de som har og er lykkelig - og hvis du har, PASS på at de ikke blir som deg! Fysj, denne tråden stinker..

Og der kom sjalusikortet ja.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...