Gå til innhold

Rannveig Heitmann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er vel så langt fra supermamma som det går an å komme.

Anonymous poster hash: 14a98...672
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg TS.

Men jeg orker ikke gå inn på bloggen lengre...

Anonymous poster hash: bda68...751

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler når jeg leser de fantastiske innleggene hennes om hvor mye flinkere og bedre mor hun er enn alle andre. Huff...

Endret av Rosenrød
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ler når jeg leser de fantastiske innleggene hennes om hvor mye flinkere og bedre mor hun er enn alle andre. Huff...

Hvis ingen andre sier det, så må man si det selv :laugh: Det er ett av mine motto i tilværelsen, kanskje hun har det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe skal hun leve av vet dere, for å brødfø barna. Hun bruker da sine egne brød... for nettopp å tjene penger. Slike uttalelser gir debatt og klikk inn på bloggen. Jo mer dere synser og diskuterer denne damen, og klikker inn på bloggen. Jo mer tjener hun og jo mer kan hun holde på.

Anonymous poster hash: 2a786...8a9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier dette gjerne og sett det inn på bloggen hennes, slik at jeg kan få et svar. Jeg ble sperret da hun ikke liker å få saklig informasjon.

Anonymous poster hash: f2af8...7dc

Oppheve sperring på mobil, sett den i fligthmodus, slå av og på. slå av fligthmodus. Da skiftes ip-adresse.

Anonymous poster hash: 6e1b5...14f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til sitt siste blogginnlegg forteller hun virkelig folk hvor skapet skal stå!!!

Kaller seg selv for en rutinert tobarnsmor og forteller at hun har hatt barn i barnehage i "flere" år (!), så hun vet utmerket godt hvordan reglene er...

Trodde sønnen hennes er rundt to år og datteren har akkurat fyllt ett... Hvordan kan hun ha hatt barn i barnehage i flere år da?

Anonymous poster hash: f8d8b...578

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til sitt siste blogginnlegg forteller hun virkelig folk hvor skapet skal stå!!!

Kaller seg selv for en rutinert tobarnsmor og forteller at hun har hatt barn i barnehage i "flere" år (!), så hun vet utmerket godt hvordan reglene er...

Trodde sønnen hennes er rundt to år og datteren har akkurat fyllt ett... Hvordan kan hun ha hatt barn i barnehage i flere år da?

Hun har ikke helt styring på hvor mange hun har heller. I det nyeste innlegget skriver hun at alle barna sover. Ikke 'begge', 'alle'.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isteden for å stikke seg frem slik, burde hun lese for barna og lære de om planter og dyr. Og gi de solid kunnskap før de begynner på skolen, isteden for å degge med ungene og kle på de pynt og fjas!

Rannveig burde for øvrig lese litt mer enn hun gjør og ikke bare sitte foran dataen:) Bøker er og herlig og tar deg med til eventyrlige steder:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var en spesiell ungdomstid hun hadde. Klarer hun være en sterkere mor enn det hennes foreldre var med sine 2 alene?? Hun mangler virkelig en trygg og god voksen som kan hjelpe henne ja.

Anonymous poster hash: 2a786...8a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig skriver alltid at hun er en supermamma som er bedre enn alle andre mammaer. Hun kritiserer de som er eldre enn henne for å ikke være like gode (for de er jo eldgamle) Rannveig mener at det å gi materielle ting og kjærlighet er det eneste et barn trenger. (Dette skrev hun senest fredag) I går kveld kommer det et innlegg om at datteren er syk, vannkopper. I neste setning står det at de må være hjemme i dag HVIS datteren har FEBER. Da lurer jeg veldig på hvor den BESTE og GODE moren har blitt av???? Jeg trodde faktisk alle viste at barn med vannkopper, feber eller ikke, skal holdes vekk fra andre mennesker. (Helst til alle skorpene har grodd og falt av. Du kan nemlig smitte ved klore av en skurv, for det er væske bak en skurv som ikke selv har falt av)

Du vet aldri hvor du møter en gravid dame eller noen med meget nedsatt imunforsvar. Dette er det tydelig Rannveig ikke skjønner noe av. (Likevel mener hun at hun er en fantastisk mor.)

Hvis ingen kommenterer noen på bloggen hennes, hadde hun putta jenta i barnehagen allerede mandag. (Mulig hun holder henne hjemme noen få dager hvis noen skriver noe der.)

Dette er bare et eksempel fra bloggen hennes, som forøvrig bugner av lignende eksempler.

Barn trenger faktisk mye mer enn fine klær, leker og en mamma som er på lekestadiet fortsatt. De trenger en trygg voksenperson som klarer å ta vare på de i alle situasjoner som oppstår. De trenger et god forbilde og de trenger faste rammer i livet sitt.

Det er en grunn til at barn med unge mødre ofte sliter på skolen og henger etter. De mangler det grunnleggende som barn av eldre mødre med erfaringer kan gi.

Jeg tviler ikke på at Rannveig elsker sine barn, men hun "leker" med de som små dukker. Hun evner ikke å se lenger enn sin egen nese.

Kopier dette gjerne og sett det inn på bloggen hennes, slik at jeg kan få et svar. Jeg ble sperret da hun ikke liker å få saklig informasjon.

Anonymous poster hash: f2af8...7dc

synes nå speiltvillingene var rimelig krass i sine uttalelser om hvor perfekt mor hun er, og hvor fælt det er med eldre mødre.

Anonymous poster hash: bd3cf...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han er snart 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor får denne tråden stå? Det er ikke lov å diskutere Nelia, men det er ok å diskutere Ranveig Heitmann sine barn?

noe som er galt med moderatorene tror jeg. Her er det trakkasering, latterliggjøring osv, men dette får stå. Rart hvordan det er tillatt å ha stygge tråder om RH på KG enn alle andre kjendiser.,...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver saklige, støttekommentarer til Rannveig, men allikevel vises ikke innleggene mine. De blir hele tiden stoppet av spamfilteret.

Og nei, jeg spammer ikke. Skriver som sagt en hyggelig melding i ny og ne. De slemme kommentarene blir vist, men ikke de snille som jeg skriver. Nå lurer jeg faktisk på om hun ikke slipper igjennom hyggelige kommentarer lengre...

Anonymous poster hash: 14a98...672
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares... Hvorfor leser dere denne meningsløse bloggen? Slutt å les den da vel. Så slipper dere å klage/irritere dere.

Anonymous poster hash: 04903...061
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...