Gå til innhold

Jeg vil kastrere meg.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jo litt teit da hvis du skulle finne deg drømmedama. Hva skal du si da? Sry men vi kan ikke ha sex da jeg kastrerte meg med plumbo avløpsåpner

Eller "Sorry, en gal dame beit av meg godsakene etter at jeg spurte om hun kunne gjøre det, vi kan ikke ha sex"

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hehe vet ikke SÅ mye om peniser og dens funksjon :fnise:

Så ts vis altså kastrere seg omtrent som når man gjør det med katten ? au! :sjokkert:

Da syns jeg man heller kan jobbe med å kontrollere sexlysten hvis det er så ille :lur:

Ja, det tror jeg absolutt er en langt klokere fremgangsmåte! :biggrin: Det er jo litt synd å kastrere seg, og så møte drømmedama et par uker senere...

Anonymous poster hash: 4d04d...e3d

• Liker 1
Skrevet

Men prøver du å finne deg kjæreste eller?

Hvor bor du?

Pleier du å gå ut kanskje på byen, og kanskje feste ute eller noe?

Det er vanskelig å finne seg kjæreste, hvis mann skal bare sitte hjemme, å klage på det.

Vet at det vanskelig å finne seg kjæreste, hvis du har flyttet ikke for lenge siden hvor du bor nå.

Rett og slett.

Det er bare til hindring å ha en velfungerende penis og seksualitet, når man er sjanseløs på sex. Og aldri i livet vil jeg få kjæreste eller barn.

Så da er det jo like greit å kvitte seg med problemet for godt. Finnes det leger som gjør slikt?

Anonymous poster hash: f4d4f...222

Skrevet

Ja det hadde vært rimelig kjipt :fnise:

Skrevet

Kjør på. Du kan barbere av deg alt håret og kalle deg Lord Varys :)

• Liker 1
Skrevet

Det er jo litt synd å kastrere seg, og så møte drømmedama et par uker senere...

Hvorfor det, egentlig? Når det først er gjort så har han jo ingen kjødelige lyster på denne dama uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det, egentlig? Når det først er gjort så har han jo ingen kjødelige lyster på denne dama uansett.

Fordi drømmedama sannsynligvis pakker sakene sine og stikker igjen så snart hun oppdager at gubben er kastrert ;) Sannsynligheten for et godt, langvarig forhold bedres ikke akkurat av tilleggskriteriet at hun må være aseksuell.

Skrevet

Fordi drømmedama sannsynligvis pakker sakene sine og stikker igjen så snart hun oppdager at gubben er kastrert ;) Sannsynligheten for et godt, langvarig forhold bedres ikke akkurat av tilleggskriteriet at hun må være aseksuell.

Hva skal han med dame? Det spiller ingen rolle om "drømmedama" skulle dukke opp, for han har jo ikke bruk for henne.

Gjest lipgloss
Skrevet

Hva skal han med dame? Det spiller ingen rolle om "drømmedama" skulle dukke opp, for han har jo ikke bruk for henne.

hva mener du...? skal en mann kun ha dame for å knulle,høres ikke helt klokt ut

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Livspartner, noen å holde rundt om natta, noen å lage middag sammen med, noen å dra på romantiske ferier sammen med, noen til å stelle for seg når man er syk og omvendt, noen å snakke med sent om kvelden når livet er litt tungt og man ikke vil være ensom, noen å bli gammel og grå sammen med og holde hånda til på gamlehjemmet. For eksempel?

• Liker 1
Skrevet

Det hørtes ut som et litt dårlig grunnlag å gjøre det på :P men jo man kan kastrere seg i norge, men det heter å sterilisere seg. En kollega av meg og mannen har fått masse barn og nå skal mannen sterilsere seg slik at de ikke får flere.

Personlig vært inne på tanken siden jeg ikke skal ha flere barn. Men har satt inn p-stav da er man så og si like safe i følge legen. Grunnen til at jeg ikke sterilserer meg er fordi jeg fortsatt har minst 10 år å være fertil på og man vet aldri hva som skjer i fremtiden.

Hvor gammel er du da ts? Du kan da ikke bare gi opp sånn syns jeg. Enig med flere at det virker litt sutrete og tafatt. Sånt er ikke attraktivt, da skjønner jeg godt at ingen vil ha deg hvis du viser sånne holdninger. kansje det er det du må endre ? Men her tror jeg alder har en del å si du har jo helt sikkert mange gode år foran deg kan jo hende du brått møter drømmedama om 10 år feks ?

Eh Det er faktisk ikke det samme.....

Kastrering, du mister evnen til sex

Sterilisering, du mister evnen til å reprodusere deg.

Skrevet

:klo:

Livspartner, noen å holde rundt om natta, noen å lage middag sammen med, noen å dra på romantiske ferier sammen med, noen til å stelle for seg når man er syk og omvendt, noen å snakke med sent om kvelden når livet er litt tungt og man ikke vil være ensom, noen å bli gammel og grå sammen med og holde hånda til på gamlehjemmet. For eksempel?

For en kastrert er det vel ett fett om han drar på ferie med en kjæreste eller en venn. Om noe bare bedre.

AnonymBruker
Skrevet

For en kastrert er det vel ett fett om han drar på ferie med en kjæreste eller en venn. Om noe bare bedre.

Så når man skjærer vekk sexdriften, så mister mannen evnen til å føle kjærlighet også? :vetikke:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så når man skjærer vekk sexdriften, så mister mannen evnen til å føle kjærlighet også? :vetikke:

Selvfølgelig. Sier seg selv at man ikke kan forelske seg i noe man ikke lyster.

Endret av kråkefjas
AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett. Det er bare til hindring å ha en velfungerende penis og seksualitet, når man er sjanseløs på sex. Og aldri i livet vil jeg få kjæreste eller barn. Så da er det jo like greit å kvitte seg med problemet for godt. Finnes det leger som gjør slikt? Anonymous poster hash: f4d4f...222

Jeg skjønner godt hva du mener. Selv om jeg alltid har hatt, og fortsatt har, rikelig tilgang på tilbud fra det annet kjønn (pga eolusjonsbiologisk flaks)er det noe dypt nedverdigende og tragisk i det å være i sine drifters vold. I det lange løp er det også et tragisk trekk ved seksualdriften at den alltid lover mye mer enn den kan holde. Få menneskelige grunnvilkår er så sterkt forbundet med skuffelse, selv om man i og for seg får den man i øyeblikket har lyst på. Nei, hvis man med enkle grep - og uten uheldige bivirkninger (som ved fysisk eller kjemisk kastrering) - kunne frigjøre seg fra denne sirenenes sang, og hengi seg til dypere og mer varige gleder, ville det ha vært en velsignelse. Og det mener jeg faktisk ganske sterkt.

Anonymous poster hash: 02c54...656

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener. Selv om jeg alltid har hatt, og fortsatt har, rikelig tilgang på tilbud fra det annet kjønn (pga eolusjonsbiologisk flaks)er det noe dypt nedverdigende og tragisk i det å være i sine drifters vold. I det lange løp er det også et tragisk trekk ved seksualdriften at den alltid lover mye mer enn den kan holde. Få menneskelige grunnvilkår er så sterkt forbundet med skuffelse, selv om man i og for seg får den man i øyeblikket har lyst på. Nei, hvis man med enkle grep - og uten uheldige bivirkninger (som ved fysisk eller kjemisk kastrering) - kunne frigjøre seg fra denne sirenenes sang, og hengi seg til dypere og mer varige gleder, ville det ha vært en velsignelse. Og det mener jeg faktisk ganske sterkt.

Anonymous poster hash: 02c54...656

her stoppet jeg å lese:)

Anonymous poster hash: 78271...c53

Gjest Cartman
Skrevet

Eller "Sorry, en gal dame beit av meg godsakene etter at jeg spurte om hun kunne gjøre det, vi kan ikke ha sex"

Men du kan få infeksjon av bittskader. Derimot plumbo, fosfor og napalm dreper bakterier og fjerner fysaken, som i dette tilfellet er pikken til ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...