Gå til innhold

Jeg vil kastrere meg.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett.

Det er bare til hindring å ha en velfungerende penis og seksualitet, når man er sjanseløs på sex. Og aldri i livet vil jeg få kjæreste eller barn.

Så da er det jo like greit å kvitte seg med problemet for godt. Finnes det leger som gjør slikt?

Anonymous poster hash: f4d4f...222
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Makan til klaging. Hva gjør at du ikke kan få deg kjæreste da mener du?

Jeg mangler en mann...

Anonymous poster hash: f14d3...b53

• Liker 5
Skrevet

Veit om gærne kvinnfolk som gjør det gratis med kjeften....

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Det er ikke rart at du ikke får kjæreste eller sex med den holdningen til deg selv.

Stram deg opp og begynn å leve litt.

Det er ikke mer synd på deg enn alle andre.

Skrevet

Slutt å syte sånn, så kanskje du har sjanse til å få deg kjæreste du også?

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg er veterinær, kan sikkert gjøre det for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, man kastrerer ikke mennesker i Norge. Kjøp deg en fleshlight og en sjømannsbrud :)

Anonymous poster hash: bbccf...da8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, man kastrerer ikke mennesker i Norge. Kjøp deg en fleshlight og en sjømannsbrud :)

Anonymous poster hash: bbccf...da8

Med mindre samfunnet ikke liker deg da. Er du trans så må du det for å få riktig kjønnsmerke i passet osv. En liten avsporing, men ja...

Anonymous poster hash: 2f537...d8e

Skrevet

Veit om gærne kvinnfolk som gjør det gratis med kjeften....

:skratte:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Er det ikke noe sånn "kjemisk kastrering" som funker fint da?

Gjest Cartman
Skrevet

Hva slags verktøy skal du bruke? Saks, motorsag, håndsag, propanbrenner eller samekniv?

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Er jo litt teit da hvis du skulle finne deg drømmedama. Hva skal du si da? Sry men vi kan ikke ha sex da jeg kastrerte meg med plumbo avløpsåpner

Endret av Cartman
Skrevet

Skikkelig trist å snuble over drømmedamen en uke senere..

• Liker 3
Skrevet

Kan jo runke da?

AnonymBruker
Skrevet

Synd, dette skulle du jo ha tenkt på før puberteten, så kunne du blitt verdenskjent kastratsanger!

(Og da hadde du sikkert dratt haugevis av damer, så da kunne det hele blitt litt frustrerende...)

Anonymous poster hash: 4d04d...e3d
Skrevet

Det hørtes ut som et litt dårlig grunnlag å gjøre det på :P men jo man kan kastrere seg i norge, men det heter å sterilisere seg. En kollega av meg og mannen har fått masse barn og nå skal mannen sterilsere seg slik at de ikke får flere.

Personlig vært inne på tanken siden jeg ikke skal ha flere barn. Men har satt inn p-stav da er man så og si like safe i følge legen. Grunnen til at jeg ikke sterilserer meg er fordi jeg fortsatt har minst 10 år å være fertil på og man vet aldri hva som skjer i fremtiden.

Hvor gammel er du da ts? Du kan da ikke bare gi opp sånn syns jeg. Enig med flere at det virker litt sutrete og tafatt. Sånt er ikke attraktivt, da skjønner jeg godt at ingen vil ha deg hvis du viser sånne holdninger. kansje det er det du må endre ? Men her tror jeg alder har en del å si du har jo helt sikkert mange gode år foran deg kan jo hende du brått møter drømmedama om 10 år feks ?

AnonymBruker
Skrevet

men jo man kan kastrere seg i norge, men det heter å sterilisere seg.

Nei, det er to helt forskjellige ting. Nå regner jeg med TS ikke er så veldig seriøs uansett, men han skriver spesifikt at han vil kastrere seg for å unngå å ha en fungerende penis og seksualitet. Sterilisering tar bare knekken på fertiliteten, ikke på sexlysten (eller evnen til å gjennomføre), så det kan ikke akkurat sammenlignes ;)

Anonymous poster hash: 4d04d...e3d

• Liker 2
Skrevet

hehe vet ikke SÅ mye om peniser og dens funksjon :fnise:

Så ts vis altså kastrere seg omtrent som når man gjør det med katten ? au! :sjokkert:

Da syns jeg man heller kan jobbe med å kontrollere sekslysten hvis det er så ille :lur:

Skrevet

Det hørtes ut som et litt dårlig grunnlag å gjøre det på :P men jo man kan kastrere seg i norge, men det heter å sterilisere seg. En kollega av meg og mannen har fått masse barn og nå skal mannen sterilsere seg slik at de ikke får flere.

Veeesentlig forskjell på sterilisering og kastrering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...