piaisabella Skrevet 6. september 2016 #521 Del Skrevet 6. september 2016 (endret) 11 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Dette var favoritt spillet mitt Det som jeg savner med 80/90 tallene er lommespillene og musikken!. Jeg hadde dilla på lommespillene. Endret 6. september 2016 av piaisabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2016 #522 Del Skrevet 12. september 2016 Denne filmen har jeg lett etter så lenge, jeg så den når jeg var typ 6 år! Endelig :D Anonymkode: abaee...a59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merett2 Skrevet 3. januar 2017 #523 Del Skrevet 3. januar 2017 Good times! 🤗 Her kommer det noen flere minner: Jem, mIRC, Helene og gutta, Pernille og mr Nelson, To hus tett i tett, Ricki Lake, Beverly Hills Teens, Porselensdukke ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uffda Skrevet 3. januar 2017 #524 Del Skrevet 3. januar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mars 2022 #525 Del Skrevet 10. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2022 #526 Del Skrevet 10. mars 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mars 2022 #527 Del Skrevet 10. mars 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Kjekk serie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. mars 2022 #528 Del Skrevet 10. mars 2022 Denne gjengen fikk meg tidlig opp i helgene på 80-tallet. Gode minner. Husker jeg fikk en real "crush" på Evil-Lyn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mars 2022 #529 Del Skrevet 10. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Kjekk serie Silke var stas! I ettertid ser jeg at det var mye halvnakne folk sånn tilfeldigvis i bakgrunnen. Haha. Men syns det var så moro som tenåring👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mars 2022 #530 Del Skrevet 10. mars 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Silke var stas! I ettertid ser jeg at det var mye halvnakne folk sånn tilfeldigvis i bakgrunnen. Haha. Men syns det var så moro som tenåring👍 Trist at hun hovedperson damen har ødelagt utseende sitt såpass 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rogadame Skrevet 10. mars 2022 #531 Del Skrevet 10. mars 2022 Shagma- fransk tegneserie som gikk på søndager på 80 tallet. Wuzzles - kosedyr som var blanding av to dyr( lillesøster hadde en gule jenta og løva) Eeire Indiana -90 tallet. Halvskummel serie. Husker jeg syns gutten var kjekk . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 10. mars 2022 #532 Del Skrevet 10. mars 2022 Rogadame skrev (1 minutt siden): Shagma- fransk tegneserie som gikk på søndager på 80 tallet. Wuzzles - kosedyr som var blanding av to dyr( lillesøster hadde en gule jenta og løva) Eeire Indiana -90 tallet. Halvskummel serie. Husker jeg syns gutten var kjekk . Eerie så jeg mye på Fox Kids, herlig serie 😄 Husker også grøsserne og at jeg faktisk syntes det var skummelt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2022 #533 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (14 timer siden): Eerie så jeg mye på Fox Kids, herlig serie 😄 Husker også grøsserne og at jeg faktisk syntes det var skummelt 😅 Den serien pleide søstra mi og jeg å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #534 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg husker selvsagt også verdens vondeste brus (dog var den direkte nydelig sammenliknet med Tøyen Cola): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. mars 2022 #535 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (Akkurat nå): Jeg husker selvsagt også verdens vondeste brus (dog var den direkte nydelig sammenliknet med Tøyen Cola): Husker hvor glad jeg var da det kom en "cola" for diabetikere. Jeg husket ikke hvordan vanlig cola smakte, så jeg syntes taben var veldig god på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #536 Del Skrevet 11. mars 2022 MarianneE skrev (7 timer siden): Den serien pleide søstra mi og jeg å se på. På fox kids? FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Jeg husker selvsagt også verdens vondeste brus (dog var den direkte nydelig sammenliknet med Tøyen Cola): Hvordan smakte den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #537 Del Skrevet 11. mars 2022 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Husker hvor glad jeg var da det kom en "cola" for diabetikere. Jeg husket ikke hvordan vanlig cola smakte, så jeg syntes taben var veldig god på den tiden. Det er nok greiere når man ikke har noe å sammenlikne med umiddelbart. Om den var så kald som det er mulig å få til uten at den frøs, og jeg var veldig tørst, så skled den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #538 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): På fox kids? Hvordan smakte den? Nå har jeg ikke smakt den på snart 30 år, men jeg mener å huske at det var litt "gammel" smak på den. Kjente at det skulle forestille cola, men de fikk det ikke helt til. TAB-Xtra, som overtok en gang på 90-tallet var noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 11. mars 2022 #539 Del Skrevet 11. mars 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #540 Del Skrevet 11. mars 2022 Ella1 skrev (3 minutter siden): Cola med peanøtter i 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå