Gjest Lady.In.Heels Skrevet 30. mai 2014 #1 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Vet ikke hva det er men kjenner jeg savner 80/90 tallet noe så sinnsykt. Jeg takker høyere makter for at jeg vokste opp i den tiden der. Ser jo helt forferdelig ut å vokse opp i dagens samfunn som barn kontra hvordan vi 80/90 talls barn vokste opp. Barn leker ikke lenger ute, de sitter inne å spiller på Ipaden sin og glor på TV virker det som. Her er ett par gode minner: Ohhh my god som jeg elsket denne isen!!!! Endret 31. mai 2014 av Lady.In.Heels 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 31. mai 2014 #2 Del Skrevet 31. mai 2014 Åååh jeg elsket POG :D Satt faktisk tidligere idag og tenkte på strikk hopping...som Saksa, gresset gror, og mange flere men husker dem ikke >.< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #3 Del Skrevet 31. mai 2014 Åååh jeg elsket POG :D Satt faktisk tidligere idag og tenkte på strikk hopping...som Saksa, gresset gror, og mange flere men husker dem ikke >.< Ja <3 Det hadde jeg nesten glemt ut! Husker noen når vi lekte med slim? Klassiker Disse var stas! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 31. mai 2014 #4 Del Skrevet 31. mai 2014 Kom over et bilde av denne fargepennen i dag. Hadde helt glemt disse! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #5 Del Skrevet 31. mai 2014 Kom over et bilde av denne fargepennen i dag. Hadde helt glemt disse! Haha stemmer!! Husker de godt Enda en klassiker 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DoubleOh Skrevet 31. mai 2014 #6 Del Skrevet 31. mai 2014 OI, her var det mange gode minner på en og samme plass! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #7 Del Skrevet 31. mai 2014 Troll Og alle har vel tegnet på en slik en 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 31. mai 2014 #8 Del Skrevet 31. mai 2014 (endret) Og herregud så fantastisk tråd! Savner slt det som er nevnt. I tillegg husker jeg at jeg samlet på de spøkelsene, skilpaddene og flodhestene som man fikk i kinderegg. Endret 31. mai 2014 av Lypcha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #9 Del Skrevet 31. mai 2014 Og herregud så fantastisk tråd! Savner slt det som er nevnt. I tillegg husker jeg at jeg samlet på de spøkelsene, skilpaddene og flodhestene som man fikk i kinderegg. Åhh stemmer. Jeg også Synes lekene vi fikk i Kinderegg var mye flottere før. Haha, ALT var flottere før! Disse lyste i mørket husker jeg. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #10 Del Skrevet 31. mai 2014 Synd at jeg kastet omtrent alt av leker jeg hadde som barn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #11 Del Skrevet 31. mai 2014 Enda en kjent leke fra 80 tallet: 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 31. mai 2014 #12 Del Skrevet 31. mai 2014 Haha stemmer!! Husker de godt Enda en klassiker En av mine favoritter da jeg var liten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 31. mai 2014 #13 Del Skrevet 31. mai 2014 POLLY POCKET!! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest multibox Skrevet 31. mai 2014 #14 Del Skrevet 31. mai 2014 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 31. mai 2014 #15 Del Skrevet 31. mai 2014 Med Postens Sommerkassett i: Savner også at vi fikk kjøpt "sommerpakker" på bensinstasjonen. Det var en bag eller sekk, full av diverse leker, godteri, små aktivitetsbøker, og kuponger man kunne bytte inn mot f.eks en is. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 31. mai 2014 #16 Del Skrevet 31. mai 2014 Savner Sony Discman'en min! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 31. mai 2014 #17 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg ble født på 90-tallet, men husker nesten alt i denne tråden.. Kanskje foreldrene mine var gjerrige på nye leker? Jeg hadde dette, i hvert fall. DET var stas, det! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fargestift Skrevet 31. mai 2014 #18 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg ble født på 90-tallet, men husker nesten alt i denne tråden.. Kanskje foreldrene mine var gjerrige på nye leker? Jeg hadde dette, i hvert fall. DET var stas, det! Ja, Scala het det ikke? Hadde det huset sjæl og sånn telt og hest ellerno. Var skikkelig gøy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 31. mai 2014 #19 Del Skrevet 31. mai 2014 Ja, Scala het det ikke? Hadde det huset sjæl og sånn telt og hest ellerno. Var skikkelig gøy! Ja, Scala! Jeg hadde huset, en slags "blomsterbutikk" og et telt. Synes det var genialt, kombinerte lego og dokkehus, to av mine favorittleker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 31. mai 2014 #20 Del Skrevet 31. mai 2014 Husker jeg var så misunnelig på venninnen min. Hun hadde scala huset, jeg hadde "bare" teltet og mange av de små settene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå