Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

21 - 4 stk

Anonymous poster hash: 7f724...62a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 18 og har hatt 2. Er ganske sikker på at han jeg er med nå har ganske mange flere enn meg.

Gjest Booker
Skrevet

21 - 5 stykker, og flere skal det sikkert bli :filer:

Skrevet

Ja, det er vanskelig det der!

Selv tenker jeg at oralsex er sex - det ligger jo i ordet! Men mange mener at det bare er "foreplay" og at man må "inn og ut" for å kunne kalle det sex.

Men som du sier så blir jo det det samme som å si at jenter aldri har sex sammen fordi det ikke finnes "inn og ut"-muligheter :P Hehe

Da tenker vi likt :) mm ja det er en del som mener det og det er helst hetrofile menn som ikke har prøvd så mye selv ;) Så har vi jo analsex som er den sexen homofile har+ oralsex såe ja :P I min verden blir jo det sex, for at de skal ha sex sammen og kvinner når de har sex med hverandre :) Så er det oss hetrofile da som har alle typene sex :P:) Men husker jo når jeg var ung og jomfru, det var ikke sex før man hadde vaginalsex.. så jeg hadde oralsex og analsex i stedet for det var jo ikke sex :fnise: tihi alt hva man lærer med årene :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange personer har dere ligget med ?

Satt å så på den ' What's your number' filmen, og begynte å tenke. Har hatt 3 personer siden jeg var 14 og er nå 20, er det lite eller mye?

Jeg er en jente på snart 20 og har hatt sex med fler enn 50 men mindre enn 100 menn. Høres sikkert mye ut for enkelte, men jeg kjenne flere som har ligget med omtrent like mange.

Anonymous poster hash: dfd24...ffc

Skrevet

Jeg er en jente på snart 20 og har hatt sex med fler enn 50 men mindre enn 100 menn. Høres sikkert mye ut for enkelte, men jeg kjenne flere som har ligget med omtrent like mange.

Ganske vanlig det ja. Ingen fare, bare vær flink med beskyttelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig det ja. Ingen fare, bare vær flink med beskyttelse.

Jada. Passer alltid på å ha nok kondomer i vesken og nattbordskuffen. En liten bonus med å pule litt rundt det faktisk, at det å tenke beskyttelse blir helt innarbeidet :fnise: De mer dydige jentene glemmer det kanskje oftere?

Anonymous poster hash: dfd24...ffc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har ligget med 2, jeg er 23 nå.

Anonymous poster hash: e1dc0...414
Skrevet

Hvor mange personer har dere ligget med ?

Satt å så på den ' What's your number' filmen, og begynte å tenke. Har hatt 3 personer siden jeg var 14 og er nå 20, er det lite eller mye?

Jeg har hatt sju.

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

--

Endret av Nordavind

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...