Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange personer har dere ligget med ?

Satt å så på den ' What's your number' filmen, og begynte å tenke. Har hatt 3 personer siden jeg var 14 og er nå 20, er det lite eller mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du er helt vanlig.

Gjest Malanthor
Skrevet

Ser ut som en slik tråd popper opp hver 3 måned. Du vet det er bare og søke opp de gamle så får du svar på nysjerrigheten din. :fnise:

5 her og nei 3 er ikke mange på 6 år.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

5 partnere her. 25 år nå og er gift, så regner med det blir med det. 3 partnere når man er 20 er ikke mye!:)

Anonymous poster hash: e212d...6a6

AnonymBruker
Skrevet

2 partnere. Passert 30. Gift. Startet sent. Jomfru fram til fylte 25 år.

Anonymous poster hash: ca31c...521
Skrevet

det er lite! jeg var 14 første gang, er 19 nå og har lagt med 10 stk:-)

Skrevet

det er lite! jeg var 14 første gang, er 19 nå og har lagt med 10 stk:-)

mente ikke at det er negativt med lite, kunne nesten virke sånn, hehe

AnonymBruker
Skrevet

24 og har hatt 3 forhold.

Anonymous poster hash: e1dc0...414
AnonymBruker
Skrevet

20 år, 2 stk.

Anonymous poster hash: b2a8a...47a
AnonymBruker
Skrevet

21 år, 1 stk. (Min nåværende kjæreste)

Anonymous poster hash: c8d52...677
AnonymBruker
Skrevet

35 år, 8 stk.

Anonymous poster hash: ea299...502

AnonymBruker
Skrevet

18 år og 4 stk, og har da vært sammen med min nr. 4 i 2,5 år :-)

Anonymous poster hash: 2913a...254

AnonymBruker
Skrevet

22, kun 6 stykker.. lite.

Anonymous poster hash: 009e9...032
Gjest Gjest
Skrevet

Har vi ikke nettopp diskutert det her?

Skrevet

22 år, 17 stk. Ikke stolt

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

21 år, 18 gutter og 4 jenter.

Anonymous poster hash: 6b9ea...c60
  • Liker 1
Skrevet

hmm sånn ca et sted mellom 10 og 20 :P og jeg er 26 :)

Skrevet

Kan vi definere hva som går i kateorgien "sex"? Hvor langt må man gå for at det telles?

Har alltid lurt på dette, så det er alltid like vanskelig å svare på dette spørsmålet :P Hehe

Skrevet

Kan vi definere hva som går i kateorgien "sex"? Hvor langt må man gå for at det telles?

Har alltid lurt på dette, så det er alltid like vanskelig å svare på dette spørsmålet :P Hehe

Det er det like mange meninger om som det fins folk omtrent. Noen mener oralsex er sex, andre ikke, så må man og tenke på at det er mange bifile, lesbiske og homofile som og har sex..da blir jo definisjonen en annen igjen :P Noen igjen mener det kun er penetrering i vagina :P så det der varierer veldig :P

så tenk sånn da om du hadde hatt sex med en kvinne, mann etc og du selv var kvinne eller mann hva hadde vært sex da ? mye :P såe alt som har med kjønn å gjøre kansje ? :lur: For jeg har hatt sex både med menn og kvinner og kjenner mange av diverse seksuelle orienteringer. Og der er det forskjellige meninger gitt ;) så fins vell ingen fasit i grunn, derfor jeg sier ca tall :P

Skrevet

Det er det like mange meninger om som det fins folk omtrent. Noen mener oralsex er sex, andre ikke, så må man og tenke på at det er mange bifile, lesbiske og homofile som og har sex..da blir jo definisjonen en annen igjen :P Noen igjen mener det kun er penetrering i vagina :P så det der varierer veldig :P

så tenk sånn da om du hadde hatt sex med en kvinne, mann etc og du selv var kvinne eller mann hva hadde vært sex da ? mye :P såe alt som har med kjønn å gjøre kansje ? :lur: For jeg har hatt sex både med menn og kvinner og kjenner mange av diverse seksuelle orienteringer. Og der er det forskjellige meninger gitt ;) så fins vell ingen fasit i grunn, derfor jeg sier ca tall :P

Ja, det er vanskelig det der!

Selv tenker jeg at oralsex er sex - det ligger jo i ordet! Men mange mener at det bare er "foreplay" og at man må "inn og ut" for å kunne kalle det sex.

Men som du sier så blir jo det det samme som å si at jenter aldri har sex sammen fordi det ikke finnes "inn og ut"-muligheter :P Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...